|
Dance Valley - 3 Augustus 2002! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| JaFFoG |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik ben er misschien ook.. ik ga er waarschijnlijk werken:) |
Zei een maat van me ook toen ik naar Sensation ging. Zat ie mooi te liegen! :whip:
Daarmee bedoel ik verder niets hoor :o
Maargoed, veel plezier jullie bij DV!!! Wish I could be there! Nou ja, Lloret is ook niet verkeerd denk ik :toocool:
laterzzzz!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by DJ JC
knip |
Was ook al gepost door Redeye :)
Ik pak lekker de metro naar Muiderpoort en Hoppa! Ben "thuis" :D
40 euro mij een beetje te duur voor geen bekende djs...sorry! ben nou eenmaal verwend :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by JaFFoG
Zei een maat van me ook toen ik naar Sensation ging. Zat ie mooi te liegen! :whip:
|
alsof ik daarover ga liegen:rolleyes:
nerdje |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
alsof ik daarover ga liegen:rolleyes:
nerdje |
GRATIES GRATIES GRATIES...........drinken!!!!!!:D
maarre hoe ga je dat doen met vervoer terug sjineesje...ik bedoel haal je dan nog een trein als je tot 24:00 moet werken? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
GRATIES GRATIES GRATIES...........drinken!!!!!!:D
maarre hoe ga je dat doen met vervoer terug sjineesje...ik bedoel haal je dan nog een trein als je tot 24:00 moet werken? |
Dr is een aparte pendelbus voor naar DV terrein.
En als ik naar huis ga ga ik gewoon met de mensen die dan weggaan mee:) en nu weet ik welke kant ik op moet lopen als er weer busincidenten zijn:D:D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
Dr is een aparte pendelbus voor naar DV terrein.
En als ik naar huis ga ga ik gewoon met de mensen die dan weggaan mee:) en nu weet ik welke kant ik op moet lopen als er weer busincidenten zijn:D:D:D |
zie je op dancevalley iig :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Opti
Dr is een aparte pendelbus voor naar DV terrein.
En als ik naar huis ga ga ik gewoon met de mensen die dan weggaan mee:) en nu weet ik welke kant ik op moet lopen als er weer busincidenten zijn:D:D:D |
ik bedoelde dus een aparte pendelbus voor personeel. En idd, xie je op DV (in de Kremlin tent;)) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik bedoelde dus een aparte pendelbus voor personeel. En idd, xie je op DV (in de Kremlin tent;)) |
Ey dikkiedik kom es ff een keertje op msn dan :cool: |
|
|
| Miss Proximus |
Meetingpoint???
Bas zegt bij Tin in de Kremlin tent??
HOE LAAT???
:) |
|
|
| basvh |
| optimus moet van 18-24 werken om dan pas te meeten is dat niet wat laat? |
|
|
| JaFFoG |
| quote: | Originally posted by Optimus
alsof ik daarover ga liegen:rolleyes:
nerdje |
weet ik niet, maar ik wilde alleen ff de X-Files stelling duidelijk maken: "Trust No One" :D :eyespop:
(en ja, mocht je het nog willen zeggen: ik weet dat ik voor X-Files hier in het verkeerde forum zit, maar daarvoor zit ik hier ook niet :crazy: )
Nouja, goed. Veel plezier dan maar he! |
|
|
| Optimus |
uurtje of 17 bij de eurogrooves misschien...? dan kunnen we meeten daar en dan nog evt bij elkaar blijven:) en daarna kan ik gelijk gaan werken:D:D:D
of anders 14 uur bij kremlin tent kan ook:)
Iig niet bij HH stage, dat trekken magrec en Miss Prox niet;):D:D |
|
|
|
|