|
Nu SKA vi fixa en TA fest! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
hmmm innan jul tror jag det blir ganska körigt....folk har nog med grejer att göra misstänker jag ändå så :)
men nån gång januari/februari borde ju funka...dom månaderna brukar va ganska lugna tycker jag :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
ere fortfarande aktuellt me fest innan jul? :) |
inte innan jul..väntar på liiite mer folk pluss att kolla in lokalen :) Sen börjar det bli aktuellt! |
|
|
| Glorie |
okay okay...ja kan nog va ganska på ;) :)
men ja kan ha problem me boende :( men hmmm....d kanske löser sig ändå...skulle kunna ta första tåget hem om festen håller på länge :D
fast ja läste nånstans tidigare i tråden att helst såna som "varit me" ett tag fick regga sig å de har ju inte ja varit då :( |
|
|
| dbl |
okay okay...ja kan nog va ganska på ;) :)
men ja kan ha problem me boende :( men hmmm....d kanske löser sig ändå...skulle kunna ta första tåget hem om festen håller på länge :D
fast ja läste nånstans tidigare i tråden att helst såna som "varit me" ett tag fick regga sig å de har ju inte ja varit då :( |
klart du får va med :) |
|
|
| Vizay |
de där me boende lär ju inte bli några problem...kan tänka mig att många här har plats hemma för en extra person en natt....i värsta fall har vi ett gästrum här hemma :p :rolleyes:
å givetvis e du välkommen....tycker redan du känns lite som en som vart med länge.....du kom in snabbt helt enkelt :) |
|
|
| Endre |
mind, vi får kolla in den där lokalen,
du går förbi där varje morron, du får kolla öppet tider på dörren
|
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
mind, vi får kolla in den där lokalen,
du går förbi där varje morron, du får kolla öppet tider på dörren
|
haha gör jag? eh ok så den ligger mellan tunnelbanan och skolan då eller? vaart? |
|
|
| mindshooter |
Ok idag var jag och Endre och kollade på lokalen i kärrtorp och det var väl med blandat resultat.
Jag fick knappt nån bra koll på hur den såg ut eftesom det var fult med 60:åringar som dansade country därinne. Endre säger dock att den är bra så det litar jag på :)
Vi skulle iallafall upp och prata med nån ansvarig dära. Fick prata med en tjej och hon kollade lite underligt på oss när vi sa att vi ville ha en privat fest dära. "Vadå typ på natten då eller?" sa hon efter att ha kollat lite snett på byxorna vi hade. Sen fortsatte hon med att säga att deras vaktmästare var sjukskriven och att dom vill ha med honom när sådana fester äger rum. Jag sa då att festen kommer vara ganska långt in i framtiden. Kontringen till det var att dom inte kan ta några beslut om lokalen förrän i mitten av december. Om vi ska tolka detta som att hon vill att vi återkommer eller som att hon tycker att vi kan "knarka" nån annanstans vet jag inte. Vi får se.
Vad jag undrar är hur många som egentligen är helt emot en fest i akalla? Vi måste se det som ett alternativ, det har gått förut, det kan funka igen. Om alla kommer i tid, om alla kommer tillsammans, då är det inga problem. Vi låser dörrarna och barikaderar oss i mörkret med musiken. Ingen kommer åt oss dära :) |
|
|
| Glorie |
haha.....ja kan ha fest varsomhelst :D
känner inte till sthlm för fem öre ändå så
(hoho, va roligt du skriver mindshooter):crazy: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ok idag var jag och Endre och kollade på lokalen i kärrtorp och det var väl med blandat resultat.
Jag fick knappt nån bra koll på hur den såg ut eftesom det var fult med 60:åringar som dansade country därinne. Endre säger dock att den är bra så det litar jag på :)
Vi skulle iallafall upp och prata med nån ansvarig dära. Fick prata med en tjej och hon kollade lite underligt på oss när vi sa att vi ville ha en privat fest dära. "Vadå typ på natten då eller?" sa hon efter att ha kollat lite snett på byxorna vi hade. Sen fortsatte hon med att säga att deras vaktmästare var sjukskriven och att dom vill ha med honom när sådana fester äger rum. Jag sa då att festen kommer vara ganska långt in i framtiden. Kontringen till det var att dom inte kan ta några beslut om lokalen förrän i mitten av december. Om vi ska tolka detta som att hon vill att vi återkommer eller som att hon tycker att vi kan "knarka" nån annanstans vet jag inte. Vi får se.
Vad jag undrar är hur många som egentligen är helt emot en fest i akalla? Vi måste se det som ett alternativ, det har gått förut, det kan funka igen. Om alla kommer i tid, om alla kommer tillsammans, då är det inga problem. Vi låser dörrarna och barikaderar oss i mörkret med musiken. Ingen kommer åt oss dära :) | Säg gärna till mig nästa gång så kan jag representera med min höga ålder och inge mer förtroende hos dom...
Kan spara en veckas skägg om det behövs (då ser jag ut som tomten som gud glömde) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kan spara en veckas skägg om det behövs (då ser jag ut som tomten som gud glömde) |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|