|
Vernegering van de muziekstations?
|
View this Thread in Original format
| Vinyl Boy |
Iedereen kent wel het drankspelletje "Negerzappen". Het is tegenwoordig zo dat als jij aan de beurt bent en je zapt een muziekzender ( met name The Box), dat je standaard de lul bent. Gisteravond keek ik een half uurtje Box en ik zag ALLEEN maar negers voorbij komen die zichzelf zo ontzettend cool en interessant vinden en er dus niet uitzien.
Mijn vraag dus: wat vinden jullie hiervan?
En ter verduidelijking: ik heb niks tegen negers als zodanig, ik word alleen een beetje ziek van al die clips op tv. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Iedereen kent wel het drankspelletje "Negerzappen". Het is tegenwoordig zo dat als jij aan de beurt bent en je zapt een muziekzender ( met name The Box), dat je standaard de lul bent. Gisteravond keek ik een half uurtje Box en ik zag ALLEEN maar negers voorbij komen die zichzelf zo ontzettend cool en interessant vinden en er dus niet uitzien.
Mijn vraag dus: wat vinden jullie hiervan?
En ter verduidelijking: ik heb niks tegen negers als zodanig, ik word alleen een beetje ziek van al die clips op tv. |
Het is inderdaad wel zo dat je steeds meer clips van 'hun' op TV ziet. En ook ik vind het helemaal niks. De muziek is naar mijn mening klote en inderdaad ook de manier waarop ze zich uiten in die clips is, tja hoe zal ik het zeggen....apart! :)
Met andere woorden: ik ben het helemaal met je eens!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| basd |
Mee eens. Ik word af en toe (nou ja, af en toe...) ook wel een beetje moe van alle R&B die er op de radio en TV is.. Maar goed, er is blijkbaar behoefte aan, en wie zijn de zenders dan om daar niet aan te voldoen..
Het is wel een van de redenen dat ik zo goed als nooit naar radio luister (behalve Proton dan, maar ja da's weer heel wat anders) of naar muziekzenders op TV kijk...
Lijkt me ook gewoon het beste, je er niet te veel aan storen en gewoon naar iets anders kijken of luisteren :) |
|
|
| Miss Proximus |
kijk bijna nooit muziekzenders...maar negers? niks mis mee....geef mij maar zo'n lekkere nigga met z'n grote zwarte....
...microfoon :p
negers rulen :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
kijk bijna nooit muziekzenders...maar negers? niks mis mee....geef mij maar zo'n lekkere nigga met z'n grote zwarte....
...microfoon :p
|
Oh, heet dat een microfoon tegenwoordig... ;) |
|
|
| stampertje |
| quote: | Originally posted by basd
Oh, heet dat een microfoon tegenwoordig... ;) |
hahaha , wilt u even duidelijk in de microfoon praten |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by stampertje
hahaha , wilt u even duidelijk in de microfoon praten |
lol :D smeerlap :p |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Gisteravond keek ik een half uurtje Box en ik zag ALLEEN maar negers voorbij komen die zichzelf zo ontzettend cool en interessant vinden en er dus niet uitzien. |
Ja dat viel mij ook op. En nu zag ik na 3 minuten een reclamefilmpje. Tegenwoordig is iedere maandagavond en nacht R&B, iederen woensdagavond en nacht rock en iedere vrijdagavond- en nacht dance. Vandaar dus dat je gister alleen negers zag :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Ja dat viel mij ook op. En nu zag ik na 3 minuten een reclamefilmpje. Tegenwoordig is iedere maandagavond en nacht R&B, iederen woensdagavond en nacht rock en iedere vrijdagavond- en nacht dance. Vandaar dus dat je gister alleen negers zag :D |
Is dat zo? Kijk dat scheelt inderdaad wel een stuk ja... Nou dan moet je maandagavond maar wat anders verzinnen dan naar de Box kijken (lijkt me niet zo heel moeilijk :)) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik ben fan van Little Bow Wow, Yo I'm a little punk MTF. :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| Maaar ff zonder dollen nu :toothless:, op zijn tijd een goede rap of r&b plaat vind ik niet errug. En cd'tje 2001 van Dr Dre blazen in de auto is ook best lekkah. Je wilt niet weten wat voor vette bass er in zijn nummers zitten :D |
|
|
| DjSuez |
ja...wat zal ik er eens van zeggen..ik kan me niet storen aan de clips op tv, maar des te meer aan hoe de samenleving zich daaraan spiegelt. Ik hoorde gisteren weer van een vriendin van me hoe dr zusje op 14 jarige leeftijd is ontmaagd door een of andere neger van 18 ofzo..en ik hoor niet anders meer, die gasten denken dat ze alles zijn,en flikken het ene na t andere, en dat komt grotendeels door die clips denk ik, waardoor ze steeds vroeger gaan denken dat ze alles zomaar kunnen flikken, en het dan ook gewoon doen! en daar wordt ik af en toe een btje pissed om. Dan loop je door een winkelcentrum en dan staat er weer zon groepje van die gouwen kettingen die je ff lopen na te schreeuwen als je wel eens kleren aan zou kunnen hebben die duurder zijn als die van Ali G, of Perry Ellis of weet ik wie. Ik vindt t een trieste ontwikkeling...zelfs blanke jongeren lopen zich als Fat Joe of Ms Dynamite of weet ik welke ik-heb-ff-geld-nodig-dus-snelpraat-ik-maar-ff-een-plaatje-aan-mekaar-figuur te gedragen.:rolleyes:
Amen..:p
Ik heb verder ook niks tegen negers..alleen tegen mensen die zich zo gedragen, en dat zijn dus ook blanken... |
|
|
|
|