return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
טוב... שמישהו יסביר לי
View this Thread in Original format
eXeTik
מה קרה עם גיל?
DjChook
דיי סעמק מה נזכרתם לשאול ?
Izzy
why did something happen to Gil? i must have missed it, i hope its not something bad...
Izzy
wait i just saw the "Is yuval dead?" thread, i hope this isnt another one of those
MoSH_MaN
טוב אני חייב לציין שגיל יךד קוקסינל


מה שקרה זה שיובל סגר לו את הט'רד אז הוא התלהב

והתחיל סתם לשנוא את כולם כהכללה

אני לא מדבר איתך כי אתה בחלקה הישראלית


עכשיו קצת לפני גילתי שהוא סתם שקרן והוא בכלל לא מתקלט והוא סתם משחק אותה

בקיצור הוא סתם זיין לכם את השכל


כבר באתי לפתוח על זה ט'רד אבל הכריחו אותי למחוק אותו


בקיצור
HES NOT COMING BACK

PEACE !
AnthemFreak
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב אני חייב לציין שגיל יךד קוקסינל


מה שקרה זה שיובל סגר לו את הט'רד אז הוא התלהב

והתחיל סתם לשנוא את כולם כהכללה

אני לא מדבר איתך כי אתה בחלקה הישראלית


עכשיו קצת לפני גילתי שהוא סתם שקרן והוא בכלל לא מתקלט והוא סתם משחק אותה

בקיצור הוא סתם זיין לכם את השכל


כבר באתי לפתוח על זה ט'רד אבל הכריחו אותי למחוק אותו


בקיצור
HES NOT COMING BACK

PEACE !

מההההה???????.
הוא לא תקליטן??
אז מה כל ה
Gil live @ tube
וכל השטויות האלה????? זה חרטה?????
וגם הכתבה שהוא הביא פעם היא גם חרטה???
MoSH_MaN
כן זה הכל חרטה


לפי המ שהבנתי
Tube
זה סתם בר קטן ומאפן


הוא ידע שאף אחד לא קרוב אליו אז הוא עבד על כולםםםםםםם

ילד חסר חיים
Gil Shwarts
חחח
מצחיק...

לכל מי שיש גישה לפייל שארינג, יודע בוודאות שאני עדיין כאן.
הסיבה היחידה שאני לא כותב באן היא שיש כאן אנשים דו פרצופיים שממש אין זין לדבר איתם כי אין לדעת מה הם באמת חושבים.

לכל אחד יש זכות לדעה משלו וזה סבבה והכל אבל אני לא מוכן להיכנס לכאן ולראות אנשים שפעם, חשבתי שהם חברים שלי, אומרים דברים כמו

"ילד חסר חיים", "הכל חרטא"
וכו'

והטוב הוא מועדון, 3 קומות, מקום פשוט מהמם שכל אחד מכם היה מת לנגן בו, אמנם יש לפעמים המון ערסים אבל זה לא ממש משנה.

והסיבה היחידה שמוש אומר ת'דברים האלה היא כי אני לא מוכן לדבר איתו כי גיליתי ת'פרצוף האמיתי שלו!



בכל אופן חברייה, תאמינו למה ולמי שאתם רוצים, אני לא חייב שום דבר לאף אחד ובנוסף אני גם לא חייב להצדיק את עצמי בפני אף אחד כאן!



ביי ביי



נ.ב
בקרוב...
MoSH_MaN
איזה פרצוץ אמיתי בדיוק????????


שאני בא ושואל אותך איפה אתה מתקלט אתה מתעצבן

העיקר הסיבה שלך שאתה מריח שאודי ביקש שאני ישאל אותך

אבל אם באמת היית תקליטן אז לא היה לך בעיה

אבל אתה סתם ילד זבל
העיקר אני גבר איתך ומביא לך דברים
ופתאום אתה עושה הכללות

אתה ילד עם בעיותת
Gil Shwarts
דבר ראשון
אני לא ילד
אני גדול ממך ב4 שנים אז טיפה כבוד!

דבר שני, אני מתעצבן מהשאלה הזאת כי אחרי תקופה עצבנית שדיברנו רק ניזכרת לשאול איפה אני מתקלט ובגלל ששאלתי אותך למה אתה שואל דפקת לי איזה שקר מגעיל
בגלל זה התעצבנתי.
לא התעצבנתי בגלל השאלה!

איזה פרצוף אתה שואל...
מוזר שממש אחרי שאני אומר שאני יוצא מפה
אתה אומר שאני שקרן וחסר חיים וכו'...

ועל סמך מה אתה קובע שאני משקר? על סמך זה ש"התעצבנתי על זה ששאלת אותי איפה אני מתקלט"??
חחח
פששש איזו אבחנה חדה יש לך

רק שתהיה בריא.






נ.ב
בקרוב...

MoSH_MaN
מה זה קשור לדו פנים
Gil Shwarts
מזה קשור?
אוקיי אני יסביר לך מזה קשור
זה קשור בזה שיום אחד אתה חבר
יום אחר אתה אוייב
והנה ההוכחה...

אם זה לא מספיק לך כהוכחה, אני לא יודע מה כן.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement