return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Off topic: Detta hände mina polare (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
MiB... Fan lessen för din skull att det där hände... ännu en otrolig historia som är heltsjuk... allt sjukt kommer bara en närmre, det kan hända vem som helst...
Jag e inte känslig för bilderna och tyvär är ju inte dom där sjuka människorna det heller men dom har dessutom ingen respekt för andra med människor och därför så drar dom sig inte för att göra sånt här...
Just i detta fall kan jag tänka mig att personerna som gjorde detta mot dig var påverkade på ett eller annat sätt, menar hur kan man annars tända till så satans å göra nåt så sjukt.

Bra att du klara dig utan bestående men... (kanske mentalt dock) :(
MiB
quote:
Originally posted by reveal
vem skulle ta emot svenska idioter?

hahaha.. ja du bra fråga =)
Vizay
quote:
vem skulle ta emot svenska idioter?

hmm sant, inte många skulle jag tro.....man borde fixa nån fängelseö dit man skickar alla sånna här psykfall (ungefär som england å australien) där dom kan få leva för sig själva å råna å slå ihjäl varandra bäst fan dom vill.....sorgligt att folk inte har mer respekt för andra i det här så kallade civilicerade samhället
reveal
som steve säger, det kommer närmare, kan hända vem som helst... :mad:
nån mer som råkat ut för nåt liknande?
jag har tack och lov inte råkat ut för nånting
Vizay
tjae jag råkade ju ut för den numera kanske välkända incidenten i akalla då vi skulle på nuclear nation

vi stod å snackade för oss själva, ett gäng kommer fram å frågar frågor, sen helt plötsligt slår det slint...jag kom undan med några sparkar å blotta förskräckelsen men några andra av polarna fick slag i huvet o så....å de enmda vi ville var att stompa lite :whip:

men de känns dock som om den incidenten väger ganska lätt mot det som hänt MiB å minds polare
x-dream
quote:

nån mer som råkat ut för nåt liknande?

Det var ett par år sen om man säger så....Var inte mer än 17

Jag å några kompisar stötte på en helt normal svensson person....Han hade druckit sprit å tagit smärtstillande....

Så han vart ju inte riktigt klar i huvudet om man säger så....

Han hade plockat på sig En Magnum 357 och en CZ....Så han börja ju fifta med Magnumen....

Som tur var så kunde vi låsa ute han från stället vi var på....Men vad skraj jag var alls....

Det som gjorde mig arg var att han fick samhällstjänst 40 timmar av det han gjorde....
Glorie
fy f-n säger ja bara. man tror att förövaren ska nöja sig med att sno saker på plats liksom, men oj vad fel man kan ha. fy fabian va fräckt av att åka hem till dem assååå... ahhhr

Det blir bara råare och råare :(

va ska man säga? svårt å hitta ord asså. hoppas d rekar sig efter det som hänt, hur man nu ska göra det. :(

mib, man blir så lessen :(
RebeL9
underligt nog har jag aldrig. och då menar jag aldrig råkat ut för något liknande. jag har aldrig blivit hotad, trakasserad eller på något annat sätt förolämpad när jag varit ute. Allt detta känns så främmande för mig.
Min mamma sa alltid "håll dig borta från trubbel så klarar du dig här i livet". OK sa jag och så rätt hon hade :)

Använd sunt förnuft killar. Håll er borta från svin som håller på sådär. Undvik platser där de kan hålla till osv så klarar ni er :P
MiB
quote:
Originally posted by RebeL9
underligt nog har jag aldrig. och då menar jag aldrig råkat ut för något liknande. jag har aldrig blivit hotad, trakasserad eller på något annat sätt förolämpad när jag varit ute. Allt detta känns så främmande för mig.
Min mamma sa alltid "håll dig borta från trubbel så klarar du dig här i livet". OK sa jag och så rätt hon hade :)

Använd sunt förnuft killar. Håll er borta från svin som håller på sådär. Undvik platser där de kan hålla till osv så klarar ni er :P

uh?!?! så man ska inte kunna ta ut lite pengar en fredagskväll mitt på stan (örebro) klockan 21 utan o få en flaska i huvet...lär ju knappast sitta hemma på kvällar bara för det finns jävla rötägg där ute..

hann direkt inte "hålla mig borta" man hinner inte reagera direkt om det kommer en flaska i ansiktet om man inte är beredd...hmm
[nils]
va fan? va e det för skit?! va arg man blir! det va nog det sjukaste ja hört på länge. :eek: äckligt...

MiB, hur e det nu? helvete, i Örebro? stackare! :whip: :whip: ska slå ner jäveln !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nej, men... fy...

mindshooter
Rebel9...att hålla sig undan från ställen där dom kan vara innefattar i så fall hela city och nästan alla förorter...kan bli lit svårt...
Apropå att jag sa att det var en turk:
givetvis kan det ha varit en kille med ursprung från vilket land som
hellst. Han kan dessutom ha varit född i sverige. Detta var dock vad mina kompisar sa dömt efter hur han såg ut. Hoppas inte att nån tar illa upp.

MIB fan va jobbigt det där...hoppas du inte fått några skador som förändrat dig permanent?

Mina polare har tagit det ganska bra som jag förstått det... Har inte pratat med dom själv men det är vad jag hört...chocken kanske inte hunnit komma än...

Själv har jag råkat ut för lite grejer jag med... I 5:an blev jag nerslagen av en Zigenare i en park när jag lekte kull med några kompisar.... Han slog ut en tand och sparkade på mig typ. Kunde bara äta soppa på rätt länge. Sen dess har jag väl själv varit ganska försiktig när jag är ute....har oxå blivit rånad i uppsala där det kom ett helt gäng och tvingade ner mig på knä typ. Det var i 7:an....sen dess har jag klarat mig rätt bra.
SWE_TRANCE
Helt jävla sjukt altså :whip: :whip: :whip:

Vad faan är det för folk egentilgen??
Och att det är en "utlänning" förvånar mig inte ett skit.
Många snackar om att svenskar inte är så "snälla" heller, men vafaan. I 8 fall av 10 så är det utlänningar som är gärningsmän (i just sådana här fall som mind skrev om), tro faan att man blir passiv rasist! :nervous:

Jävla idioter, skjut "dom" i båda knäna och tortera "dom"..!!

Riktigt förbannad när jag läste detta!!!!!!!! :whip: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement