return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXeTik
אני מת ללכת אבל יש עכשיו 39 התרעות על פיגועים... ומצעד האהבה זה אחוש הזדמנות לעשות פיגוע :(
Narcotic Mind
בכל מקרה כדי להתחיל לארגן את זה אם אתם רוצים שזה באמת ילך

לדעתי הכי כדי להפגש במגדל האופרה ומשם ללכת אחורה

כי זה מקום מרכזי ולאף אחד לא יהיה בעיה למצוא אותו ובמקומות אחרים כולם יאבדו את כולם
DjChook
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
בכל מקרה כדי להתחיל לארגן את זה אם אתם רוצים שזה באמת ילך

לדעתי הכי כדי להפגש במגדל האופרה ומשם ללכת אחורה

כי זה מקום מרכזי ולאף אחד לא יהיה בעיה למצוא אותו ובמקומות אחרים כולם יאבדו את כולם


agreed

מה שכן חובה שמישהו יביא מצלמה דיגיטלית

CAN'T WAIT TO OPEN A THREAD AT CHILL OUT

ILTA FOLKS AT LOVE PARADE
Flotser
quote:
Originally posted by eXeTik
אני מת ללכת אבל יש עכשיו 39 התרעות על פיגועים... ומצעד האהבה זה אחוש הזדמנות לעשות פיגוע :(


צודק וזה באמת בעיה, אני לא מבים איך זה לא מדאיג פה אף אחד...


אבל בכל זאת אני תל-אביבי למי שלא יודע , וממש לא נראה לי שיש מצב שאני מפספס את זה, למרות שיום חמישי בערב אני כנראה הולך ללילינבאום ליומהולדת של שתי ידידות שלי...

נראה כבר
AnthemFreak
אם נפגשים באופרה באיזה שעה נפגשים???
ו...
הסניף של בן&ג'ריס באופרה זה איפה שאני עובד, מי שיהיה נחמד יקבל גלידה חינם!!!

:D
DjChook
עזוב אותך מצעד האהבה ..

מתי אתה שם ?!

קרם עוגיות רולזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
AnthemFreak
quote:
Originally posted by DjChook
עזוב אותך מצעד האהבה ..

מתי אתה שם ?!

קרם עוגיות רולזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

חחחחחחחחח:D
אני רואה אתה מבין בגלידות
Tarantula
אוווווףףףף.... גם אני רוצה!!:( :( :(
t0xIc
טוב סופית שאני לא יהיה השנה איזה ביאוססס
אני עובד ואחרי זה אני הולך לאישתי לעתיד כי זה היום היחיד שיש לי פנוי ובערב אני גם עובד ככה שאני לא יכול ליראות אותהההה ביאוססס
חפיף תספרו לי איך היה


מממ בכל אופן בקרוב תיתכוננו למסיבה שלי שאני יסגור בה 18
כולםםםם מוזמנים פרטים בהמשך
divx-master
quote:
Originally posted by eXeTik
אני מת ללכת אבל יש עכשיו 39 התרעות על פיגועים... ומצעד האהבה זה אחוש הזדמנות לעשות פיגוע :(



כוסס אמא של כל הערבים אני ששם עליהם זייןן


ככככככככככככככככזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזההההההההההההה גדול

אני בחייםם לא יפסיד את המצעד !!!!

יום חמישי מתחילות ב - 10 בלילה מסיבות חוף ...

יום שישי המצעד עצמו מתחיל ב - 1 בצהרים כשכל המשאיות נוסעות ובסוף מתחברות בגאן צארלס למסיבה אחת בבתת זונה !!!

ויום שבת גם יש מסיבות בכל חוף וחוף

אנשים לא משנה מה אל תפסידו !!!

יום שישי זה גם היומהולדת שלי ככה שאין מצצבב שאני אל שם !!!!


כנסו ל -

WWW.LOVEPARADE.CO.IL


שם תמצאו פרטיםם עללל ההכככללללל

אני מציע אחרי המצעד ביום שישי ללכת לסטודיו ... תהיה מסיבה בת זונה

Scorchio
מה סטודיו יא מניאק
תבוא לתל יצחק לראות אותי מתקלט!
divx-master
quote:
Originally posted by Scorchio
מה סטודיו יא מניאק
תבוא לתל יצחק לראות אותי מתקלט!



תשבע שאתה מתקלט שם !!!

אחי תן לי פרטים על המסיבה

מחיר גיל הכלל

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement