|
Nominaties voor de TA nerd van 2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
:D :D ~GEWELDIGE DRAAD!
1 Ruben_dubbink, omdat ie NOOIT te porren is voor al die vette feestjes
2 Kuipers, omdat ie nooit meer voor relaxte trancefeesten te porren is :p
3 Glaniskanis, omdat ie net met 2 medestudenten in hetzelfde lokaal waar ik zit over de grond rolde :p :D |
EDIT:
1 Franzelare omdat dat watje niet naar Index wil vrijdag en omdat zn naam irritant is EN hij een arrogant manneke is :p dat totaaaaaaaaaal niet weet wat feesten is ;)
2 rubdub
3 kuipers
4 glaniskanis
laatste 3 om eerdergenoemde redenen :D :p |
|
|
| total woot |
1) Optimus
2) TimeportE
3) Cosmic Guy
uitleg lijkt me overbodig
Grtz
WooT |
|
|
| Donna |
Sja,tijd voor mijn speech dus,nouw,allereerst wil ik LT bedanken:D:D
Dan uhm sjah de top 3
1:Cosmicdude (sja aan de tussenstand te zien zonder mijn inmenging sta je dus toch al aardig aan kop,excuses moi:))
2:Afterdingetje
3:The Yarnies
Oja en ik doe dan nog maar ff een 4e plaats,ssort van poedelprijs omdat er toch hard aan gewerkt is,en deze is voor Eyeriz:stongue:
Naja en verder zit t hier tulijk bomvol nerds en nerdinnen anders werd er hier niet zoveel gepost:)
Nouh een edit is hier wel op zn plaats wanttttt ik moet ook zeggen dat ik t eens ben met de cosmische dude over die vriendelijke groet van marcello,dies echt gruwelijk goor irritant,maar zo weet cosmic dan ook gelijk weer hoe hij vaak overkomt,dus das 2 vliegen in 1 mepper:tongue2 |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by New Wave
Optimus, bij deze nomineer ik jouw tot ubernerd van de 3de klasse
Als je een voldoende hebt voor je volgende inburgeringscursus dan maak ik de nominatie ongeldig :p WHOEEHOEE UBERNERD!!! |
:haha: :haha: :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Jappio
Wie had het over een award? :D
Moest de winnaar niet op innercity elke ta-er minstens 3 biertjes geven?
:D |
In dat geval, regel dan maar een kaartje:D |
|
|
| magrec |
hey hey in deze tret kan nog geen winnaar bekend worden gemaakt.
Ik had eerst de intentie om een poll te maken met 40 namen maar dat vond ik een beetje te overdreven :p :p (ik wil niet met iedereen ruzie :p :p)
dusse ik wil nog meer nominaties zien en dan tel ik op wie er het meest zijn genomineerd en dan maak ik ff een nieuw tret.
Heb ik nog wat te doen :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by total woot
1) Optimus
2) TimeportE
3) Cosmic Guy
|
waaraan heb ik deze nominatie verdient, die foto's van capital zijn toch nie zoooo slecht! :D:D
(donna is ook zo fotogeniek! :p) |
|
|
| Donna |
GRMBLHMPF!!:whip:
:clown:
Maar k ben heus wel een klein beetje lief!:nervous: :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Donna
GRMBLHMPF!!:whip:
:clown:
Maar k ben heus wel een klein beetje lief!:nervous: :p |
whuauaua.. lol, ja hoor (klein beetje dan! ;)) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TimeportE
dan moet jappio ook op de nummer 2! :D |
Der kan de maar 1 de eerste zijn :) |
|
|
| DJ_Massive |
degene die op Massive durft te stemmen krijgt van mij een biertje (tegen de tijd dat ik ook op zo'n groot feesie kom :rolleyes: :toocool: )
wiew! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DjSuez
Ik nomineer Eieregooie omdat hij zo graag eens genomineerd wordt...:conf:
|
Sweet :D |
|
|
|
|