|
hehe 1ste boeking innercity
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Saturday
21st Dec INNERCITY @RAI
Amsterdam
Sanderrrrr kleinenberg,
laten we deze thread anders maar gebruiken voor als je weet welke dj's er gaan draaien op ic.:D :D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Komt ie:
- Angelo
- DJ Jean
- Marco V
- Green Velvet
- Paul van Dijk
- Remy
- Sven Väth!!
Zegt men, maar is zelfde als 2 jaar geleden dus beetje vreemd. Ach, we zien ook wel weer! |
|
|
| Punt |
| Magrec, waar heb je gelezen dat Sander K op Innercity komt? :conf: :conf: |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by Punt
Magrec, waar heb je gelezen dat Sander K op Innercity komt? :conf: :conf: |
ik ben Magrec niet, maar het staat op www.excession.co.uk :D |
|
|
| New Wave |
Weet iemand al wat over de techno zaal?
Green Velvet vond ik 2 jaar geleden best kut eigenlijk, waren wel life bezig maar het was totaal niet beuken......en daar gaat het tenslotte een beetje om :) |
|
|
| AlFerox |
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:
of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur. |
|
|
| Flipper01 |
| Ik heb nog eens op de site van PvD gekeken, maar ik zie nergens wat staan over IC tussen zijn gigs... |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by AlFerox
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:
of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur. | Lijkt me niet logisch eigenlijk en anders is id-t wel heel erg fout bezig naar mijn mening |
|
|
| techno:logy |
| Ik zie niets op de site van Sander Kleinenberg's agency |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by AlFerox
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:
of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur. |
ik hoop niet dat er een q-dance hal komt. er zijn zoveel hardstyle feesten. met veel dezelfde line up. ze moeten gewoon weer earth een hal laten hosten. echt top was dat |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
op het Id&t forum gaat het gerucht dat er dit jaar helemaal geen aparte techno-zaal zal zijn.
die wordt namelijk omgeruild voor een hardstyle-zaal gehost door Q-dance. :eek: :confused:
of dit gerucht waar is weet ik niet.. maarja waar rook is, is vuur. |
dat zou wel vet zijn eigenlijk:D |
|
|
|
|