|
Nominaties voor de TA nerd van 2002 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Even een kleine tussenstand:
Cosmic Guy 8
Magrec 7
Kuipers 6
Glaniskanis 5
Optimus 5
Kolkiewolkie 3
Donna 3
YarnieMan 3
New Wave 2
Massive 2
Eye-Riz 2
Marcello 2
1
Petrus
TimeportE
trancefool
Flippe
Snuggle
Akira
sunsp0t
Ruben_dubbink,
Otte
Funk Einsatz
Franzelare
rubdub
TimeportE
Afterdingetje
henkie_h
blik
Ltheseus
Chicane
Arjoderoo |
|
|
| Glaniskanis |
Woeiii wordt wel ff fout geteld hiero
Ik heb maar 3 stemmen
door Kolkie's edit val ik buiten de boot omdat ik op 4e (en niet meetellende) plaats sta bij hem
Verder heb ik alles nageteld en kom ik toch pas op 3 dan
Lijkt wel Amerika hiero met hertellingen en die nodig zijn
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Cosmic Guy |
| Er wordt hier zeker fout geteld, ik sta 'maar' op 7 stemmen en geen 8.... |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Er wordt hier zeker fout geteld, ik sta 'maar' op 7 stemmen en geen 8.... |
Er wil er hier 1tje heel graag! :p Nerds die vragen worden overgeslagen :D |
|
|
| TimeportE |
cosmic, sinds wanneer is er een tiesto remix van ligaya!!
het is dat ik mijn stem al uit heb gebracht! ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Whehehe... valt me mee dat mijn naam nog nie voorbij is gekomen... :toothless
Ik nomineer Spinnin' Jack omdat hij ons dwong de vorige nexus om 4 uur weg te gaan :whip:
Zow, da's er vast 1... kijk uit mensen... ik mag er nog 2 :D |
| quote: | Originally posted by DjSuez
Ik nomineer Eieregooie omdat hij zo graag eens genomineerd wordt...:conf:
Funk Einsatz op 2 (wie??.........precies..)
En om maar even kuddedierderig over te komen, op drie Cosmic Guy...kweet niemand anders, en om Jappio nou te gaan nomineren, daar komtie vast niet meer overheen...;) :D |
| quote: | Originally posted by New Wave
Even een kleine tussenstand:
Cosmic Guy 8
Magrec 7
Kuipers 6
Glaniskanis 5
Optimus 5
Kolkiewolkie 3
Donna 3
YarnieMan 3
New Wave 2
Massive 2
Eye-Riz 2
Marcello 2
1
Petrus
TimeportE
trancefool
Flippe
Snuggle
Akira
sunsp0t
Ruben_dubbink,
Otte
Funk Einsatz
Franzelare
rubdub
TimeportE
Afterdingetje
henkie_h
blik
Ltheseus
Chicane
Arjoderoo |
Hmmm... ik geloof dat ik ook hertelling eis :p
| quote: | Originally posted by Ornadel
Ik doe volgend jaar pas mee. Ben nieuw! |
En bij deze gaat mijn 2e nominatie naar Ornadel, omdattie denkt eronderuit te komen :p |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by TimeportE
cosmic, sinds wanneer is er een tiesto remix van ligaya!!
het is dat ik mijn stem al uit heb gebracht! ;) |
:rolleyes: Foutje, bedankt:rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Woeiii wordt wel ff fout geteld hiero
Ik heb maar 3 stemmen
door Kolkie's edit val ik buiten de boot omdat ik op 4e (en niet meetellende) plaats sta bij hem
|
Ja, als iedereen inderdaad zijn zooi blijft edditen dan wordt het kwa tellen toch wel steeds makkelijker niet? :rolleyes: |
|
|
| magrec |
| editen maakt nu niks meer uit, de poll is er en over een paar dagen weten we wie ta nert 2002 is :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by magrec
editen maakt nu niks meer uit, de poll is er en over een paar dagen weten we wie ta nert 2002 is :) |
En het zal nog een spannende strijd worden tussen Cosmic Guy en jou!! ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
editen maakt nu niks meer uit, de poll is er en over een paar dagen weten we wie ta nert 2002 is :) |
eff een mod erbij halen.. :D 20000 votes voor magreQ! :D:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
En het zal nog een spannende strijd worden tussen Cosmic Guy en jou!! ;) |
Ik heb zelf op magrec gestemd, maar ik zou m'n geld toch op Cosmic zetten denk ik :D |
|
|
|
|