|
Dance Valley - 3 Augustus 2002! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by TranceFool
whehe kon je het niet voor je houden bas :D:D???
|
nope het lukte niet, dus ik denk zet ze meteen maar op i net |
|
|
| AlFerox |
nou, DJ Jean sluit af jongens!! :D
dat wordt springen!! :crazy: :tongue2 |
|
|
| MaGiK54 |
| Nou ga zo onderweg naar plens-valley, laten we hopen dat het om 13:00 droog wordt. Maar Piet Paulusma zegt dat het gaat regen/hagelen/onweren en storme :whip:. Maaaaaaar dit zal de pret niet drukken. Tot één uur. :D |
|
|
| mansie |
Ik wens iedereen sterkte op PLENS-valley. Balen!
Ik vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar dit maakt het toch nog een beetje goed :happy2:
Volgend jaar beter zeg maar.
Mzzl
:cool: :cool: |
|
|
| Optimus |
kwam vanochtend erachter dat ik pas als ik klaar was met werken op DV ik 5 uur:S op mijn trein moest wachten voordat ik thuis was. 24 uur vrij, dan nog naar Sloterdijk en daar in me eentje w8en tot 5.30:S Snel ff bellen dus, misschien dat ik wat eerder weg mocht oid zodat ik de laatste trein na afloop van t feest 1:16 kon pakken terug naar huis. Niet dus...
Dus ik d8 rot maar lekker op het isw toch kutweer ik blijf wel thuis
had ik me zo verheugd op het feest voor nix:( |
|
|
| kreischer2000 |
das wel gaar, maareh wordt het nog ergens uitgezonden vanavond?
zodat ik fatsoenlijke rips te horen krijg en niet van die vergaarde livestream rips |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
das wel gaar, maareh wordt het nog ergens uitgezonden vanavond?
zodat ik fatsoenlijke rips te horen krijg en niet van die vergaarde livestream rips |
op de site van DV draaien de hele dag livestreams en Op Yorin kan je het een en ander horen en zien, vanaf 20:00 uur dachtik live tot het einde maar dat weetik niet helemaal zeker
En Optimus, das echt kut man, erg naatje van die gasten dat je niet 30 min. eerder weg kan :( |
|
|
| Optimus |
| toen ik en Timmy gisteravond in Amsterdam richting Amsterdam Cetraal liepen omdat Theesaus eraan kwam zagen we Yoji nog langslopen met zn vrouwtje btw:) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Optimus
toen ik en Timmy gisteravond in Amsterdam richting Amsterdam Cetraal liepen omdat Theesaus eraan kwam zagen we Yoji nog langslopen met zn vrouwtje btw:) |
hehe kewl.....vraag me nog steeds af hoe oud die gozer zou zijn :) |
|
|
| TranceFool |
AHHHHHHHHHHHHH HOEREN!!!!!!!!!!!!!!
Ferry Korst draaide Ligaya, was net bij het klassieke stukkie draaien ze em weg naar een andere tent (techno)
naaiers joh :( |
|
|
| jadjong |
| Iemand geintresseerd in Yoji Biomehanika? |
|
|
| AlFerox |
| schrijf eens iemand een party-report ofzo! :mad: |
|
|
|
|