|
Dance Valley - 3 Augustus 2002! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Ik ga misschien ook, heeeeel misschien :p |
|
|
| SnuggLe |
GVD!!!!!! Ik kan er NIET werken.
Gvdze Kolereleijer die dat zou regelen voor me. Heb het hem al 80x gevraagd. Vandaag belde hij pas: 'Ja zat helemaal vol'. GOH! Gvd...balen man........ |
|
|
| magrec |
NO GO AREA DANCEVALLEY: (humor dit)
Ticket Control
If you come by public transport, your ticket will be checked at Station Sloterdijk. Without a valid ticket you will not be able to get on to the pendel bus. The area around Dance Valley is a no go area for people without a ticket.
andere leuke info
Dance Valley Festival 2002 will be the best edition ever. For this edition, four of the stongest forces in the Dutch dance scene have teamed up. KREMLIN (best club night 2001 - LSDA) will once again host the biggest tent at the internationally renowned Dance Valley Festival 2002 (best festival 2001 - LSDA). KREMLIN’s VJ team, better known as Vision Impossible (best design/VJ 2001 - LSDA), are currently developing a special project together with MC Marxman (best MC 2001 - LSDA). This special project will attract a lot of media attention and promises to be one of the many highlights of this year's smashing festival.
For more information about Vission Impossible: www.vision-impossible.nl
Besides dat ze vj's zijn bij kremlin ben ik echt heel erg benieuwd hiernaar want vission impossible is toch echt de beste in nederland Tha devil ownzzzzz |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
GVD!!!!!! Ik kan er NIET werken.
Gvdze Kolereleijer die dat zou regelen voor me. Heb het hem al 80x gevraagd. Vandaag belde hij pas: 'Ja zat helemaal vol'. GOH! Gvd...balen man........ |
misschien kan je nog via mijn contactpersoon...
as ik thuis ben, msn ik wel ff:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
GVD!!!!!! Ik kan er NIET werken.
Gvdze Kolereleijer die dat zou regelen voor me. Heb het hem al 80x gevraagd. Vandaag belde hij pas: 'Ja zat helemaal vol'. GOH! Gvd...balen man........ |
OWJHA...NERD!!.ik heb gister nog gewoon via de tickedservice kunne bestellen.......heeeeeeel vreemd..........of is de auto vol? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
OWJHA...NERD!!.ik heb gister nog gewoon via de tickedservice kunne bestellen.......heeeeeeel vreemd..........of is de auto vol? |
neej nerd, WERKEN stond er, niet gewoon gaan:p |
|
|
| DJ JC |
Tijdje niet gepost hier (of nog nooit - kan me niet meer herinneren iig) :D
Dit is echter ff iets wat jullie zouden moeten weten:
'DTF Productions combineert transport en afterparty in uniek concept'
HIP Afterparty biedt feestganger stijlvolle uitweg na Dance Valley
Amsterdam - DTF Productions organiseert op 3 augustus de HIP 2002 Afterparty. HIP staat voor House In Progress en is een uniek concept waarbij de feestganger na afloop van Dance Valley, het grootste openluchtfestival in Europa, met een luxe partyboot vanaf Spaarnwoude kan meevaren naar Amsterdam Centraal Station. DTF Productions denkt met dit drijvende concept te kunnen voldoen aan de verschillende eisen van het festivalpubliek.
De organisatie van DTF Productions kwam op het lumineuze idee transport en afterparty te combineren tijdens de dramatische afloop van Dance Valley vorig jaar. Ook zij werden in de nacht van 3 augustus getroffen door het noodweer en de chaos rondom het persoonsvervoer. Daarom besloten zij van het logistieke probleem van UDC (organisatie Dance Valley) hún oplossing te maken.
De partyboot heeft een capaciteit voor 1000 feestende mensen en biedt verschillende muziekstijlen per dek. Gerenommeerde dj’s als 100% Isis (Dance Valley), Da Goose (Rubber Visions) en Koris (SubVision Switzerland) zullen hun opwachting maken. Omdat de organisatie ervan uit gaat dat zijn bezoekers het naar hun zin hebben gehad, is er een grote ruimte gecreëerd waar zij onder het genot van een hapje en drankje kunnen uitrusten en enerverende festivalervaringen kunnen uitwisselen.
De boot zal om ongeveer 2 uur afmeren om uiteindelijk achter het Centraal Station in Amsterdam zijn loper uit te leggen. Voor de onvervalste danceliefhebber bestaat er de mogelijkheid om de HIP afterparty nog tot 5 uur voort te zetten. Het gloednieuwe drankje HYPE Energy Drink zal hierbij voor de nodige energie zorgen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.hip2002.tk. Kaarten zij onder andere verkrijgbaar op www.dancetickets.nl.
cU there ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
neej nerd, WERKEN stond er, niet gewoon gaan:p |
owh...........AHA....nu zie ik het.......Brammetje.....wel kut idd........
ejh, das cool van die afterparty boot.
Maarja, ik ga der vannuit dat ik nu wel gewoon met de bus kan...en als het dit jaar weer zooi wordt...dan ga ik die vent van UDC in zijn mond urineren |
|
|
| DJ JC |
Een deel van het probleem is dat er elk jaar 80% van de bezoekers ervan uitgaat dat ze na afloop van DV binnen een half uurtje wel weer op Sloterdijk staan. 30 of 40 duizend man binnen een uur vervoeren is nou eenmaal onmogelijk, dus het is beste is om maar nergens vanuit te gaan. Wat wel zo is, hoe vroeger je vertrekt, hoe kleiner het risico dat je lang moet wachten.
;) |
|
|
| magrec |
Ik ga ook gewoon met het openbaar vervoer,
misschien iets eerder weg omdat ik nu ook met de trein weer terug moet, ik ga lekker wel alleen dus kan helemaal mijn eigen plan maken :toocool: |
|
|
| magrec |
| en met die boot zie ik ook niet zitten, feesten tot 5:00 is dan niet een optie voor mij (dat trek ik echtniet nuchter, en ik moet dan wel de hele nacht wachten op de trein :() |
|
|
| Optimus |
Woohoo!!!! Ik ga werken op Dance Valley!! Moet van 18-24, achter de bar bij tent 6 alleen ik moet nog uitvinden welke tent dat is:D:D:D
ik ben dr iig bij en kan sochtends en smiddags feesten daar gaat t om:) |
|
|
|
|