|
Nu SKA vi fixa en TA fest! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by AC.
Ni verkar ju bli ett gäng (om nu alla som kommer verkligen kommer har ju varit si och så med det) vem vet om det blir något så kanske man kan komma förbi :) |
Betalning kommer juh ske före så det är juh bra om du anmäler dig i tid :)
Tycker oxå att det är synd att vi saknar en hel del av dom äldre TA:snubbarna (och tjejen ;))
Steve bangar iaf inte!
Hysterix: Vi ska ta en titt på lokalen, inträdet kommer ligga på 100:- :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Betalning kommer juh ske före så det är juh bra om du anmäler dig i tid :)
Tycker oxå att det är synd att vi saknar en hel del av dom äldre TA:snubbarna (och tjejen ;))
Steve bangar iaf inte!
Hysterix: Vi ska ta en titt på lokalen, inträdet kommer ligga på 100:- :) | Mind... säg gärna till via sms eller på ICQ så kanske jag kan hänga med å kolla lokalen... |
|
|
| reveal |
tror inte det är åldern som är problemet (väl?), utan snarare att folk som inte bor i sthlm inte kan boka en sån här grej "utan vidare"
ni kan inte boka lokal förrän ni har ett datum, jag kan inte bestämma mig förrän ni har ett datum, men ni kan inte bestämma ett datum utan att ni ser folks intresse... så det är lite lurigt |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
tror inte det är åldern som är problemet (väl?), utan snarare att folk som inte bor i sthlm inte kan boka en sån här grej "utan vidare"
ni kan inte boka lokal förrän ni har ett datum, jag kan inte bestämma mig förrän ni har ett datum, men ni kan inte bestämma ett datum utan att ni ser folks intresse... så det är lite lurigt |
* Först vill jag veta vilka som är beredda att betala 100:- och eventuellt resekostnader.
* När jag vet det, sätter vi ett datum lite fram i tiden så att alla kan komma, sedan bokar vi lokalen samma datum.
got it? ;) |
|
|
| Dioxys |
måste säga att jag är extremt sugen själv att gå på sån fest :) vet att jag kan fixa 2 eller fler personer som också skulle tänka sig det! och jag håller med mind nu, fixa en thread med riktig allälningslista för att då på riktigt se vilka som är intresserade, sen föreslår ni datum? fortsätter då med samma allmälningslista, och ser då om mer folk är på/av?
låter det som ett bra förslag? måste påpeka då även att en fest i lund vore jävligt häftigt, men då vore det äskert roligare för min del om de flesta åkte tåget tillsammans i en lite grupp där och samåkte ner :) så man lär känna folket lite bättre kanske på vägen ner?
men det var juh som sagt en "future grej", tycker bara det är lite synd att vi inte kan fixa nånting närmare sthlm, bor själv också i lapplands väsby, tar lång tid att ta sig dit, och hem :/
har inte råd själv med taxi direkt :/
ahja! hoppas det blir av!
cheerio!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nä hä :toothless Här har vi alltså en till TA i Lapplands Losby...
Kul... får luska ut i en annan tjöta thread vem du är då Dioxys, man känner ju igen typ alla här :p
Mind... jag e på iaf de vet du... Låter bra det där med bokningen, det kommer ju alltid vara nån som inte kan... |
|
|
| Dioxys |
hehe, tror då ändå inte du skulle luska ut vem jag var :D
gör väll inte så jävla mkt väsen av mig :) (förutom att jag går runt och leker candyraver bland alla fjortisar här i den "rätta" sidan av hålan ) ;) :toothless ahja, vem jag är och så ska vi kanske lämna åt sidan kanske :crazy: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dioxys
fixa en thread med riktig allälningslista för att då på riktigt se vilka som är intresserade, sen föreslår ni datum? fortsätter då med samma allmälningslista, och ser då om mer folk är på/av?
|
anmälningslista finns redan i denna thread som inlägg nr.2 :) Där kan du läsa vilka som e på....folk anmäler sig här. Ska jag räkna in dig på en Stockholms fest eller? |
|
|
| Dioxys |
jo, det kan du! självklart kommer jag när det blir nått!!!
lite synd att jag inte var här tidigt nog att se att man kunde sticka på den tidigare festen bara! :) |
|
|
| Glorie |
| ere fortfarande aktuellt me fest innan jul? :) |
|
|
| Endre |
hmm...tror inte det, ingen har rört arslet än
|
|
|
|