return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
love parade ! ! ! ! ! ! ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by Scorchio
מה סטודיו יא מניאק
תבוא לתל יצחק לראות אותי מתקלט!


ואללה אחי אני בטוח אעבור שמה, איפה בדיוק אתה מתקלט ומתי?

ן
AthemFraek
איךקוראים לך שאני אוכל ככה למצוא אותך , לא דווקא במצעד האבה, אני פול פעמים בא לאופרה
warpedd_
quote:
Originally posted by Scorchio
מה סטודיו יא מניאק
תבוא לתל יצחק לראות אותי מתקלט!


אני מאוד מקווה להגיע
dj trinity
טוב חברה אני כנראה יבוא ביום שישי
הפלאפון שלי 050646513
קוראים לי אייל...
קיצר עם מישהו יהיה שם בשישי בצהוריים שיתקשר ונפגש!
MoSH_MaN
אני ממש לא בטוח שאני יבוא אבל אני ינסה להגיע
divx-master
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני ממש לא בטוח שאני יבוא אבל אני ינסה להגיע



אחי אני לא מבין אותך אין אתה מסוגל לא לבוא ??? זה המצעד !!!

אני אישית חיכיתי לזהה משנה שעברה !!!
Narcotic Mind
תגידו
זה רק אני או שיש גם לכם הרגשה שהמצעד הולך להיות הרבה יותר מסריח מהצעדים של 2000 ו 2001 ?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תגידו
זה רק אני או שיש גם לכם הרגשה שהמצעד הולך להיות הרבה יותר מסריח מהצעדים של 2000 ו 2001 ?


זה לא רק אתה

וסעמק יש לי אירוע משפחתי!@
oDrori
אני וחברים גם שם אבל אני אוכל להפרד מהם ולהצטרף לגאנג
;)
064-637609
עודד איז דה ניים

איזה משאית אנחנו רוצים? אני הייתי הולך על מוזיקה פלוס
DJ-Energy
ill be there
;)
t0xIc
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תגידו
זה רק אני או שיש גם לכם הרגשה שהמצעד הולך להיות הרבה יותר מסריח מהצעדים של 2000 ו 2001 ?


אני איתך!

nimrod levi
טוב יאללה מה נסגר??
המצעד מחר...
יווואוווו איך אני מתרגש!
:p :p :p
Scorchio
לא נראה לי שאני יגיע למצעד בסוף וזאת להלן:

1. יש רק 8 משאיות
2. אחת מהן זה FFF
3. רוב המוזיקה תהיה פרוגרסיב
4. לא יהיה מקום לזוז בגרושששששש
5. אין משאית של 99
6. הולך להיות חם בטירוף
7. יש 23421479312571032981409213581304981 התרעות על פיגועים

בערב יש לי אירוע...
אם יש לכם סיבות שישכנעו אותי לבוא
אני שם
:)

עכשיו לתל יצחק

כניסה מגיל 17
65 שקלים
שתייה חופשית כל הערב
מתחיל ב
23:00

אני ממליץ לכם לבוא כי אני מכין סט פצצתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement