|
Nominaties voor de TA nerd van 2002 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Ik heb er toch een tijdje over na moeten denken en heb uiteindelijk uit een klein lijstje 3 Nerds gevonden:
KolkieWolkie: Omdat hij niet naar Capital ging terwijl hij gratis naar binnen kon!!
Chicane: (Leeft ie eigenlijk nog?)
Arjoderoon: Vanwege z'n wanhopige uitlatingen in de vrijgezellig-thread! |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Donna
Nouh je komt er dus niet vriendelijk maar sullig mee over,en sja denk dat je beetje lange tenen hebt als je daar al door beledigd bent.
Beetje kritiek kunnen verdragen dude.
|
Ik ben er absoluut niet door beledigd hoor, laat daar geen misverstand over bestaan!
| quote: | Originally posted by Donna
En dat je je meuk nu zo gropot onder je posts zet is euhm sjah niet echt boeiend want tis nu gewoon gezegt en verder kijk ik r niet meer naar. |
Ah, dat was gewoon om effe extra te stangen....
| quote: | Originally posted by Donna
Met vriendelijke groet. |
Sullig zei je? :p |
|
|
| hamburgerboefje |
Maar euhh ga je hier nou ook van leren..nl. door het met vriendelijke groet zinnetje voortaan weg te laten..mij hoor je der niet over klagen hoor, najaa een beetje dan..
Met vriendelijke groet;) :nervous: |
|
|
| arjoderoon |
hehe. eindelijk :D
en ja.. chicane leeft nog.. althans. dat denk ik. kreeg nog pm terug van um afgelopen vrijdag d8 ik.
dus tja das een teken van leven
ik nomineer dr maar 1. de topic starter krijgt mijn ultieme vote.
(je bent toch wel erg nerd als je zoiets weet te verzinnen hoor :)) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Chicane: (Leeft ie eigenlijk nog?) |
w00t w00t, ik zit in de n3rd race... TRI LAMBDA POWAH!!!!! :D
Jaja ik leef... zit alleen even hier met wat minder leuke dingen allemaal... maar ik heb me Innercity kaartje, dus dat wordt weer keihard knallen daar! :D |
|
|
| Ornadel |
| Ik doe volgend jaar pas mee. Ben nieuw! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik heb er toch een tijdje over na moeten denken en heb uiteindelijk uit een klein lijstje 3 Nerds gevonden:
KolkieWolkie: Omdat hij niet naar Capital ging terwijl hij gratis naar binnen kon!!
|
JA HEE HALLO, waarom wordt IK wel genomineerd en franzelare nou weer niet man!!
:toothless ;) |
|
|
| franzelare |
Omdat jij een NERD bent!
en ik nomineer kolkie omdat hij zijn post heeft geedit en mij nu ineens ook nomineerd!! |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
JA HEE HALLO, waarom wordt IK wel genomineerd en franzelare nou weer niet man!! |
Volgens mij had jij Frans al genomineerd en jij hebt je sig ook niet bijgewerkt!! :p :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Volgens mij had jij Frans al genomineerd en jij hebt je sig ook niet bijgewerkt!! :p :D |
hoezo :p
| quote: | Omdat jij een NERD bent!
en ik nomineer kolkie omdat hij zijn post heeft geedit en mij nu ineens ook nomineerd!! |
en DAT is omdat JIJ mij eerst nomineerde!!
/flamed franzelare
zorg nou maar dat je die hertentaampjes haalt :gsmile: |
|
|
| franzelare |
Nee jij nomineerde eerst anderen toen nomineerde ik jou en toen ging jij je post editen en mij nomineeren dus jij bent gewoon een oppernerd!!
Je kan je sig dan wel editten maar dat beteken niet dat nexus eruit mag!!! HOER!!
oh mijn tentamen van vandaag heb ik volgens mij wel gehaald terwijl het wel maandag is :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Goh Frans jij ook al aan de hertentamens :)
Ikke ook al :D
Maar bij mij doet zon partyweekend juist goed :p
Maareh ff ontopic:
Wanneer komt er een poll zodat iedereen kan kiezen :p |
|
|
|
|