|
TA hub (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
גם אני שלחתי לו היום הודעה
מעניין מזה |
|
|
| DjChook |
אההההההההההההה
אני לא מצליח להתחבר לשום פאב
כולם עושים לי:
*** Connecting to ***.***.***.**...
*** Connection refused by target machine
מישהו יודע מה לעשות ? |
|
|
| divx-master |
קיבלתי סיסמא שם והכל
מה אני עושה ???
הורדתי שתי תוכנות מהאתר שהיה בהודעה של ביז
1. DIRECT CONNECTION HUB
2. DIRECT CONNECT
התקנתי את שתיהם ואין חלי מושג מה לעשות אחרי זה
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| לא יודע בקשר לתוכנות שיש באתר שביז הביא אבל אני הורדתי את הדי סי ++ מהלינק שצ'וק הביא פה ושם אני יכול להסביר לך איך להכנס |
|
|
| Dj Moriano |
יש לי בעיה יש לי את הדי סי הרגיל וכל פעם שאני מחובר קצת זמן זה מתנתק, למה????\
אם אני אשתמש בדי סי ++ זה לא יקרה??!! |
|
|
| Hell_Copter |
זה לא נראה לי קשור לתוכנה עצמה שאתה משתמש בה אלא יותר להאב שאתה מחובר אליו
כמו שבאפ טי פי אם אתה לא עושה כלום אחרי פרק זמן מסוים אתה תתנתק |
|
|
| AnthemFreak |
אחים שלי!!!
משהו יודע מה קרה להאב בכמה ימים האחרונים??!?
הבן זונה לא מתחבר לי
זה גם לכם ככה או שזה רק אני?????????? |
|
|
| eyald |
זה לכולם
ויש האומרים ש RIAA סגרו אותו |
|
|
| eyald |
מי שרוצה להתחבר להאב
הודעה מ ביז שקראתי בפורום של ה צ'יל אאוט
The new IP now ends in 241.250 instead of 240.7
the hub is back |
|
|
| DjChook |
| תודה רבה על המידע ! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
וואי חשבתי שעוד משהו מעולה מת
אבל הוא חזר והכל בסדר עכשיו........תודה רבה על המידע |
|
|
| warpedd_ |
איזה סבבה
back to leech life:D |
|
|
|
|