return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
TA hub (pg. 7)
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
גם אני שלחתי לו היום הודעה
מעניין מזה
DjChook
אההההההההההההה

אני לא מצליח להתחבר לשום פאב
כולם עושים לי:


*** Connecting to ***.***.***.**...
*** Connection refused by target machine

מישהו יודע מה לעשות ?
divx-master
קיבלתי סיסמא שם והכל

מה אני עושה ???

הורדתי שתי תוכנות מהאתר שהיה בהודעה של ביז

1. DIRECT CONNECTION HUB
2. DIRECT CONNECT

התקנתי את שתיהם ואין חלי מושג מה לעשות אחרי זה

:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
Hell_Copter
לא יודע בקשר לתוכנות שיש באתר שביז הביא אבל אני הורדתי את הדי סי ++ מהלינק שצ'וק הביא פה ושם אני יכול להסביר לך איך להכנס
Dj Moriano
יש לי בעיה יש לי את הדי סי הרגיל וכל פעם שאני מחובר קצת זמן זה מתנתק, למה????\



אם אני אשתמש בדי סי ++ זה לא יקרה??!!
Hell_Copter
זה לא נראה לי קשור לתוכנה עצמה שאתה משתמש בה אלא יותר להאב שאתה מחובר אליו
כמו שבאפ טי פי אם אתה לא עושה כלום אחרי פרק זמן מסוים אתה תתנתק
AnthemFreak
אחים שלי!!!
משהו יודע מה קרה להאב בכמה ימים האחרונים??!?
הבן זונה לא מתחבר לי
זה גם לכם ככה או שזה רק אני??????????
eyald
זה לכולם
ויש האומרים ש RIAA סגרו אותו
eyald
מי שרוצה להתחבר להאב
הודעה מ ביז שקראתי בפורום של ה צ'יל אאוט

The new IP now ends in 241.250 instead of 240.7

the hub is back
DjChook
תודה רבה על המידע !

GLoBaL-MUZiK
וואי חשבתי שעוד משהו מעולה מת
אבל הוא חזר והכל בסדר עכשיו........תודה רבה על המידע
warpedd_
איזה סבבה

back to leech life:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement