|
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
המצעד של 2000 שולט הוא היה הכי טוב שהייתי בו בינתים וגם הייתי אחרי טירונות אז בכלל
חוץ מזה זה לא מקום להשוואה המצעד שנה שעברה היה יום חמישי אז היו אוטובוסים עד איזה 10 תעשה מצעד יום שישי אז מזדכים מוקדם ושבשנת 2000 הקדימו את השעון חורף אז זה רק היה נראה שהוא הסתיים יותר מאוחר
חוץ מזה היה מחסור במשאיות טובות אנחנו אישית הכי אהבנו את הפאצ'ה וא ת הג'י ספוט ובכלל אני אומר ששנה הבאה בעזרת השם נעשה משאית משלנו בעזרת השם ואולי אפילו נעשה סט של גיל שוורץ נגד אודי חכים גב אל גב או משהו כזה
(חזון אחרית הימים) |
|
|
| yahel222 |
ולאקקקקק היה בן זונה ביום שישי המצעד
המסיבה בסוף קצת פחות
אבל המצעד היה פצצצה במיוחד המשאיות של
TLV
ו FFF של שירזי |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Ariels
המצעד של 2000 שולט הוא היה הכי טוב שהייתי בו בינתים וגם הייתי אחרי טירונות אז בכלל
חוץ מזה זה לא מקום להשוואה המצעד שנה שעברה היה יום חמישי אז היו אוטובוסים עד איזה 10 תעשה מצעד יום שישי אז מזדכים מוקדם ושבשנת 2000 הקדימו את השעון חורף אז זה רק היה נראה שהוא הסתיים יותר מאוחר
חוץ מזה היה מחסור במשאיות טובות אנחנו אישית הכי אהבנו את הפאצ'ה וא ת הג'י ספוט ובכלל אני אומר ששנה הבאה בעזרת השם נעשה משאית משלנו בעזרת השם ואולי אפילו נעשה סט של גיל שוורץ נגד אודי חכים גב אל גב או משהו כזה
(חזון אחרית הימים) |
שמע אריאל
הבאת עכשיו את הרעיון הכי קטלני ששמעתי בחיים שלי |
|
|
| DjChook |
| ראסמי זה יכול להיות טוב |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
באנו ב 16:00 והלכנו באיזה 19:00
היה באמת בדרך לגן צארלס קלוד איזה מסיבה ששמו טראנס הרבה יותר מהיר באיזה חוף אבל חברים שלי לא רצו להשאר...
חפיףףףףףףףףף |
כנ"ל
אבל בניגוד אליך אני נהניתי ביותר:wtf: |
|
|
| Tarantula |
קיצר לפי מה שקראתי פה, נראה לי שהפסדתי ובגדול בגלל שלא באתי...
:confused: :confused: |
|
|
| Ariels |
| כמה שהיה מסריח זה תמיד הפסד לא לבוא |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Ariels
המצעד של 2000 שולט הוא היה הכי טוב שהייתי בו בינתים וגם הייתי אחרי טירונות אז בכלל
חוץ מזה זה לא מקום להשוואה המצעד שנה שעברה היה יום חמישי אז היו אוטובוסים עד איזה 10 תעשה מצעד יום שישי אז מזדכים מוקדם ושבשנת 2000 הקדימו את השעון חורף אז זה רק היה נראה שהוא הסתיים יותר מאוחר
חוץ מזה היה מחסור במשאיות טובות אנחנו אישית הכי אהבנו את הפאצ'ה וא ת הג'י ספוט ובכלל אני אומר ששנה הבאה בעזרת השם נעשה משאית משלנו בעזרת השם ואולי אפילו נעשה סט של גיל שוורץ נגד אודי חכים גב אל גב או משהו כזה
(חזון אחרית הימים) |
תיראה המצעד שנה שעברה היה בן זונהההה לדעתיי וכן זה היה יום חמישי וזה התחיל בשתיים ככה עדדדדדד 10 היה משאיות ואז המסיבה היתה עד 12 ככה
אני זוכר שאני הגעתי הביתה ב 12 וחצי אחדד ככה
אבל לפני שנתיים היה בן זונה אני לא ישכח שדי ג'י צופי שם את
kosmonova Vs. Fiocco - Celberate
ויש תקטע שהאישה צועקתת סלברייייטטטטטטטטט ופיתאום היה פיצוץ כזה מהמשאית ויצאא מלאא נצנצים וזיקוקים היה פשוט בן זונה פעם אחת בחיים |
|
|
| Scorchio |
יאללללללללה מה אתם מתלהבים ממצעד האהבה בישראל
סע לאמסטרדם או ברלין תראה מה זה מצעדד |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יאללללללללה מה אתם מתלהבים ממצעד האהבה בישראל
סע לאמסטרדם או ברלין תראה מה זה מצעדד |
מה לעשות שאנחנו פה לא אמסטרדם או ברלין, צריך להנות ממה שיש
ותאמין לי מי שרוצה נהנה!:D :D :p |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מה לעשות שאנחנו פה לא אמסטרדם או ברלין, צריך להנות ממה שיש
ותאמין לי מי שרוצה נהנה!:D :D :p |
ומי ששם נהנה יותר...
בהרבה יותר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
ומי ששם נהנה יותר...
בהרבה יותר |
בדוק |
|
|
|
|