return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Dance Valley - 3 Augustus 2002! (pg. 3)
View this Thread in Original format
JaFFoG
quote:
Originally posted by Optimus
ik ben er misschien ook.. ik ga er waarschijnlijk werken:)


Zei een maat van me ook toen ik naar Sensation ging. Zat ie mooi te liegen! :whip:

Daarmee bedoel ik verder niets hoor :o

Maargoed, veel plezier jullie bij DV!!! Wish I could be there! Nou ja, Lloret is ook niet verkeerd denk ik :toocool:

laterzzzz!!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DJ JC
knip


Was ook al gepost door Redeye :)

Ik pak lekker de metro naar Muiderpoort en Hoppa! Ben "thuis" :D

40 euro mij een beetje te duur voor geen bekende djs...sorry! ben nou eenmaal verwend :)
Optimus
quote:
Originally posted by JaFFoG


Zei een maat van me ook toen ik naar Sensation ging. Zat ie mooi te liegen! :whip:


alsof ik daarover ga liegen:rolleyes:

nerdje
magrec
quote:
Originally posted by Optimus


alsof ik daarover ga liegen:rolleyes:

nerdje


GRATIES GRATIES GRATIES...........drinken!!!!!!:D

maarre hoe ga je dat doen met vervoer terug sjineesje...ik bedoel haal je dan nog een trein als je tot 24:00 moet werken?
Optimus
quote:
Originally posted by magrec


GRATIES GRATIES GRATIES...........drinken!!!!!!:D

maarre hoe ga je dat doen met vervoer terug sjineesje...ik bedoel haal je dan nog een trein als je tot 24:00 moet werken?


Dr is een aparte pendelbus voor naar DV terrein.
En als ik naar huis ga ga ik gewoon met de mensen die dan weggaan mee:) en nu weet ik welke kant ik op moet lopen als er weer busincidenten zijn:D:D:D
magrec
quote:
Originally posted by Optimus


Dr is een aparte pendelbus voor naar DV terrein.
En als ik naar huis ga ga ik gewoon met de mensen die dan weggaan mee:) en nu weet ik welke kant ik op moet lopen als er weer busincidenten zijn:D:D:D


zie je op dancevalley iig :)
Optimus
quote:
Originally posted by Opti


Dr is een aparte pendelbus voor naar DV terrein.
En als ik naar huis ga ga ik gewoon met de mensen die dan weggaan mee:) en nu weet ik welke kant ik op moet lopen als er weer busincidenten zijn:D:D:D


ik bedoelde dus een aparte pendelbus voor personeel. En idd, xie je op DV (in de Kremlin tent;))
magrec
quote:
Originally posted by Optimus


ik bedoelde dus een aparte pendelbus voor personeel. En idd, xie je op DV (in de Kremlin tent;))


Ey dikkiedik kom es ff een keertje op msn dan :cool:
Miss Proximus
Meetingpoint???

Bas zegt bij Tin in de Kremlin tent??

HOE LAAT???

:)
basvh
optimus moet van 18-24 werken om dan pas te meeten is dat niet wat laat?

JaFFoG
quote:
Originally posted by Optimus
alsof ik daarover ga liegen:rolleyes:

nerdje


weet ik niet, maar ik wilde alleen ff de X-Files stelling duidelijk maken: "Trust No One" :D :eyespop:
(en ja, mocht je het nog willen zeggen: ik weet dat ik voor X-Files hier in het verkeerde forum zit, maar daarvoor zit ik hier ook niet :crazy: )

Nouja, goed. Veel plezier dan maar he!
Optimus
uurtje of 17 bij de eurogrooves misschien...? dan kunnen we meeten daar en dan nog evt bij elkaar blijven:) en daarna kan ik gelijk gaan werken:D:D:D

of anders 14 uur bij kremlin tent kan ook:)

Iig niet bij HH stage, dat trekken magrec en Miss Prox niet;):D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement