|
[27, 28 & 29/07/2012] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Als ik ga, zal het wel bij één dag blijven denk ik. TL spreekt me niet meer zoveel aan als in de beginjaren. :( |
|
|
| Config |
Ik denk dat ik hoe dan ook aanwezig zal zijn, tenzij de line up zwaar aan kwaliteit inboet. Het is een traditie geworden en die combinatie hotel+bus van vorig jaar vond ik bijlange zo slecht niet. Al bij al heb ik mij iedere dag goed geamuseerd, ook al waren er meer 'leegtes' dan de voorbijgaande jaren.
Meer progressive namen aub deze keer :) |
|
|
| Push2005 |
| Hopelijk overtreffen ze eens de editie van 2005 |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Als ik terugkijk op afgelopen zomer toch wel het meest tegenvallende festival, al zal het weer er ook wel voor iets tussen gezeten hebben. Twijfel ook of ik volgend jaar slechts 1 dag of toch de 3 volle dagen zou gaan. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hopelijk overtreffen ze eens de editie van 2005 |
da's moeilijk... het "nieuwe" is er af he |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Ik denk dat ik hoe dan ook aanwezig zal zijn, tenzij de line up zwaar aan kwaliteit inboet. Het is een traditie geworden en die combinatie hotel+bus van vorig jaar vond ik bijlange zo slecht niet. Al bij al heb ik mij iedere dag goed geamuseerd, ook al waren er meer 'leegtes' dan de voorbijgaande jaren.
Meer progressive namen aub deze keer :) |
t was idd niet de beste editie in 2011, maar ik heb mijne tijd toch behoorlijk goed omgekregen. Dit jaar ga ik dus waarschijnlijk ook weer 3 dagen gaan; en in principe ook weer met de combinatie hotel + bus. Dat was idd een meevaller |
|
|
| TOR |
Kunnen we gelijk de wishlists in gang zetten :p
Noem 5 namen die je absoluut op de line-up wil hebben deze editie!
Wat mij betreft:
1. Sandwell District
2. Marcel Dettmann
3. Funk D'Void
4. Eelke Kleijn
5. Moshic
En Oliver Lieb voor de I Love the 90's stage :D |
|
|
| Config |
Haalt het uit denk je?
Bij deze:
- Hernan Cattaneo
- James Zabiela
- 16 Bit Lolitas
- Nick Warren
- Sasha
en natuurlijk ook een heleboel 'new talents' |
|
|
| FCB_Fanatic |
1. John '00' Fleming
2. Ovnimoon
3. E-Clip
4. James Zabiela
5. Hernan Cattaneo
alweer JOOF zullen velen mss denken, maar ik vind hem gewoon zo goed dat hij er voor mij part ieder jaar mag staan :D |
|
|
| Progrez |
| Camping waar alles mag en alles kan, of niks. Adios. |
|
|
| Dark Apostle |
| Awel de "#1 DJ" is al vast present. Is David Guetta zo brilliant als DJ? Naar mijn gevoel is hij gewoon een producer die nummers maakt voor andere mensen en ze released onder zijn eigen naam. |
|
|
|
|