|
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| elad11 |
שמעתי את
Eon - Pocket Damage
Jurgen Vries - The Theme
היה מעולה
חרשו על האמא של
Carlos Santana - Dirty Dancing (Robbie Rivera Fierce Mix)
ובכלל המשאית של הפורום שמה איזה 3-4 רצופים של
Rivera
גיבור ילדות שלי
:D :D :D
סופסוף גילו אותו בארץ
Moony - Dove (Robbie Rivera Big Room Dub-T Club Mix)
גם היה
--
סה"כ כמו שהרוב פה אמרו, השנה היה די מאכזב
לפני שנתיים היה הכי מעולה!! |
|
|
| t0xIc |
ממממ אני מסכים איתך שלפני שנתיים היה פשוט מעולה!!! מוזיקה ליגה
משאיות ליגה וביכלל המצב היה אחרת לגמרייי אז היה יותר כיףף
אבל מה שאני זוכר שאז היה את השמועה של אחד שדוקר עם מזרק נגוע באידס ומעביר... זה היה מפחיד!! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אבל מה שאני זוכר שאז היה את השמועה של אחד שדוקר עם מזרק נגוע באידס ומעביר... זה היה מפחיד!! |
יוואו אני זוכר!!!
הלכתי עם חברים לדוגית וחלק פחדו להיכנס לשם כי הם פחדו שידקרו אותם
וכך המסיבה סתם עברנו ליד אנשים וצבטנו אותם... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
יוואו אני זוכר!!!
הלכתי עם חברים לדוגית וחלק פחדו להיכנס לשם כי הם פחדו שידקרו אותם
וכך המסיבה סתם עברנו ליד אנשים וצבטנו אותם... |
שהיינו באילת לפני איזה שנתיים הייתה גם את השמועה הזאת
ואיזה אחד בא לחבר שלי במועדון שהיינו וצבט אותו ביד כזה...
באנו לקפוץ עליו לזיין אותו במכות על מה שהוא עשה
זה ממש לא מצחיק |
|
|
| elad11 |
דבר אחד די טוב שהיה השנה במצעד.......בניגוד לציפיות שלי
הגיל הממוצע..
הייתי בטוח שיהיו פ-ו-ל צוציקים......אבל היה יחסית בסדר גמור
?יש למישהו מושג כמה אנשים הגיעו השנה
בטוח לא 300,000 כמו שנה שעברה.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by elad11
דבר אחד די טוב שהיה השנה במצעד.......בניגוד לציפיות שלי
הגיל הממוצע..
הייתי בטוח שיהיו פ-ו-ל צוציקים......אבל היה יחסית בסדר גמור
?יש למישהו מושג כמה אנשים הגיעו השנה
בטוח לא 300,000 כמו שנה שעברה.. |
לפחות בסוף היום אמרו ככה :
"תודה לכל ה300,000 שבאו למצעד...."
אבל בחדשות שמעתי משהו כמו מעל 200,000... |
|
|
| Scorchio |
בברלין היו 800,000
:( |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בברלין היו 800,000
:( |
חחח בברילן זה ברילן אין להם צרות כמו לישראללל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by t0xIc
חחח בברילן זה ברילן אין להם צרות כמו לישראללל |
מה הקשר ?
ואני כמעט בטוח שהולכים יותר ממליון למצעד
וגם שמה כל משאית זה לא משאית זה טנק
וגם שמה מופיעים הגדולים ביותר במשאיות
TAUCHER
אני זוכר
אבל בטח כל הגדולים |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה הקשר ?
ואני כמעט בטוח שהולכים יותר ממליון למצעד
וגם שמה כל משאית זה לא משאית זה טנק
וגם שמה מופיעים הגדולים ביותר במשאיות
TAUCHER
אני זוכר
אבל בטח כל הגדולים |
מממ אני מוכן להיתערב איתך שמלאאא לא באו ביגלל המצב הביטחוני
תיודע כמה התראות היה?@1@ פולללללללללללללללללללל |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בברלין היו 800,000
:( |
רק לידיעתכם, ישראל היא מקום ראשון מבחינת כמות האנשים שהגיעו למצעד באחוזים מכלל האוכלוסייה
:D :D :D
300,000
מתוך 6 מיליון
זה 5% מהאוכלוסייה שזה המוןןןןןןןןןןן
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by elad11
רק לידיעתכם, ישראל היא מקום ראשון מבחינת כמות האנשים שהגיעו למצעד באחוזים מכלל האוכלוסייה
:D :D :D
300,000
מתוך 6 מיליון
זה 5% מהאוכלוסייה שזה המוןןןןןןןןןןן
:eyes: :eyes: :eyes: |
זה אפילו יותר למה יש פה מליון ערבים בערך... |
|
|
|
|