return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
hehe 1ste boeking innercity
View this Thread in Original format
magrec
Saturday
21st Dec INNERCITY @RAI
Amsterdam



Sanderrrrr kleinenberg,



laten we deze thread anders maar gebruiken voor als je weet welke dj's er gaan draaien op ic.:D :D :D
-=Freezel=-
Marco V!!!

bron: Anna Agency
!_PeTrUs_!
Komt ie:

  • Angelo
  • DJ Jean
  • Marco V
  • Green Velvet
  • Paul van Dijk
  • Remy
  • Sven Väth!!


Zegt men, maar is zelfde als 2 jaar geleden dus beetje vreemd. Ach, we zien ook wel weer!
Punt
Magrec, waar heb je gelezen dat Sander K op Innercity komt? :conf: :conf:
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by Punt
Magrec, waar heb je gelezen dat Sander K op Innercity komt? :conf: :conf:


ik ben Magrec niet, maar het staat op www.excession.co.uk :D
New Wave
Weet iemand al wat over de techno zaal?



Green Velvet vond ik 2 jaar geleden best kut eigenlijk, waren wel life bezig maar het was totaal niet beuken......en daar gaat het tenslotte een beetje om :)
AlFerox
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:

of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur.
Flipper01
Ik heb nog eens op de site van PvD gekeken, maar ik zie nergens wat staan over IC tussen zijn gigs...
hamburgerboefje
quote:
Originally posted by AlFerox
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:

of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur.
Lijkt me niet logisch eigenlijk en anders is id-t wel heel erg fout bezig naar mijn mening
techno:logy
Ik zie niets op de site van Sander Kleinenberg's agency

basvh
quote:
Originally posted by AlFerox
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:

of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur.


ik hoop niet dat er een q-dance hal komt. er zijn zoveel hardstyle feesten. met veel dezelfde line up. ze moeten gewoon weer earth een hal laten hosten. echt top was dat
kreischer2000
quote:
Originally posted by AlFerox
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:

of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur.


dat zou wel vet zijn eigenlijk:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement