|
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
12 ?!
טוב שלא השתגעתם
אני אגיע בסביבות 16:00
064685177
לא מאמין שאני אתפוס מישהו... :( |
|
|
| Narcotic Mind |
Love Parade 2002 summery:
בדיוק כמו שאמרתי, המצעד נפל בהרבה מהמצעדים של השנים הקודמות
דבר ראשון אני לא זוכר בדיוק עמה משאיות היו אבל בסביבות ה 9 שזה כלום לעומת שנים קודמות, ולר רק זה, היו שתי משאיות של
MTV
ועוד משאית של ראפ
שאר המשאיות ניגנו אלקטרוני אבל כמעט ורק פרוגרסיב
המצעד עצמו היה ממש קצר
ב4 בערך כל במשאיות היו כבר בגן וב6 המסיבה בגן נסגרה
תחשבו ששנה שעברה השמאיות רק הגיעו לגן ב7 בערך והמסיבה המשיכה עד 12 או משהו כזה
מה שכן היו יםםםםםם כוסיות
אה כן, עופר ניסים כזהההההההההההההההההההה הומו
וגם אני ונמרוד הספקנו לפגוש את עודד
(oDrori)
אבל הוא היה חייה ללכת למצוא את חבר שלו אז לא ממש הספקנו לדבר
אז... זהו |
|
|
| Narcotic Mind |
אה כן שכחתי משהו
AnthemFreak
היית ב
Love Parade
נכון ?
אתה בלונדיני, מטר שישים ומשהו בערך ? |
|
|
| oDrori |
וואלה חיפשתי את אנת'ם בבן אנד ג'ריז אסבל כששאאלתי את העובדים אם המילה "טראנסאדיקט" מוכרת להם הם חשבו שאני ווירדו או משהו... כן קיויתי יותר להיות עם רון ונמרוד אבל חבר שלי נאבד לי והייתי צריך לחזור לאופרה לתפוס אותו ואז כבר לא הצלחתי להתקשר אליהם... בה... חפיף... באמת נגמר שיא המהר. מה שכן כמה מהמשאיות ניגנו בנזונה של מוזיקה, בעיקר הטיאלוי האולטראסאונד ומוזיקה פלוס. אהבתי גם ת'סט של ארן לביא... איזה אדיר ברגע שאיבדתי את חבר שלי נוגן
More and More
מהאולטראסאונד, אני חושב מעולה וזה פתאום אני לא ממש מזהה את הווקאלים, ויש גם הרבה יותר מהגרסא הווקאלית... מסתבר שהייתה זמרת ששרה על השאית את השיר, ובהתחשב בעובדה שהזמרת המקורית היא ישראלית (קרן אברץ), יכול להיות שזאת הייתה היא! מה שכן ביצוע אדיר. |
|
|
| nimrod levi |
רון לא היו משאיות של אמטיוי בכלל אבל הייתה משאית של ראפ אחת
מגניבה עם כל הכושים עם סטייל שהתחילו גם לשיר שם...
לפי המוזיקה המשאית של מוזיקה פלוס הייתה הכי פצצה אפילו שמעתי שםפ
push - strange world
אבל מכמה ששמעתי שם שמו יעני רק דברים מוכרים יעני קלאסיקות
בשאר המשאיות המוזיקה הייתה לרוב פרוגרסיב אבל פרוגרסיב על ווליום גבוה זה לא ממש ממש גרוע אפילו די כיף
בקיצור נעבור לרייב הגדול...
התחיל שלומי זידן נראה לי אני לא בטוח אם הוא היה הראשון
אחריו עופר ניסים ההומו המוגזם וכל ההומואים בכלל הם פשוט מוזרים
הקיצר הוא מתחיל לתקלט ואז לרקוד על הבמה כמו כוסית
לא מראה יפה
אחריו עלה סהר זנגילביץ'
ואחריו הביאו את
celeda
זמרת שחורה בטח רובכם מכירים אותה מ
celeda - the underground
בקיצור שרה את השיר הזה..
היה די נחמד ואחריה עלה ארן לביא
לפי דעתי מבין הסטים הקצרים שלו היה הכי טוב כל הקודמים נגנו פרוגרסיב
אבל לו יש סאונד מיוחד כזה אי אפשר לקרוא לזה פרוגרסיב אולי טק לא יודע
אבל אהבתי וגם הטראק שלו של ההמנון של הלאב פרייד היה לא רע
בקיצור נגמר באיזה 6 וקצת שזה די מוקדם בהתחשב שבאנו באיזה 2:30
אבל היה נחמד המצעד היה קצר לאללה והרייב היה יותר טוב משנה שעברה
בסה"כ נהנתי מאוד
כמו שעודד אמר לקח לנו שעה עד שמצאנו אותו ואז ראניו אותו לאיזה דקה אבל הוא היה חייב ללכת לחבר שלו לא נורא פעם אחרת.
רות סוף.
ווווואאאאייי איזה מגילההה כתבתי |
|
|
| Flotser |
בסוף יצא שהגעתי קצת מאוחר ככה בדיוק כשהתחילה המסיבה בצ'ארלס קלור בבמה המרכזית,
דווקא מאוד נהניתי מהמוזיקה, אבל בהחלט הסט האחרון של ארן לביא היה הכי שווה,
לסיכום:
היה סבבה לגויבה, כיף כיף כיף
באמת חבל שכזה קצר, אבל ידעתי שזה יהיה ככה |
|
|
| oDrori |
שמעתי את
Jurgen Vries - The Theme
Hands Up (Scot)
בטיאלוי ובפאצ'ה :)
והסט של ארן לביא באמת היה קצר מדי... היה רגוע יחסית עם טק טראנס חביב, אם היה מסיבה ארוכה יותר הוא בטח היה מתחיל להרביץ בטכנו האמיתי שלו :) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by oDrori
שמעתי את
Jurgen Vries - The Theme
והסט של ארן לביא באמת היה קצר מדי... היה רגוע יחסית עם טק טראנס חביב, אם היה מסיבה ארוכה יותר הוא בטח היה מתחיל להרביץ בטכנו האמיתי שלו :) |
כן גם אנחנו נראה לי ישר שבאנו שמענו את זה אבל מהפאצ'ה נראה לי...
וכן שמעתי על הטכנו שלו
לא סתם לקחו אותו לנגן בלאב פרייד הגרמני |
|
|
| oDrori |
Indeed
הבחור מתקלט על 3 פטיפונים כמו שדדדדד |
|
|
| AnthemFreak |
נרקוטיק מיינד
נראה לי שראית אותי
למרות שהשיער שלי שתני
ואני כמעט מטר 70 אם לא אכפת לך
בקיצור היה מצעד נחמד וזה
אני וחברים שלי הסתובבנו הרוב ליד הטי אל וי
קצת בפורום באר שבע
!!!ובדום
בונה שלומי זידן הזה, איזה די ג'י תותח
הוא שם כמה טראקים מזה יפים
ואחרי שהמסיבה בגן נגמרה אני וחבר שלי שמענו מוסיקה פסיכודלית, פתאום אני רואה מסיבה
החלטנו לבדוק
בקיצר
הצטרפנו למסיבה
זה היה בחוף צ'יץ' ביץ' וזו היתה מסיבה תותחית, נהנתי שם יותר מכל המצעד!!!
ואחרי כמה זמן (הדיג'יים)הם עשו לייב אקט כזה עם שופר ועם אפקטים ועם תופים אלקטרונים ועם גיטרות
היה פצצה
:eyes: |
|
|
| DjChook |
ת'אמת לא ממש נהנתי
אני מסכם את המצעד הזה במילה אחת :
כוסיותתתתתתתתתתת
ממש לא היה ערס אחד
ורק כוסיות
אבל היה ממש חרא מוזיקה
חחח המשאית של הפורום איזה מצחיקה עם כל הכדורי ברזל האלה שזרקו ממנה / עליה
וגם המסך שרשמו שם שטויות
בעיקרון גם אתם יכולים לראות לפי איך שאנשים רקדו שהם לא מתים על המוזיקה הזאתי
בגן צארלס קלוד
כאילו הרוב רקדו טראנס (בלי שום קשר בכלל למה שנוגן)
וגם היו כל כך הרבה קטעים מתים שזה לדעתי לא מתאים למסיבה של שעתיים
אהה כן, באמת עופר ניסים שיא הומו
יוו היה מוזיקה איטית מדי
באנו ב 16:00 והלכנו באיזה 19:00
היה באמת בדרך לגן צארלס קלוד איזה מסיבה ששמו טראנס הרבה יותר מהיר באיזה חוף אבל חברים שלי לא רצו להשאר...
חפיףףףףףףףףף |
|
|
| t0xIc |
קיצר למרות שלא הייתי
אבל שמעתי ביקורת לא משהו על המצעדד בעיקרון זה היה שקוף שזה יהיה ככה
מממממ מלא אמרוו שהמוזיקה לא היתה בשיא והיה קצר מידי
בכל אופןןןן
בוא נסכם את זה ככה שנה שעברה היה יותר בהרבה יותר טוב וממ מי שהיה לפני שנתיים
היה הכי בן זונה שיש!!! היה פשוט סופני |
|
|
|
|