return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
TA hub (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
ח'ברה שמעתי על זה כבר הרבה ולמרות שלא היה
לי זמן להתעסק עם זה ואני מעדיף בעיקרון
FTP'S

שמתי את זה כסטיקי בינתיים....

אני מקווה שהשבוע יהיה לי זמן לבחון מקרוב
:)


חחח מה אתה אומר

לאנשים כמוני שאוהבים שכל ריפ של תקליט מסודר בתייקה אז עדיף
FTP

אבל זה ברור -למי שיש קשרים -משיג את מה שהוא צריך
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


חחח מה אתה אומר

לאנשים כמוני שאוהבים שכל ריפ של תקליט מסודר בתייקה אז עדיף
FTP

אבל זה ברור -למי שיש קשרים -משיג את מה שהוא צריך


ולמי שאין קשרים מוריד ישירות ממך
[=
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha:
;)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234


ולמי שאין קשרים מוריד ישירות ממך
[=
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha:
;)



אין לי ....

הלוואי היה לי

יש לי היסטוריה של דברים שחייבים להידפק
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234


ולמי שאין קשרים מוריד ישירות ממך
[=
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha:
;)


אתה מתכוון ממני... יא זונה!
אני פותח את זה באמצע הלילה אני רואה אתה מוריד ממני ב
14k/sec
אמרתי, וואלה טוב... יוריד טראק וזהו
אחרי זה אני קולט זה סיים טראק אחד מיד מתחיל להוריד עוד אחד
איזה ליצ'ר אתה גיא ;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik


אתה מתכוון ממני... יא זונה!
אני פותח את זה באמצע הלילה אני רואה אתה מוריד ממני ב
14k/sec
אמרתי, וואלה טוב... יוריד טראק וזהו
אחרי זה אני קולט זה סיים טראק אחד מיד מתחיל להוריד עוד אחד
איזה ליצ'ר אתה גיא ;)


כן גם לי עשו ככה
זה טבעי אחי
ככה זה ישראלים
:)
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy


כן גם לי עשו ככה
זה טבעי אחי
ככה זה ישראלים
:)


מה הקשר לישראלים פה ?!
DjChook
למישהו יש מושג איך מסדרים את העניין עם ה
PASSIVE
שאי אפשר לשלוח
PASSIVE -> PASSIVE

או מה רושמים בפורט של האקטיב

קיצור
להסביר את כל העניין
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
למישהו יש מושג איך מסדרים את העניין עם ה
PASSIVE
שאי אפשר לשלוח
PASSIVE -> PASSIVE

או מה רושמים בפורט של האקטיב

קיצור
להסביר את כל העניין


על מה אתה מדבר?!
DjChook
כנס ל
SETTING > CONNECTION TYPE
MoSH_MaN
נו פאסיב מוד ואקטיב...

לכל מי שיש פראייר-וואל

צריך לשים פאסיב

oDrori
חחחחח... צודק... פראייר וחצי, כמוני...


נ.ב. כולכם על עכוז שלי, יש לי איזה 15
slots
פתוחים נון-סטופ אבל אפחד לא מוריד ממני כי אני לא רושם
Artist name
או קבוצת שחרו על הקובץ...
:p
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נו פאסיב מוד ואקטיב...

לכל מי שיש פראייר-וואל

צריך לשים פאסיב


ברור, אבל הוא דיבר על איזה משהו שאי אפשר לשלוח מפאסיב לפאסיב... זה מה שלא הבנתי

quote:
Originally posted by oDrori
חחחחח... צודק... פראייר וחצי, כמוני...


נ.ב. כולכם על עכוז שלי, יש לי איזה 15
slots
פתוחים נון-סטופ אבל אפחד לא מוריד ממני כי אני לא רושם
Artist name
או קבוצת שחרו על הקובץ...
:p


בואנ'ה... זה מפחיד מה שהולך אצלך
אני לא שם אם אין את קבוצת השחרור על הקובץ
אבל שאין
artist name?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement