|
Nu SKA vi fixa en TA fest! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
skulle gärna ha kommit, men jag har 2 problem.
1. jag vet inte när jag e ledig
2. väldiga penga problem. 2.75:-/timme (66:-/dagen) :( |
|
|
| mindshooter |
Men kan vi bestämma att vi försöker oss på den här festen som vi försöker ordna i stockholm nu, och om det blir lyckat kan va ta oss an nya mål och utöka det hela, kanske hyra buss och dra ner till lund osv... är det bara jag som tycker detta?
Jag menar den här grejen kan juh funka som en jävligt kul testgrej för att se om det funkar...
vi ska förresten kolla in lokalen i kärrtorp snart :) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Men kan vi bestämma att vi försöker oss på den här festen som vi försöker ordna i stockholm nu, och om det blir lyckat kan va ta oss an nya mål och utöka det hela, kanske hyra buss och dra ner till lund osv... är det bara jag som tycker detta?
Jag menar den här grejen kan juh funka som en jävligt kul testgrej för att se om det funkar...
vi ska förresten kolla in lokalen i kärrtorp snart :) |
jafan, klart vi testar iallfall!.
jag är på helt klart
|
|
|
| impulze |
| well guys, count me in will ya? :D |
|
|
| Infa |
| Count Me in Oxå va!! detta verkar ju helsjysst :tongue3 :cool: |
|
|
| dj_hysterix |
| Hur går det med lokalen ? Priser o sånt? :rolleyes: |
|
|
| AC. |
| Ni verkar ju bli ett gäng (om nu alla som kommer verkligen kommer har ju varit si och så med det) vem vet om det blir något så kanske man kan komma förbi :) |
|
|
| mega_pudas |
| ja är super fett på :tongue3 |
|
|
| Endre |
ok, om jag lockar med att jag kör "exclusive 2 hour set"? :D
|
|
|
| Vizay |
hmmm...känns som de fattas uppslutning av de flesta lite äldre här på forumen...e ni inte intresserade alls av en sådanhär meetup?
btw. endre de e väl inget med ett 2h sett...de kan jag också droppa....det viktiga är att du gör det bra, inte hur länge du gör det :rolleyes: |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
btw. endre de e väl inget med ett 2h sett...de kan jag också droppa....det viktiga är att du gör det bra, inte hur länge du gör det :rolleyes: |
göra det bra? det ska nog inte vara några problem :D
men jesus vizay, jag skämtar, chilla fan :)
|
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Endre
men jesus vizay, jag skämtar, chilla fan :)
|
jag med faktiskt :D:D:D
ville bara retas lite, jag vet att du kan lägga bra sett utan problem unge man ;) |
|
|
|
|