|
Nu SKA vi fixa en TA fest! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Singularity
Tjena!
Jag har tillgång till en del PA ljud och ljus...
Titta in här för lite mer info om vad:
http://medlem.spray.se/singularity/utrustning.html
Listan e inte riktigt komplett, å den del saker har ändrats...men det är mer eller mindre vad som finns. Kontakta mig om något verkar intressant. ([EMAIL=singularity@www.com]singularity@www.com[/EMAIL])
Jag e ny här på forumet, men jag tycker att det låter som ett intressant förslag. Skulle kunna tänka mig att komma till en sådan tillställning =) |
Detta låter helt klart intressant...och jag antar att du inte tänker vara världens godaste människa och låna ut detta? ;);););)
Nämen seriöst...vad skulle priserna för ett coolt litet ljuspaket ligga på då? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Norra stockholm...det är slutstationen på den blå linjen. Tar 20 minuter från T-centralen med tunnelbana.
|
med andra ord akalla :nervous:
ne men de e lugnt....hoppas ni räknar in mej som arrangör/medhjälpare osså ;) |
|
|
| AC. |
Okej med risk för att dra ner stämingen så ställer jag mig skeptisk till att ha en fest i förorten (längs blå)
ska det vara en fest så får det vara en i en lite 'finare' förort som inte lider problem av stora turkgäng. Hoppas ni förstår vad jag menar. Se gärna som nuclear festen som ett expemple på vad som kan hända....
(jag är fördomsfull. punkt slut) |
|
|
| RebeL9 |
| ja det vore ju för jävligt om ett gäng negrer bröt sig in i lokalen och straffknullade alla. :wtf: :whip: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ja det vore ju för jävligt om ett gäng negrer bröt sig in i lokalen och straffknullade alla. :wtf: :whip: |
lol!!!:thepirate |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by AC.
Okej med risk för att dra ner stämingen så ställer jag mig skeptisk till att ha en fest i förorten (längs blå)
ska det vara en fest så får det vara en i en lite 'finare' förort som inte lider problem av stora turkgäng. Hoppas ni förstår vad jag menar. Se gärna som nuclear festen som ett expemple på vad som kan hända....
(jag är fördomsfull. punkt slut) |
visst, det må hända, men den här är nu väldigt bra, men det fins säkert lika bra på lugnare ställen, gäller bara att hitta vilket kan vara svårare.
|
|
|
| Dj P.A! |
| Jag ställer gärna upp som dj om ni inte har fixat det ännu. Om ni vill veta mer så hör av er till mig så skickar jag en demoskiva så får ni höra vad jag går för... |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
Jag ställer gärna upp som dj om ni inte har fixat det ännu. Om ni vill veta mer så hör av er till mig så skickar jag en demoskiva så får ni höra vad jag går för... |
det behövs ingen demo skiva, se det som en familje fest, alla är med och får spela om dem vill o.s.v. :)
|
|
|
| AnD |
| jag är på som fan... men säger nog som ac... inte i akalla :( . först när ni sa norra sthlm blev jag glad... bor i märsta. två stationer längre bort än upplandsväsby (steve). aja.. mer info om lokalen? Möjlighet att sova över / stanna hela natten? 3500 låter jävligt dyrt. trode inte det kostade så mycket. hyrde lanlokal för 400 för två nätter. visserligen var den lite mindre men ändå . |
|
|
| Dj P.A! |
| Ok - annars så skulle jag föredra att spela typ en timme eller 2 Obs! Ni blir inte besvikna. |
|
|
| Endre |
jag kom på imorse att det finns en lokal här i Kärrtorp där jag bor för nåt med 1700 kr mellan 18:00 och 02:00, då ska man alltså rigga upp och ner på den tiden. (tror jag)
och här bor bara massa gammlingar, fett lugnt ställe men det blir långt för vissa, men det ordnar sig, tänkte svänga förbi där nästa vecka och höra mig för om priserna lite mer exakt.
|
|
|
| XLA |
ARGH STHLM!
Kan ni intte hyra en kälarlokal här i stan ;)
Typ Svenska Mässan eller nåt :haha: |
|
|
|
|