|
TA hub (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ח'ברה שמעתי על זה כבר הרבה ולמרות שלא היה
לי זמן להתעסק עם זה ואני מעדיף בעיקרון
FTP'S
שמתי את זה כסטיקי בינתיים....
אני מקווה שהשבוע יהיה לי זמן לבחון מקרוב
:) |
חחח מה אתה אומר
לאנשים כמוני שאוהבים שכל ריפ של תקליט מסודר בתייקה אז עדיף
FTP
אבל זה ברור -למי שיש קשרים -משיג את מה שהוא צריך |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח מה אתה אומר
לאנשים כמוני שאוהבים שכל ריפ של תקליט מסודר בתייקה אז עדיף
FTP
אבל זה ברור -למי שיש קשרים -משיג את מה שהוא צריך |
ולמי שאין קשרים מוריד ישירות ממך
[=
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha:
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
ולמי שאין קשרים מוריד ישירות ממך
[=
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha:
;) |
אין לי ....
הלוואי היה לי
יש לי היסטוריה של דברים שחייבים להידפק |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
ולמי שאין קשרים מוריד ישירות ממך
[=
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha:
;) |
אתה מתכוון ממני... יא זונה!
אני פותח את זה באמצע הלילה אני רואה אתה מוריד ממני ב
14k/sec
אמרתי, וואלה טוב... יוריד טראק וזהו
אחרי זה אני קולט זה סיים טראק אחד מיד מתחיל להוריד עוד אחד
איזה ליצ'ר אתה גיא ;) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אתה מתכוון ממני... יא זונה!
אני פותח את זה באמצע הלילה אני רואה אתה מוריד ממני ב
14k/sec
אמרתי, וואלה טוב... יוריד טראק וזהו
אחרי זה אני קולט זה סיים טראק אחד מיד מתחיל להוריד עוד אחד
איזה ליצ'ר אתה גיא ;) |
כן גם לי עשו ככה
זה טבעי אחי
ככה זה ישראלים
:) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
כן גם לי עשו ככה
זה טבעי אחי
ככה זה ישראלים
:) |
מה הקשר לישראלים פה ?! |
|
|
| DjChook |
למישהו יש מושג איך מסדרים את העניין עם ה
PASSIVE
שאי אפשר לשלוח
PASSIVE -> PASSIVE
או מה רושמים בפורט של האקטיב
קיצור
להסביר את כל העניין |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
למישהו יש מושג איך מסדרים את העניין עם ה
PASSIVE
שאי אפשר לשלוח
PASSIVE -> PASSIVE
או מה רושמים בפורט של האקטיב
קיצור
להסביר את כל העניין |
על מה אתה מדבר?! |
|
|
| DjChook |
כנס ל
SETTING > CONNECTION TYPE |
|
|
| MoSH_MaN |
נו פאסיב מוד ואקטיב...
לכל מי שיש פראייר-וואל
צריך לשים פאסיב |
|
|
| oDrori |
חחחחח... צודק... פראייר וחצי, כמוני...
נ.ב. כולכם על עכוז שלי, יש לי איזה 15
slots
פתוחים נון-סטופ אבל אפחד לא מוריד ממני כי אני לא רושם
Artist name
או קבוצת שחרו על הקובץ...
:p |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נו פאסיב מוד ואקטיב...
לכל מי שיש פראייר-וואל
צריך לשים פאסיב |
ברור, אבל הוא דיבר על איזה משהו שאי אפשר לשלוח מפאסיב לפאסיב... זה מה שלא הבנתי
| quote: | Originally posted by oDrori
חחחחח... צודק... פראייר וחצי, כמוני...
נ.ב. כולכם על עכוז שלי, יש לי איזה 15
slots
פתוחים נון-סטופ אבל אפחד לא מוריד ממני כי אני לא רושם
Artist name
או קבוצת שחרו על הקובץ...
:p |
בואנ'ה... זה מפחיד מה שהולך אצלך
אני לא שם אם אין את קבוצת השחרור על הקובץ
אבל שאין
artist name? |
|
|
|
|