return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Klassiekers (& de toekomst van House?) (pg. 8)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by Spinnin Jack

Jah die Hollands hakkuh is echt cool, dat is diegene met dat nummer van de "vakantieman, gezellig he" en met Neuken in de keuken van de Euromasters. Al die ander cds die daarna kwamen en die ook titel Hollands Hakkuh haden moet je niet hebben!! Dan krijg je zo'n CD ala Hakkuhbar of de Mosselman :whip: :whip:


Vakantie man, gezellig he (het regent het regent) vakantie man, gezellig he (het regent het regent). Whoaaaaaaaaaaaa, memories :D Geniale cd vond ik dat zeg toen.

quote:

de illegale House/gabber zender Radio Delta


Nog meer memories, ga door met type, je haalt een hoop herineringen op :D. Hoe vaak hebben ze Delta wel niet uit de lucht gehaald. En met de feestdagen waren ze de gehele dag in de lucht ipv alleen 's avonds. Zat ik altijd naar uit te kijken aangezien de kerst nooit boeiend was :D
PCP2017
quote:
Originally posted by Miss Proximus
In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove, and from this groove came the groove of all grooves. And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldly declared, Let there be House, and House music was born. I am, you see, I am the creator, and this is my House, and in my House there is only House music. But I am not so selfish, because once you've entered my House, it then becomes our House and our House music...

Mr. Jack - only House Music

geloof ik


Yep die tekst bedoel ik!
Hoop dat dat em is, aangezien jij het ook niet zeker weet, maar snel eens kijken of ik er aan kan komen op een of andere manier.
(PM me if u've got diz 1!!)
In elk geval alvast muchos gracias senorita Proximus!
Miss Proximus
de nada señor PcP ;)

mi novio Antiphus tienes eso vinil ;) Pienso que es una melodía bonita :D


LoL :)
Spinnin Jack
quote:
Originally posted by MaGiK54
Vakantie man, gezellig he (het regent het regent) vakantie man, gezellig he (het regent het regent). Whoaaaaaaaaaaaa, memories :D Geniale cd vond ik dat zeg toen.

Nog meer memories, ga door met type, je haalt een hoop herineringen op :D. Hoe vaak hebben ze Delta wel niet uit de lucht gehaald. En met de feestdagen waren ze de gehele dag in de lucht ipv alleen 's avonds. Zat ik altijd naar uit te kijken aangezien de kerst nooit boeiend was :D


Juist die CD JAH!!! Heb je die thuis nog liggen?? Wil deze nog steeds van iemand overnemen. Alleen niemand heeft um meer liggen.

Inderdaad de memories, sjonge. Heb geen idee hoe vaak die gasten van delta uit de lucht zijn gehaald, maar ut was dan ook niet meer te tellen zo vaak. Ik was ook zo iemand die de hele week naar het weekend en de feestdagen uitkeek alleen maar naar de radio te luisteren. Ik was ook nog veel te jong om uit te gaan dus dit was eigenlijk de enige manier om de muziek te horen die ik cool vond.
Die liveshows die ze toen gaven die waren ook echt cool!! mensen die helemaal uit hun ster opbelden om even live in de ether op z'n haags ergens hun mening over te geven. Dat vond ik ook altijd echt super grappig!!
Vin het wel jammer dat ik die hele oude bandje van Delta niet meer heb, omdat ik maar 30 bandje had en je moest toch elke week minimaal 2 bandje gebruiken. Dus na een tijdje werd de oudste overgetaped met een nieuwe show. Dus heb nu eigenlijk bijna alleen maat balans bandjes liggen en geen Delta bandje meer. Dat vind ik toch wel jammer dat ik dat hele oude spul niet meer heb.
Weet ook nog dat ik echt altijd liep te kutten met m'n antenne, want in delft was toch de ontvangs niet zo denderend als vlak naast de antenne in den haag. Dus ik was altijd blij als de wasmachine niet aanstond of dat m'n pa niet zat te computeren, want dat stoorde allemaal op de zender. Op het laatste had ik in het huis ook een antenne gemaakt die helemaal tot aan de nok van het dak ging. dat verbeterder echt de situatie van m'n geluidsqualiteit. alleen m'n moeder was daar niet zo blij mee want ze moest elke keer bukken als ze de trap op liep, want er hing daar zo'n draad van m'n antenne.
Gaat denk ook al die bandjes die ik nog heb allemaal op MP3 zetten dan blijf de qualiteit toch een beetje beter dan die bandjes die nu allemaal stof liggen te vangen in de kast. Heb ik een tijdje geleden ook gedaan met een bandje waarvan het plastic omhulsel helemaal naar de klote was gegaan. Op dat bandje stond een hele goed oldschool mix van DJ ROB vs MC Hugie Babe Live at Stads Radio Rotterdam. Ben echt heel blij dat ik die toen op Mp3 heb gezet. Want ik kon letterlijk het bandje echt nog maar 1 maal draaien voordat ie stuk ging.
moogwai
quote:
Originally posted by Miss Proximus
In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove, and from this groove came the groove of all grooves. And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldly declared, Let there be House, and House music was born. I am, you see, I am the creator, and this is my House, and in my House there is only House music. But I am not so selfish, because once you've entered my House, it then becomes our House and our House music...


dit zijn ook geweldige vocalen ja... bijna al die vocalen zijn weleens gebruikt voor een trance nummer... daarom klinken je ook zo bekend terwijl ik het origineel misschien nooit heb gehoord...
basd
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
...*knip* prachtige gouwe ouwe Radio Delta memories...

Zoiets had ik vroeger ook, maar dan met For Those Who Like To Groove van Robin Albers... Man, wat was dat gaaf.. Een van mijn eerste ervaringen met housemuziek. Programma liep van 1990 tot 1992 ofzo.. En ook elke week tapen en veel naar luisteren... Mooi was dat :)
Optimus
Delta ken ik ook ja!:)
-TAIS-
Trouwens nog ff leuke quote die ineens bij me omhoog komt nu we het hier over hebben:

Ik weet nog wel dat ik ongeveer een jaar of 10 ofzo was, en dat ik samen met een vriendje helemaal gek was van James Brown Is Still Alive van Holy Noise. Zo gek zelfs dat we dat nr hebben gedaan bij een playback show op school :D Hadden we zelf van die keyboardjes nagemaakt van kartonnen dozen en stonden we daar 4 minuten fake te keyboarden (a la Milk Inc) met zo'n hip smiley-blousje aan en een grote zonnebril op :D













Goeie ouwe tijd... :D
Optimus
foto's?:D:D:D
-TAIS-
Helaas! In beslag genomen door de mensen van Naar House... die vonden dat niet kunnen, zulke kinderen zo vroeg al bedorven :D

Optimus
jammer:)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Juist die CD JAH!!! Heb je die thuis nog liggen?? Wil deze nog steeds van iemand overnemen. Alleen niemand heeft um meer liggen.


Helaas heb ik die cd ook niet. Oud-klasgenoot had hem, heeeeeeeel vaak geleend van hem. Helaas ga ik ook niet meer met hem om, dus ken hem ook niet meer voor je lenen.

quote:

Die liveshows die ze toen gaven die waren ook echt cool!! mensen die helemaal uit hun ster opbelden om even live in de ether op z'n haags ergens hun mening over te geven. Dat vond ik ook altijd echt super grappig!!


Liveshows waren errug cool. En als er geen liveshow was hadden ze een bandje aan met ingesproken antwoordapparaatberichten van Gabber die strak uit hun dak waren :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement