return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Klassiekers (& de toekomst van House?) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by SnuggLe


Sorry hoor, maar dit zijn echt GEEEEEEEEEN klassiekers. Deze nummers zijn nog geen 2-3 jaar oud man.... Je moet zeker denken aan muziek van VOOR 1994 wil het een klassieker zijn..... uit de beginttijd van de house dan.

Greetz,
SnuggLe



Ik vind het anders wel klassiekers, misschien niet zulke oude als jij bedoelt, maar wel klassiek in de zin van dat iedereen die zich nog herinnert over een paar jaar.
Optimus
quote:
Originally posted by Tall21

Dye Witness - What would you like to hear again


Jaaaa!!! Dit is m!!!!:)
jploveparade
Die Turn op de Bass CD's uit 1989- met The sound of E en zo waren fantastisch.

Met die grote smile op de hoes :)

Daar is het zo'n beetje mee begonnen: De Belgische Acid Housedeuntjes





Remember:

Technotronic - Pump up the jam
Twenty 4 Seven - I Can't Stand It
King Bee - Back by dope demand
Confetti's - C Day
PCP2017
Als TA moet je deze wel kennen, niet uit de jaren tachtig ofzo maar definitely classics;

Trope - Amphetamine
R-Damski - Acoustic Nature
Casseopaya - Overdose
Hitch-Hiker & Dumont - 2nd Dimension
Para-Dizer - Song Of Liberation
God's Groove - Back To Nature
Blue Planet Corporation - Overbloody Flood

:)Goud van Oud.:)
serialkillah
de rode schoentjes is van booming support dacht ik.


verder:
capricorn - 20hz
????soushkin????? - dream your dream (bonzai label)
plexus - cactus rhythm
????? - who is elvis
dj randy - rage against da machine
human resource - dominator
citrus - fasinatin rhythm
la style - i'm raving
3 phase - der klang der familie

vitamin - de skippybal:D :D :D :D

quote:
Originally posted by PCP2017

Hitch-Hiker & Dumont - 2nd Dimension


die is idd erg bruut ja:)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Nielz
en wie kent dat nummer van "de rode schoentjes" nog? artiest is me even ontschoten, maar dat is ook zo'n heerlijk oud nummer, die je eigenlijk MOET kennen ;)


Sja, net zoals 'James Brown is Dead' :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Blik
die ouwe nummers geloof ik wel, toen was ik pas 10 :D

over de toekomst betreft, over een paar jaar is er gewoon weer een hele andere stroming die helemaal in is bij de jeugd, dan denkt de jeugd van; wat is dat toch voor ouwe meuk, dat house en trance gedoe. De echte klassiekers zullen echter wel gedraaid worden ( de Top40 klassiekers dan)


wat ik zelf een absolute classic vind, ondanks dat ie destijds grijs gedraaid werd:

snap - rythem is a dancer

heeeeeeeeeeeeeel af en toe hoor je hem nog wel es langskomen... pure dope vinnik dat :)

... wat ik me verder kan herinneren noem ik niet echt klassiekers.. toen was ik zeg maar top40 minded...echter vonnik die meuk van
dj bobo (titels vergeten)
2 unlimited - twilight zone

best goed.... nog steeds best goed, al kan ik me niet herinneren wanneer ik het voort laatst gehoord heb... thuis maar fftjes wat ouwe tapes opzoeken :gsmile: :eyespop:

en de toekomst kan ik nix over zeggen.. ik HOOP alleen dat ik zo flex blijf dat ik af en toe nog een feestje bezoek, en niet zoals m'n broer op m'n 32ste met 2 koters op stap moet naar de dierentuin in mijn stationcar/mpv, en echt NOOIT meer naar wat voor een soort happenings ook toega.. das echt een schrikbeeld voor mij :nervous:




of zoals dubbink nu :nervous: :D ;)
serialkillah
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


wat ik zelf een absolute classic vind, ondanks dat ie destijds grijs gedraaid werd:

snap - rythem is a dancer


Ik vindt xterminate van snap ook een heel bruut nummer
New Wave
end at nummer van".......I got the key...i got the sectruuhuuhut....ofzo..of waren jullie toen nog aan de harde tepel van je ma aan het sucken?
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
end at nummer van".......I got the key...i got the sectruuhuuhut....ofzo..of waren jullie toen nog aan de harde tepel van je ma aan het sucken?


Urban Cookie Collective hetten ze geloof ik:)

Maar er worden weinig échte klassiekers genoemd denk ik, veel top40 werk:) Maar in '94 was ik pas 13 man, toen kende ik alleen top40 werk:p

TimeportE
quote:
Originally posted by Optimus


Urban Cookie Collective hetten ze geloof ik:)

Maar er worden weinig échte klassiekers genoemd denk ik, veel top40 werk:) Maar in '94 was ik pas 13 man, toen kende ik alleen top40 werk:p


idd.. en die urban cookie collective (the key, the secret)is trouwens vet!! echt lekkere tune net zoals snap - rythemn is a dancer! die heb ik trouwens wel allemaal nog meegemaakt! :D

ook nog lekkere

tinman - eighteen strings
kristine w - feel what you want

en deze zijn vet!!

double you - run to me
marusha - somewhere over the rainbow
Smirnoff
L.A. Style - I,m raving (ofzo iets)
Jam & Spoon - Stella

Felix - Don,t you want me.
Nana - Nana

Best moeilijk om zo ver terug te denken en titels op te graven.

Rozalla - everybody,s free
T99 - Anastacia
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement