return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Nominaties voor de TA nerd van 2002 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Der kan de maar 1 de eerste zijn :)


idd.. geen nominatie voor mij dus TIMEPORTE!

whehe
TimeportE
quote:
Originally posted by Jappio
idd.. geen nominatie voor mij dus TIMEPORTE!

whehe


mmmmm.. wat??? :conf::D
Remy D
Maikel en Remy zeggen: Jullie zijn allemaal kneusjes! Maar dat wisten jullie toch allang??
Donna
Nietes,ik ben een Kneusinnetje,puh! Sufferds!
AlFerox
quote:
Originally posted by Little Theseus

Dan geef ik ook heel optimistich applausprijzen uit aan
Donna,
New Wave en
Alferox:
Donna omdat ze zich na lange tijd in eer heeft weten te herstellen en heel cool heeft gehouden ondanks vele kritieken, New Wave omdat ik zijn posts al lange tijd niet meer standaard voorbijscroll omdat het toch alleen maar gekanker is en Jukx omdat hij voor mij heeft laten zien dat er geen enkele reden was voor zijn bann (was die er dan?:D)



ik voel me vereerd :D :D :D

tja, als ik mensen zou moeten nomineren

01 henkie_h: maar die is er dus niet meer

02 blik: nouja, redenen zijn daar ook wel voor bekend :clown:

en voor de rest vind ik iedereen harstikke lievvvv :crazy:
mido
quote:
Originally posted by Donna
Nietes,ik ben een Kneusinnetje,puh! Sufferds!


sorry sorry sorry....

Bij deze wordt het antwoord gecorrigeerd! :)

KNEUSJES EN KNEUSINNETJES! :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Remy D
Maikel en Remy zeggen: Jullie zijn allemaal kneusjes! Maar dat wisten jullie toch allang??


Whahaha N3RD!!! :stongue:
mr.marcello
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
1. Mr 'met vriendelijke groet' Marcello (ik word gek van dat vriendelijke gegroet elke keer..)


quote:
Originally posted by Donna
Nouh een edit is hier wel op zn plaats wanttttt ik moet ook zeggen dat ik t eens ben met de cosmische dude over die vriendelijke groet van marcello,dies echt gruwelijk goor irritant,maar zo weet cosmic dan ook gelijk weer hoe hij vaak overkomt,dus das 2 vliegen in 1 mepper:tongue2


En bedankt! Ik probeer er alleen maar vriendelijk mee over te komen, maar zelfs dat mag dus niet....

MET VRIENDELIJKE GROET.
Donna
Nouh je komt er dus niet vriendelijk maar sullig mee over,en sja denk dat je beetje lange tenen hebt als je daar al door beledigd bent.
Beetje kritiek kunnen verdragen dude.
En dat je je meuk nu zo gropot onder je posts zet is euhm sjah niet echt boeiend want tis nu gewoon gezegt en verder kijk ik r niet meer naar.
Met vriendelijke groet.
De balluh dus:rolleyes: :p
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Donna
Nouh je komt er dus niet vriendelijk maar sullig mee over,en sja denk dat je beetje lange tenen hebt als je daar al door beledigd bent.
Beetje kritiek kunnen verdragen dude.
En dat je je meuk nu zo gropot onder je posts zet is euhm sjah niet echt boeiend want tis nu gewoon gezegt en verder kijk ik r niet meer naar.
Met vriendelijke groet.
De balluh dus:rolleyes: :p


Goed gezegd Donna (Y).

No hard feelings Marcello:D

@ddicted
ik nomineer magrec, marcello en donna

Met vriendelijke progressieve groeten dudes...
SnuggLe
Whehehe, geweldige thread :)

Moet ik hier serieus kneuzen gaan noemen of voor de gein? Hmm..moeilijk...


1. Optimus... die gast spoort gewoon niet :) En omdat ik hem op Nexus altijd van achteren mag pakken :D :D
2. Donna...altijd wel wat te belevne met haar :D
3. Ltheseus.... omdattie zeurt dat ik in China zit ;)

Enneh...new_wave: NO POINTS! :p (likje!)

Maar verder hou ik van jullie (bijna) allemaal..


De echte kneuzenaward als ik het serieus ga doen zijn voor eh...
Henkie_Henk, ..en nog een paar niet nader te noemen mensen (you know who you are )

Greetz,
SnuggLe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement