|
מחר ניתוח :( -=||=- תם ונשלם (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
אף פעם לא מאוחר מדי להפוך למכור למורפיום אחי, דווקא סבבה
;)
סתם הומור שחור, באמתץ שאני מאחל לך כמה שפחות כאבים, ושאחרי זה תצא ותחגוג יור פיט אוף, אני לא בטוח אם תקרא את זה אבל החלמה נעימה! |
שוב תודה אחי ולכל השאר..
אני מקווה להחלים מהר ואם כן יום רביעי תראו אותי בדום :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
איזה חרא זה ציפורן חודרנית, מביא את העצבים כי אתה לא יכול לעשות כלום וכל פעם שמשהו נוגע בזה זה כואב רצח
אחי פעם הבאה שאתה עצבני לך לזונה או שתלך לאינשהו ותביא צעקה של החיים, חבל סתם להכאיב לעצמך
בכל אופן, בהצלחה בניתוח...אני מקווה שיעבור מהר וחלק
אופסססססססססססס מאוחר מידי אני רואה שאתה אחרי הניתוח כבר, אני שמח לראות שהכל בסדר איתך
החלמה מהירה
:happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| MasterP |
אחחחח נשמע כמו כאבי תופת
תחלים מהר אחי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יווווו
בן אדם שיהיה לך בהצלחה!!!!!
אל תמות לנו, אה? :p |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יווווו
בן אדם שיהיה לך בהצלחה!!!!!
אל תמות לנו, אה? :p |
חחחח
אני לא יודע מה לומר
בהצלחה? החלמה מהירה?
קיצר.. כל הברכות לך אחי
אני מקווה שיתנו לך איזה מרדים טוב כזה
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אופסססססססססססס מאוחר מידי אני רואה שאתה אחרי הניתוח כבר, |
בזמן שאתה כתבת את הפוסט הוא לא היה אחרי הניתוח
עכשיו הוא נראהלי אחרי הניתוח...
מקווה שהלך בסדר |
|
|
| luckystrike |
אחי תרגיש טוב ...
מקווה שלא יציק לך יותר מדיי ...
ואם אתה צריך מורפיום אתה יודע ממי לבקש ...
:) |
|
|
| Shahar |
אוקי אז קודם כל תודה רבה רבה רבה לכל הברכות שכתבתם לי...
ב 12:00 אפילו לא חשבתי על להיכנס לחדר.. רק ב 12:20 נכנסתי לחדר ניתוח
ביצעו לי הרדמה מלאה למרות שתוכנן רק טישטוש...
-= לא לבעלי לב רגיש =-
הכניסו לי מחט די ארוכה בוריד
פינו את כל מי שהיה איתי מהחדר ונשארו רק הרופאים
ואז האחות אמרה שהיא מכניסה חומר מרדים
היא שאלה אותי כמה שאלות ואחרי כמה שניות הדבר היחיד שאני זוכר זה שאני מתעורר ורואה את הרופא המנתח מצייר לי סמיילי על האצבע החבושה...
במהלך הניתוח קבלתי עוד 3 זריקות לפני החיתוכים
עכשיו אני לא יודע מה יש לי ברגל, צפורן או לא ציפורן...
רק עוד שבוע נוריד את התחבושת פעם ראשונה ונדע מה באמת יש שם :)
הניתוח הוא 99% סיכוי הצלחה כי עשיתי אותו אצל הרופא הכי טוב שיש בישראל, נסעתי מת"א עד לירושלים בשביל זה..
וכמה שמדבירם על הניתוח הזה כניתוח קל, הוא עולה קרוב ל 10,000 בלי ההשתתפות של קופ"ח...
תודה ר-ב-ה לכולכם חבר'ה :))) |
|
|
| oDrori |
| ברכות אחי! יאללה עוד שבוע צא לקרוע את העיר! |
|
|
| Tarantula |
יייאאאווווןןןןןן... ניתוחים...
#$%#צמרמורת!@#$@#
:eek: :nervous:
, מצטערת שקצת באיחור אבל
החלמה מהירה לך מותק!@#%! באמת שלא נעים ניתוחים ודברים כאלה... אז לא נדע יותר לעולם!@$:D :D |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחחחח תודה חבר'ה :)
טרנטולה תזרימי תטלפון שלך אלי
;)))))
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|