return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Dance Valley - 3 Augustus 2002! (pg. 4)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Optimus
Iig niet bij HH stage, dat trekken magrec en Miss Prox niet;):D:D


LOL
magrec
Er is gewoon een meetingpoint toch....(staat op de flyer iig...)
:p :p 14:00 meetingpoint....daar boven op die heuvel:p
basvh
mijn speciale dance valley shirtjes worden echt zoooooooooooo vet. (degene die het weten niks zeggen want moet verrassing blijven) als ze klaar zijn post ik wel fotoke
!_PeTrUs_!
Gister heeft een kerel die ik ken nog gewoon tickets gekocht bij het postkantoor :D dus ze zijn er nog wel :crazy:
magrec
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Gister heeft een kerel die ik ken nog gewoon tickets gekocht bij het postkantoor :D dus ze zijn er nog wel :crazy:


en er worden in grote getalen kaartje aangeboden op inet (voor 40€ heb ik ze zelfs al gezien hehe moet je trouwens nu op www.dancevalley.nl kijken ...)

Ik denk dat er zeker nog 5000 kaarten te koop zijn (niet die 1000 waar ze het nu over hebben, wat eigenlijk alleen maar voordelig is i.v.m. problemen met O.V :D)
Optimus
€40....? Dan wil ik ook wel gewoon een kaartje kopen, dan issie cheaper dan vorig jaar... waar heb je dat gezien???
JaFFoG
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Gister heeft een kerel die ik ken nog gewoon tickets gekocht bij het postkantoor :D dus ze zijn er nog wel :crazy:


Ow, dus er is nog hoop voor me. :) Aangezien me vriendin achter me rug om heeft lopen klooien :mad: ben ik misschien 10 dagen extra thuis (ga dan niet mee op vakantie)...:sadgreen:

Zo is het ook weer duidelijk dat elke schijtsituatie wel weer zijn voordelen heeft... :o
New Wave
quote:
Originally posted by JaFFoG
Aangezien me vriendin achter me rug om heeft lopen klooien :mad:


Owh dan heb ik wel een tip voor je, deze heb ik ook aan optimus gratis verstrekt.







:D
Optimus
KNUPPELEN!!!!!!!


HOER HOER HOER HOER


:D
JaFFoG
Neej jongens, "helaars", alles is weer goed gekomen. Ik ben toch eigenlijk ook veel te goed voor deze wereld he :haha:

Nouja, de vakantie gaat dus wel door, jammer voor Dance Valley, maar jullie maken het toch ook wel tot een gezellige boel daaro. Dan maar een keertje zonder mij :p

Latorz!

PS: Nog bedankt voor alle mooie woorden :happy2:

Remy D
Jaf-FAG hoe ken je met zo'n wijf op vakantie???????? Doe normaal man, niet dat ik op je zit te wachten ofzo want ik heb nu al aardig beeld van je en je zit dus ook al in een bepaald TAstraatje... Maarja hoe dan ook zoiets vergeef je niet en zeker niet als je de komende tijd ook nog is volop op elkaars lip zit....
Miss Proximus
van alle mensen die ik ken die ooit zijn vreemdgegaan is het never nooit bij 1 x gebleven!

ik ben dus van mening dat je deze partners gelijk moet dumpen want kennelijk zijn ze niet in staat om een volwaardige relatie op te bouwen..om welke reden dan ook


succes op je vakantie dus :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement