return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Ariels
המצעד של 2000 שולט הוא היה הכי טוב שהייתי בו בינתים וגם הייתי אחרי טירונות אז בכלל
חוץ מזה זה לא מקום להשוואה המצעד שנה שעברה היה יום חמישי אז היו אוטובוסים עד איזה 10 תעשה מצעד יום שישי אז מזדכים מוקדם ושבשנת 2000 הקדימו את השעון חורף אז זה רק היה נראה שהוא הסתיים יותר מאוחר
חוץ מזה היה מחסור במשאיות טובות אנחנו אישית הכי אהבנו את הפאצ'ה וא ת הג'י ספוט ובכלל אני אומר ששנה הבאה בעזרת השם נעשה משאית משלנו בעזרת השם ואולי אפילו נעשה סט של גיל שוורץ נגד אודי חכים גב אל גב או משהו כזה
(חזון אחרית הימים)
yahel222
ולאקקקקק היה בן זונה ביום שישי המצעד
המסיבה בסוף קצת פחות

אבל המצעד היה פצצצה במיוחד המשאיות של
TLV
ו FFF של שירזי
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Ariels
המצעד של 2000 שולט הוא היה הכי טוב שהייתי בו בינתים וגם הייתי אחרי טירונות אז בכלל
חוץ מזה זה לא מקום להשוואה המצעד שנה שעברה היה יום חמישי אז היו אוטובוסים עד איזה 10 תעשה מצעד יום שישי אז מזדכים מוקדם ושבשנת 2000 הקדימו את השעון חורף אז זה רק היה נראה שהוא הסתיים יותר מאוחר
חוץ מזה היה מחסור במשאיות טובות אנחנו אישית הכי אהבנו את הפאצ'ה וא ת הג'י ספוט ובכלל אני אומר ששנה הבאה בעזרת השם נעשה משאית משלנו בעזרת השם ואולי אפילו נעשה סט של גיל שוורץ נגד אודי חכים גב אל גב או משהו כזה
(חזון אחרית הימים)


שמע אריאל
הבאת עכשיו את הרעיון הכי קטלני ששמעתי בחיים שלי
DjChook
ראסמי זה יכול להיות טוב
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
באנו ב 16:00 והלכנו באיזה 19:00

היה באמת בדרך לגן צארלס קלוד איזה מסיבה ששמו טראנס הרבה יותר מהיר באיזה חוף אבל חברים שלי לא רצו להשאר...

חפיףףףףףףףףף


כנ"ל

אבל בניגוד אליך אני נהניתי ביותר:wtf:
Tarantula
קיצר לפי מה שקראתי פה, נראה לי שהפסדתי ובגדול בגלל שלא באתי...
:confused: :confused:
Ariels
כמה שהיה מסריח זה תמיד הפסד לא לבוא
t0xIc
quote:
Originally posted by Ariels
המצעד של 2000 שולט הוא היה הכי טוב שהייתי בו בינתים וגם הייתי אחרי טירונות אז בכלל
חוץ מזה זה לא מקום להשוואה המצעד שנה שעברה היה יום חמישי אז היו אוטובוסים עד איזה 10 תעשה מצעד יום שישי אז מזדכים מוקדם ושבשנת 2000 הקדימו את השעון חורף אז זה רק היה נראה שהוא הסתיים יותר מאוחר
חוץ מזה היה מחסור במשאיות טובות אנחנו אישית הכי אהבנו את הפאצ'ה וא ת הג'י ספוט ובכלל אני אומר ששנה הבאה בעזרת השם נעשה משאית משלנו בעזרת השם ואולי אפילו נעשה סט של גיל שוורץ נגד אודי חכים גב אל גב או משהו כזה
(חזון אחרית הימים)



תיראה המצעד שנה שעברה היה בן זונהההה לדעתיי וכן זה היה יום חמישי וזה התחיל בשתיים ככה עדדדדדד 10 היה משאיות ואז המסיבה היתה עד 12 ככה
אני זוכר שאני הגעתי הביתה ב 12 וחצי אחדד ככה

אבל לפני שנתיים היה בן זונה אני לא ישכח שדי ג'י צופי שם את
kosmonova Vs. Fiocco - Celberate

ויש תקטע שהאישה צועקתת סלברייייטטטטטטטטט ופיתאום היה פיצוץ כזה מהמשאית ויצאא מלאא נצנצים וזיקוקים היה פשוט בן זונה פעם אחת בחיים
Scorchio
יאללללללללה מה אתם מתלהבים ממצעד האהבה בישראל
סע לאמסטרדם או ברלין תראה מה זה מצעדד
Tarantula
quote:
Originally posted by Scorchio
יאללללללללה מה אתם מתלהבים ממצעד האהבה בישראל
סע לאמסטרדם או ברלין תראה מה זה מצעדד


מה לעשות שאנחנו פה לא אמסטרדם או ברלין, צריך להנות ממה שיש
ותאמין לי מי שרוצה נהנה!:D :D :p

NaOren
quote:
Originally posted by Tarantula


מה לעשות שאנחנו פה לא אמסטרדם או ברלין, צריך להנות ממה שיש
ותאמין לי מי שרוצה נהנה!:D :D :p


ומי ששם נהנה יותר...
בהרבה יותר
DjChook
quote:
Originally posted by NaOren


ומי ששם נהנה יותר...
בהרבה יותר


בדוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement