return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Scorchio
לא נראה לי שאני יגיע למצעד בסוף וזאת להלן:

1. יש רק 8 משאיות
2. אחת מהן זה FFF
3. רוב המוזיקה תהיה פרוגרסיב
4. לא יהיה מקום לזוז בגרושששששש
5. אין משאית של 99
6. הולך להיות חם בטירוף
7. יש 23421479312571032981409213581304981 התרעות על פיגועים

בערב יש לי אירוע...
אם יש לכם סיבות שישכנעו אותי לבוא
אני שם
:)

עכשיו לתל יצחק

כניסה מגיל 17
65 שקלים
שתייה חופשית כל הערב
מתחיל ב
23:00

אני ממליץ לכם לבוא כי אני מכין סט פצצתי


יש 12 משאיות

אבל כן, המוסיקה תיהיה יותר גרועה משנה שעברה

יותר מדי האוס וחרא כזה

ואין משאית של פונוקול
Flotser
לפחות יש משאית של
TLV

מה שהם אירגנו בפסטיבל הבירה היה פשוט בן זונה של דבר - כולל הרבה פסיכודאלי!!!

אז אני מקווה לטוב

:wtf:
nimrod levi
quote:
Originally posted by Scorchio
לא נראה לי שאני יגיע למצעד בסוף וזאת להלן:
2. אחת מהן זה FFF




אתה עדיין בטראומה אהה??
:D
DjChook
חחחחחחחחחחחח
לא יודע אני מסתכל על המצעד כמו המשחק נגד אוסטריה

באים בשביל האווירה
SiLvErSkY
אני יהיה שישישבת שם כנראה
t0xIc
quote:
Originally posted by Scorchio
2. אחת מהן זה FFF




חחחחח אח שלי טראומה לכל החיים
oDrori
שיט יש צ'אנס שאני לא שם... בערך חבר וחצי שלי רוצים ללכת, הייתי שמח לבוא ולהיות איתכם אבל לא יודע איך יהיה לי הסעה לבד...
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Flotser


ואללה אחי אני בטוח אעבור שמה, איפה בדיוק אתה מתקלט ומתי?

ן
AthemFraek
איךקוראים לך שאני אוכל ככה למצוא אותך , לא דווקא במצעד האבה, אני פול פעמים בא לאופרה


מצטער על ההצתה המאוחרת פשוט לא שמתי לב!!!
קוראים לי שירן טל
ואתה בטוח תשים לב אליי שתראה אותי
אני יפה
וחתיך רצח
סתם
לא הבנתי אם נפגשים באופרה או לא!!!
nimrod levi
אף אחד לא הבין...
נו אז מה נסגר?
יש מפגש או אין?
oDrori
אם אני מגיע אז אני אהיה במגדלי האופרה ב- 12

nimrod levi
בקיצור אם מישהו רוצתה לעשות מפגש קטן אני ונרקוטיק מיינד הולכים
אני בפלא
055508990
warpedd_
איזה באסססססה
אין איך להגיע

לחבר שלי פרצו לאוטו לפני כמה ימים

בכל מקרה די התאכזבתי מהמשאיות
אני לא כלכך אוהב האוס ודיפ וכו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement