|
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| אני מת ללכת אבל יש עכשיו 39 התרעות על פיגועים... ומצעד האהבה זה אחוש הזדמנות לעשות פיגוע :( |
|
|
| Narcotic Mind |
בכל מקרה כדי להתחיל לארגן את זה אם אתם רוצים שזה באמת ילך
לדעתי הכי כדי להפגש במגדל האופרה ומשם ללכת אחורה
כי זה מקום מרכזי ולאף אחד לא יהיה בעיה למצוא אותו ובמקומות אחרים כולם יאבדו את כולם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
בכל מקרה כדי להתחיל לארגן את זה אם אתם רוצים שזה באמת ילך
לדעתי הכי כדי להפגש במגדל האופרה ומשם ללכת אחורה
כי זה מקום מרכזי ולאף אחד לא יהיה בעיה למצוא אותו ובמקומות אחרים כולם יאבדו את כולם |
agreed
מה שכן חובה שמישהו יביא מצלמה דיגיטלית
CAN'T WAIT TO OPEN A THREAD AT CHILL OUT
ILTA FOLKS AT LOVE PARADE |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני מת ללכת אבל יש עכשיו 39 התרעות על פיגועים... ומצעד האהבה זה אחוש הזדמנות לעשות פיגוע :( |
צודק וזה באמת בעיה, אני לא מבים איך זה לא מדאיג פה אף אחד...
אבל בכל זאת אני תל-אביבי למי שלא יודע , וממש לא נראה לי שיש מצב שאני מפספס את זה, למרות שיום חמישי בערב אני כנראה הולך ללילינבאום ליומהולדת של שתי ידידות שלי...
נראה כבר |
|
|
| AnthemFreak |
אם נפגשים באופרה באיזה שעה נפגשים???
ו...
הסניף של בן&ג'ריס באופרה זה איפה שאני עובד, מי שיהיה נחמד יקבל גלידה חינם!!!
:D |
|
|
| DjChook |
עזוב אותך מצעד האהבה ..
מתי אתה שם ?!
קרם עוגיות רולזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DjChook
עזוב אותך מצעד האהבה ..
מתי אתה שם ?!
קרם עוגיות רולזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז |
חחחחחחחחח:D
אני רואה אתה מבין בגלידות |
|
|
| Tarantula |
| אוווווףףףף.... גם אני רוצה!!:( :( :( |
|
|
| t0xIc |
טוב סופית שאני לא יהיה השנה איזה ביאוססס
אני עובד ואחרי זה אני הולך לאישתי לעתיד כי זה היום היחיד שיש לי פנוי ובערב אני גם עובד ככה שאני לא יכול ליראות אותהההה ביאוססס
חפיף תספרו לי איך היה
מממ בכל אופן בקרוב תיתכוננו למסיבה שלי שאני יסגור בה 18
כולםםםם מוזמנים פרטים בהמשך |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני מת ללכת אבל יש עכשיו 39 התרעות על פיגועים... ומצעד האהבה זה אחוש הזדמנות לעשות פיגוע :( |
כוסס אמא של כל הערבים אני ששם עליהם זייןן
ככככככככככככככככזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזההההההההההההה גדול
אני בחייםם לא יפסיד את המצעד !!!!
יום חמישי מתחילות ב - 10 בלילה מסיבות חוף ...
יום שישי המצעד עצמו מתחיל ב - 1 בצהרים כשכל המשאיות נוסעות ובסוף מתחברות בגאן צארלס למסיבה אחת בבתת זונה !!!
ויום שבת גם יש מסיבות בכל חוף וחוף
אנשים לא משנה מה אל תפסידו !!!
יום שישי זה גם היומהולדת שלי ככה שאין מצצבב שאני אל שם !!!!
כנסו ל -
WWW.LOVEPARADE.CO.IL
שם תמצאו פרטיםם עללל ההכככללללל
אני מציע אחרי המצעד ביום שישי ללכת לסטודיו ... תהיה מסיבה בת זונה |
|
|
| Scorchio |
מה סטודיו יא מניאק
תבוא לתל יצחק לראות אותי מתקלט! |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה סטודיו יא מניאק
תבוא לתל יצחק לראות אותי מתקלט! |
תשבע שאתה מתקלט שם !!!
אחי תן לי פרטים על המסיבה
מחיר גיל הכלל
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
|
|