|
Nominaties voor de TA nerd van 2002 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik heb zelf op magrec gestemd, maar ik zou m'n geld toch op Cosmic zetten denk ik :D |
Het is wel spannund hoor, misschien dat ik eindelijk een keer iets win :rolleyes: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by magrec
Het is wel spannund hoor, misschien dat ik eindelijk een keer iets win :rolleyes: |
Je staat nu iig gedeeld eerste!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
LOL, zal ik de poll ff wat bijstellen dan :D
:tongue2 |
|
|
| Miss Proximus |
Ik nomineer:
- Kolkiewolkie
- Glaniskanis
- Akira
Gewoon omdat... :)
En mezelf omdat ik vanaf Mysteryland niet naar een fatsoenlijk feest ben geweest, oh en de bevolking van Zuid Afrika omdat ze Paul van Dyk en Tiesto niet kennen :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik nomineer:
|
WTF, beetje je eigen familie zitten nomineren :whip: :mad: :whip: . Ik onterf je :p :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
WTF, beetje je eigen familie zitten nomineren :whip: :mad: :whip: . Ik onterf je :p :D |
ikke dom ben.. ik nie volgen kunnen??? |
|
|
| Optimus |
josta kolkman
gerdinand kolkman |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Josta kolkman
gerdinand kolkman |
Wat toevallig!! Is Josta het zuje van Gerdinand?? :p |
|
|
| Miss Proximus |
heh :D nee, we zijn stiekum neef en nicht ;)
maarre....kolkie...zeg nou zelf :D jij ouwe stampnicht :p nerd in de letterlijke zin van t woord...volgens mij ben jij beswel verslaafd aan je pc-tje niet? anders ik wel :p zit in de familie he ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | | Originally posted by Miss Proximus maarre....kolkie...zeg nou zelf :D jij ouwe stampnicht :p nerd in de letterlijke zin van t woord...volgens mij ben jij beswel verslaafd aan je pc-tje niet? |
*ahem*
ik kan het anders zoooooo een paar weekjes zonder doen hoor :rolleyes: :p
hehe, als je het zo bekijkt... maar volgens mij zijn wel hier allemaal van dat kaliber... allemaal van die vierkante oogjes van het all day long staren naar dat fraaie 17 inch schermpje voor je neus dat *sigh* teveel mogelijkheden biedt ;) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
allemaal van die vierkante oogjes van het all day long staren naar dat fraaie 17 inch schermpje voor je neus dat *sigh* teveel mogelijkheden biedt ;) |
Was het maar 17 inch.......:whip: |
|
|
| Little Theseus |
Ik had Flippe als nummer 1 genomineerd, enige dagen later gebeurde dit op IRC:
eej
mag ik ff wa vrage :)?
eoa tuurlijk
waar slaat die nominatie op :)?
voor Ta nerd
nie da ik boos ben ofzo maar gewoon ff waarom :)
post je nog wel is wat in het hollandforum?
af en toe
niet zo vaak meer
da's eigenlijk de voornaamste reden
ehrm, als we het over DIT jaar hebben, is mijn nummer 1
Flippe, de superhomo (niet flipper01 dus!)
hehe, je neemt het me dus nogal kwalijk :D
maar hoezo is da een rede?
en dan superhomo?
neej
eigenlijk niet hoor
maar juist omdat ik zo weining post
hoe kan ik dan nerd zijn
gewone f0k
Wat ben ik toch een lul,
dat ik dit niet meteen gepost heb :wtf: |
|
|
|
|