return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Nominaties voor de TA nerd van 2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Three 'O Three
Bij mij had je geen 1,5 jaar nodig :p
mantisnl
whaha, zeker strak plan:D

maarreh.. ik heb geen id wie ik zou moeten nomineren.. duzz eh.. vote for me:p
jploveparade
Cosmic Guy wins
raoel
Ik ben de laatste tijd pas weer echt actief op dit forum, maar ik ga toch mijn stem uitbrengen.

#1: Optimus (die zak hooi heeft oude posts omhoog gehaald, dan zat je dat serieus te lezen en na weet ik hoeveel lezen kom je er pas achter dat die nerd weer aan het werk is geweest. Verder heeft hij meestal ook niet veel zinnigs te melden :D)
#2: Magrec (de progressive nerd, met stip op 2 vanwege het niet respecteren van andermans muziekstijl en hij laat in elke hardstyle topic weer weten dat hij het een kut stijl vindt.)



[edit]
#2 is niet Magrec maar MaQrec :toothless
[/edit]
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Bij mij had je geen 1,5 jaar nodig :p



auw!:crazy:
Little Theseus
vette tret dit!
whaa raoel is ook weer terug hoor :D

ehrm, als we het over DIT jaar hebben, is mijn nummer 1
Flippe, de superhomo (niet flipper01 dus!)


2e is Snuggle omdat ie in China zit die lul ;)

3e Akira met zn ditforumisdooddraad; curiosity killed the cat.


Dan geef ik ook heel optimistich applausprijzen uit aan
Donna,
New Wave en
Alferox:
Donna omdat ze zich na lange tijd in eer heeft weten te herstellen en heel cool heeft gehouden ondanks vele kritieken, New Wave omdat ik zijn posts al lange tijd niet meer standaard voorbijscroll omdat het toch alleen maar gekanker is en Jukx omdat hij voor mij heeft laten zien dat er geen enkele reden was voor zijn bann (was die er dan?:D)



next.
Yarnie
Op 1 MassiveMan uitleg overbodig...
2 ja eh hier moet eigenlijk sunsp0t staan (meld je ff aan aap)
3 Glaniskanis: LMFD
Glaniskanis
Massive en Yarnie nomineer ik dus sowieso
Massive dan maar op 1 omdat hij minderjarig is
Yarnie op 2
en dan magrec om dat hij de hele tijd hardstyle afkraakt op 3!!! :whip:
HARDSTYLE ROELS! :gsmile: :clown:

Dussuh ff resumé overvlakkee :)

1. Massive
2. Yarnie
3. Magrec


Greetz,
Glaniskanis
Yarnie
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Massive en Yarnie nomineer ik dus sowieso
Massive dan maar op 1 omdat hij minderjarig is
Yarnie op 2
en dan magrec om dat hij de hele tijd hardstyle afkraakt op 3!!! :whip:
HARDSTYLE ROELS! :gsmile: :clown:

Dussuh ff resumé overvlakkee :)

1. Massive
2. Yarnie
3. Magrec


Greetz,
Glaniskanis



Kut strax word k ook de TA nerd van het jaar ook :eek: :whip:
Teknikol
1. Optimus omdat ik mn flyer liggend moet gaan make
2. Optimus omdat ik mn flyer liggend moet gaan make
3. Optimus omdat ik mn flyer liggend moet gaan make




;) :)

Optimus
quote:
Originally posted by raoel
#1: Optimus (die zak hooi heeft oude posts omhoog gehaald, dan zat je dat serieus te lezen en na weet ik hoeveel lezen kom je er pas achter dat die nerd weer aan het werk is geweest. Verder heeft hij meestal ook niet veel zinnigs te melden :D)


quote:
Originally posted by Teknikol
1. Optimus omdat ik mn flyer liggend moet gaan make
2. Optimus omdat ik mn flyer liggend moet gaan make
3. Optimus omdat ik mn flyer liggend moet gaan make




;) :)



Dank u dank u:D

en ik nomineer:
Dr Kuipers
Cosmic Guy
Timmy D:D

NERDS!!!!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Jappio
Magrec, Kuipers, Petrus


Fantastisch :D

Eerlijkheid waardeer ik wel :crazy:


** User Suspended **
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement