return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Klassiekers (& de toekomst van House?) (pg. 2)
View this Thread in Original format
-TAIS-
Die Cappela - Move On Baby en Jam & Spoon - Right in the night vind ik ook niet echt klassiekers, idd meer top 40 werk.

Hier nog een paar classics:
The Age of Love - The Age of Love (Jam & Spoon Remix)
The Ultimate Seduction - The Ultimate Seduction
Grooveyard - Mary Go Wild
René Et Gaston - Vallee De Larmes

Check ook ff deze list, is van Mixmag (UK), hun top 10 classics of alltime... Ik kan me er wel redelijk in vinden (behalve Delerium - Silence (vind ik nog niet echt een klassieker, dan eerder nog Push - Universal Nation)):

1. Cafe Del Mar - Energy 52
2. Paul van Dyk - For An Angel
3. Massive Attack - Unfinished Sympathy
4. Faithless - Insomnia
5. Future Sound Of London - Papua New Guinea
6. Sasha Expander
7. Underworld - Born Slippy
8. New Order - Blue Monday
9. The Prodigy - Out Of Space
10. Delerium Feat. Sarah Mclachlan - Silence
AFTERNATIVE
Speedy J - Pullover
L.A. Style - James Brown Is Dead
Speedy J - Something For Your Mind
Jones & Stephenson - The First Rebirth
Nielz
Robin S - Show Me Love, ook zo'n heerlijk plaatje
basvh
quote:
Originally posted by Optimus

Turn Up The Bass serie natuurlijk:)


Nostalgie he?;)



me broer kocht toen al die cds, dus als hij op school was ging ik ze stiekem luisteren ( en op de nes spelen natuurlijk). toen ie thunderdome 1 en 2 kocht was ik meteen verkocht aan de hardcore muziek

me broer heeft volgens mij heel de turn up the bass serie en house party serie zal eens vragen of hij ze keer mee naar huis neemt
TranceFool
Pacific Dance - State Of House

Meeeesterlijk, die piano.....kippenvel :)
Miss Proximus
Dyewitness - Masterplan :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Dyewitness - Masterplan :)


Jaaaaaaaaaaaaaa, dat is um! Damn, die is echt cool :)

Kippenvel! :)


Maareh..wat zien jullie nu als de toekomst van House??? Bestaat House nog over 20 jaar? Wat voor een nieuwe stromingen zullen er zijn, en welke zullen verdwijnen?

Greetz,
SnuggLe
TimeportE
underworld - born slippy
robert miles -children
meeste traxx van de prodigy (heerlijke sound!)
rob dougan - clubbed to death (ja ik het wat met die piano, fantastisch geluid)
william orbit - barbers adagio for strings (ferry corsten remix)

en zo zijn der vast nog wel veeeeelll meer!

*edit je vroeg ook om die toekomst voorspelling....
nou ik weet nie super veel van house af MAAR ik zi het zo, zolang er maar inovatief (damn wat een moeilijk woord (ik heb het vast fout gespeld :D) als je net uit je bed kruipt) geproduceerd word zal de muziek niet verdwijnen of compleet veranderen!
Cosmic Guy
Zijn er al veel genoemd, maar deze beschouw ik ook als klassieker:

Sunclub - Fiesta
Age of Love - Age of Love
Tiesto- Theme from Norefjell
? - Higher state of conscieniues (damn, wat een moeilijk woord)
Miss Jane - Fine Day
Marco V - Indicator
Rank 1 - Airwave

Hoe de toekomst eruit ziet? House zal altijd blijven bestaan. Simpel, het bestaat al meer dan 20 jaar ongeveer en heeft al aardig wat crisisjes doorstaan.
Tall21
Ramirez - El Gallinero
Pancake - Don't turn your back
Dye Witness - What would you like to hear again
Dj Hooligan - B.O.T.T.R.O.P.
Club 22 - Open your mind
Carpe Diem - Snake Charmer

Enz..enz..enz...

SnuggLe
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Zijn er al veel genoemd, maar deze beschouw ik ook als klassieker:

Sunclub - Fiesta
Tiesto- Theme from Norefjell
Marco V - Indicator
Rank 1 - Airwave



Sorry hoor, maar dit zijn echt GEEEEEEEEEN klassiekers. Deze nummers zijn nog geen 2-3 jaar oud man.... Je moet zeker denken aan muziek van VOOR 1994 wil het een klassieker zijn..... uit de beginttijd van de house dan.

Greetz,
SnuggLe
New Wave
Mijn mening over de toekomst van de house scene......hmmzzzz...ik denk dat hardstyle en techno over 2 jaar de parties zal domineren.......maar over een aantal jaren zal Club weer helemala terug keren......energy van deze house generatie zal op zijn door het mega gebeuQ.....

mzzl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement