return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
הנה אני
View this Thread in Original format
yahel222
אם שמתם לב או לא
לא הייתי פה כמעט חודש
זה כי קיבלתי ריתוק 28 על תלונה ממשטרה צבאית
זונות
גם עכשיו אני עדיין בריתוק אבל חתכתי הביתה כי היה לאחרים אפטר
למזלי יום שבת נגמר לי הריתוק
זהו
3 שבתות רצוף סגרתייייייייייי
DjChook
אחי
בטח שהתגעגתי !

ושמנו לב שאתה לא פה

ספר ספר מה היה, חחח ,מניאקים
yahel222
שכחתי להוריד תעגיל אז תפסו אותי בכניסה לבסיס לא יכולתי אפילו לברוח
ובגלל שאני בקורס וזה ששפט אותי הוא נאצי אז הביאו לי 28 ריתוק שזה ממש ממש עונש קשה
גם כל השבתות שלי חתכתי מהבסיס
נפקד....
Koodoo
quote:
Originally posted by yahel222
שכחתי להוריד תעגיל אז תפסו אותי בכניסה לבסיס לא יכולתי אפילו לברוח
ובגלל שאני בקורס וזה ששפט אותי הוא נאצי אז הביאו לי 28 ריתוק שזה ממש ממש עונש קשה
גם כל השבתות שלי חתכתי מהבסיס
נפקד....

שיא הנאצי... משליטים שם דיקטטורה
DjChook
חחחח לא אמורים לשים פלסטר או משהו ?

חפיף אחי, העיקר שקיבלת קצת מקלחת חמה עכשיו :)
MoSH_MaN
איזה זיןןןןןןןןןןןןןן

קושיל אמא שלהם


התגעגנו......
:_
Hell_Copter
וואלה אחי שנים עברו :)

ולא נעים כל הקטע עם הריתוק...
גם לחבר שלי שנראה לי הוא איתך יש כזה זין
הוא נרדם על הספרים שלו שהוא למד למבחן והנשק היה מטר ממנו
ויענו אמרו שהוא עזב את הנשק שלו
קיצר הבנתי שאו שהוא יעוף מהקורס או שיקבל ריתוק 28
הריתוק זה העונש הקל....
NyKoN
באסה אחי

שמעתי על מקרים יותר גרועים אבל- לקחו לחבר שלי סופ"ש בגלל שהוא הלך עם כפכפים למקלחת
וזה לא בטירונות או משהו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
באסה אחי

שמעתי על מקרים יותר גרועים אבל- לקחו לחבר שלי סופ"ש בגלל שהוא הלך עם כפכפים למקלחת
וזה לא בטירונות או משהו


מי ישמע... סוף שבוע שלם
אני מדבר איתך על להיות שם חודש רק בגלל שהנשק שלו לא היה מתחת לכרית שלו אלא מטר לידו
תהיה רציני!!
Sniper
quote:
Originally posted by yahel222
שכחתי להוריד תעגיל אז תפסו אותי בכניסה לבסיס לא יכולתי אפילו לברוח
ובגלל שאני בקורס וזה ששפט אותי הוא נאצי אז הביאו לי 28 ריתוק שזה ממש ממש עונש קשה
גם כל השבתות שלי חתכתי מהבסיס
נפקד....



זה מה שניקרא 3/4 גרמני!!!
איזה בן זונההההה
פאקק

luckystrike
ווואי אחי איזה צעירות !!!
נו לא לימדתי אותך כלום ???

סתם לא נורא גבר עוד מעט יגמר !
תגיד תודה שאתם לא קורס בני - הם יצאו לאבט"ש עכשיו
וראיתי את החניכים שם בצפון למה הייתי שם , אימנתי שם שלושה ימים
עכשיו והמפקד שלהם חבר שלי - אז השגחתי עליהם - באתי אליהם עם השרוך והם פחדו רצח עד שאמרתי להם שיעשו מה שהם רוצים ולא בראש שלי להיות פלצן
כמו המפקדים בבה"ד :)

קיצר - איך בן אחי ? מפקד טוב ?
eXeTik
אתה מדבר על עגיל באוזן או על פירסינג?
למה אין לי כוונות להוריד את הפירסינג בלשון שלי, אני מכיר אחת שמה שתי גולות שקופות ועד היום לא תפסו אותה והיא כבר איזה 4 חודשים בצבא ככה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement