|
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה סטודיו יא מניאק
תבוא לתל יצחק לראות אותי מתקלט! |
ואללה אחי אני בטוח אעבור שמה, איפה בדיוק אתה מתקלט ומתי?
ן
AthemFraek
איךקוראים לך שאני אוכל ככה למצוא אותך , לא דווקא במצעד האבה, אני פול פעמים בא לאופרה |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה סטודיו יא מניאק
תבוא לתל יצחק לראות אותי מתקלט! |
אני מאוד מקווה להגיע |
|
|
| dj trinity |
טוב חברה אני כנראה יבוא ביום שישי
הפלאפון שלי 050646513
קוראים לי אייל...
קיצר עם מישהו יהיה שם בשישי בצהוריים שיתקשר ונפגש! |
|
|
| MoSH_MaN |
| אני ממש לא בטוח שאני יבוא אבל אני ינסה להגיע |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני ממש לא בטוח שאני יבוא אבל אני ינסה להגיע |
אחי אני לא מבין אותך אין אתה מסוגל לא לבוא ??? זה המצעד !!!
אני אישית חיכיתי לזהה משנה שעברה !!! |
|
|
| Narcotic Mind |
תגידו
זה רק אני או שיש גם לכם הרגשה שהמצעד הולך להיות הרבה יותר מסריח מהצעדים של 2000 ו 2001 ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תגידו
זה רק אני או שיש גם לכם הרגשה שהמצעד הולך להיות הרבה יותר מסריח מהצעדים של 2000 ו 2001 ? |
זה לא רק אתה
וסעמק יש לי אירוע משפחתי!@ |
|
|
| oDrori |
אני וחברים גם שם אבל אני אוכל להפרד מהם ולהצטרף לגאנג
;)
064-637609
עודד איז דה ניים
איזה משאית אנחנו רוצים? אני הייתי הולך על מוזיקה פלוס |
|
|
| DJ-Energy |
ill be there
;) |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תגידו
זה רק אני או שיש גם לכם הרגשה שהמצעד הולך להיות הרבה יותר מסריח מהצעדים של 2000 ו 2001 ? |
אני איתך! |
|
|
| nimrod levi |
טוב יאללה מה נסגר??
המצעד מחר...
יווואוווו איך אני מתרגש!
:p :p :p |
|
|
| Scorchio |
לא נראה לי שאני יגיע למצעד בסוף וזאת להלן:
1. יש רק 8 משאיות
2. אחת מהן זה FFF
3. רוב המוזיקה תהיה פרוגרסיב
4. לא יהיה מקום לזוז בגרושששששש
5. אין משאית של 99
6. הולך להיות חם בטירוף
7. יש 23421479312571032981409213581304981 התרעות על פיגועים
בערב יש לי אירוע...
אם יש לכם סיבות שישכנעו אותי לבוא
אני שם
:)
עכשיו לתל יצחק
כניסה מגיל 17
65 שקלים
שתייה חופשית כל הערב
מתחיל ב
23:00
אני ממליץ לכם לבוא כי אני מכין סט פצצתי |
|
|
|
|