|
Dance Valley - 3 Augustus 2002! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| T.H.C. |
| In mijn planning past het er wel tussen (vlak na Laidback Luke) |
|
|
| magrec |
Ow nee,
het valt allemaal wel weer mee, ik had ff verkeerde meetingtijd in me hoofd, maybe dat we na het sociaal lullen ook nog ff samen kunnen springen op de sounds van sasha hehe :) |
|
|
| basvh |
| quote: | | 20.00 21.30 Tom Harding, 21.30-23.00 Yoyi Biomehanika |
dit klopt al niet want op de site van tom staat dat hij mag afsluiten. |
|
|
| JaFFoG |
| jah jonguz (!!EN dames!!), beetje jammer, hehe...:conf: |
|
|
| Optimus |
| wat is er nou weer jammer? |
|
|
| Miss Proximus |
| Dat hij niet weet dat er 2 soorten mensen zijn op de wereld, jongens en MEISJES :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Dat hij niet weet dat er 2 soorten mensen zijn op de wereld, jongens en MEISJES :rolleyes: |
En ik dan ?:( |
|
|
| Miss Proximus |
jij bent een jongen
een hele lieve jongen :) misschien zelfs een man :p |
|
|
| Chocolate Jesus |
| is there a meeting spot this year?? hopefully easier to find than last year :) |
|
|
| Miss Proximus |
Chocolate!!!!!!! :)
You remember me? We met @ Innercity :) I had the big banner with tranceaddict on it :)
The meetingtime = 13.00 or 1 pm at the Central Meetingpoint (it will be on your map)
I will bring a few other foreign TAs aswell. I will be wearing a yellow sleeveless shirt, black short trousers, yellow socks :D and white Adidas sneakers. My hair will be yellow/green aswell and I'll have LOADS of green/yellow/black bracelets :D
Not hard to miss I guess :)
See you there!! |
|
|
| JaFFoG |
tjah, is een gewoonte van me eigenlijk, maar daarmee bedoel ik dus beide partijen. Maar zal het ff veranderen :D
:haha: |
|
|
| MaGiK54 |
| Ach ach ach, onverwachts ga ik toch :D. Een kennis belt me net op of ik zin heb om mee te gaan, hij had nog een kaartje over. Ik zie jullie wel op de meeting point :D |
|
|
|
|