|
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לא נראה לי שאני יגיע למצעד בסוף וזאת להלן:
1. יש רק 8 משאיות
2. אחת מהן זה FFF
3. רוב המוזיקה תהיה פרוגרסיב
4. לא יהיה מקום לזוז בגרושששששש
5. אין משאית של 99
6. הולך להיות חם בטירוף
7. יש 23421479312571032981409213581304981 התרעות על פיגועים
בערב יש לי אירוע...
אם יש לכם סיבות שישכנעו אותי לבוא
אני שם
:)
עכשיו לתל יצחק
כניסה מגיל 17
65 שקלים
שתייה חופשית כל הערב
מתחיל ב
23:00
אני ממליץ לכם לבוא כי אני מכין סט פצצתי |
יש 12 משאיות
אבל כן, המוסיקה תיהיה יותר גרועה משנה שעברה
יותר מדי האוס וחרא כזה
ואין משאית של פונוקול |
|
|
| Flotser |
לפחות יש משאית של
TLV
מה שהם אירגנו בפסטיבל הבירה היה פשוט בן זונה של דבר - כולל הרבה פסיכודאלי!!!
אז אני מקווה לטוב
:wtf: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Scorchio
לא נראה לי שאני יגיע למצעד בסוף וזאת להלן:
2. אחת מהן זה FFF
|
אתה עדיין בטראומה אהה??
:D |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחח
לא יודע אני מסתכל על המצעד כמו המשחק נגד אוסטריה
באים בשביל האווירה |
|
|
| SiLvErSkY |
| אני יהיה שישישבת שם כנראה |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Scorchio
2. אחת מהן זה FFF
|
חחחחח אח שלי טראומה לכל החיים |
|
|
| oDrori |
| שיט יש צ'אנס שאני לא שם... בערך חבר וחצי שלי רוצים ללכת, הייתי שמח לבוא ולהיות איתכם אבל לא יודע איך יהיה לי הסעה לבד... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Flotser
ואללה אחי אני בטוח אעבור שמה, איפה בדיוק אתה מתקלט ומתי?
ן
AthemFraek
איךקוראים לך שאני אוכל ככה למצוא אותך , לא דווקא במצעד האבה, אני פול פעמים בא לאופרה |
מצטער על ההצתה המאוחרת פשוט לא שמתי לב!!!
קוראים לי שירן טל
ואתה בטוח תשים לב אליי שתראה אותי
אני יפה
וחתיך רצח
סתם
לא הבנתי אם נפגשים באופרה או לא!!! |
|
|
| nimrod levi |
אף אחד לא הבין...
נו אז מה נסגר?
יש מפגש או אין? |
|
|
| oDrori |
| אם אני מגיע אז אני אהיה במגדלי האופרה ב- 12 |
|
|
| nimrod levi |
בקיצור אם מישהו רוצתה לעשות מפגש קטן אני ונרקוטיק מיינד הולכים
אני בפלא
055508990 |
|
|
| warpedd_ |
איזה באסססססה
אין איך להגיע
לחבר שלי פרצו לאוטו לפני כמה ימים
בכל מקרה די התאכזבתי מהמשאיות
אני לא כלכך אוהב האוס ודיפ וכו |
|
|
|
|