return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
מחר ניתוח :( -=||=- תם ונשלם
View this Thread in Original format
Shahar
בע סוף סוף אחרי חודש של המתנה מחר סוף סוף מנתחים לי תרגל ואני אוכל להיות בנאדם נורמאלי:(
(אחרי שנה ומשהו של סבל)
oDrori
מה קרה לך ברגל ?

והחלמה מהירה אחי, וכמו שזה נשמע לי אז גם ברכות או משהו כזה שנגמר לך הסבל!!!
Shahar
תודה גבר :)
צפורן חדרנית
אבל מקרה קצת שונה
בעטתי יחף בקיר והעצם שלי זזה קצת ככה שהכי חייבה תצפורן לגדול לתוך הבשר..
וצריך לחתוך תחלק של הצפורן והוא לא יגדל יותר :\
וכמה שמספרים שהניתוח קטן וזה הוא לא כזה קטן
לקחו עליו 2600..

תודה בכל מקרה אחי :)
itamarsan
אחייייייייייי שיהיה לך בהצלחה ותחזור עליינו מהרר טתה כבר מחר משחתרר הביתה?
Hell_Copter
שיהיה לך בהצלחה אח שלי!!
צפורן חודרנית זה עסק ביש...
אבל סתם מעניין אותי... למה בעטת בקיר?!
DjChook
שחר אח שלי תרגיש טוב מתוק

מווווווואה
MoSH_MaN
שיהיה לך בהצלחה אח שלי

וכן שאלה די מעניינת:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל סתם מעניין אותי... למה בעטת בקיר?!



חחחחח
Shahar
quote:
Originally posted by itamarsan
אחייייייייייי שיהיה לך בהצלחה ותחזור עליינו מהרר טתה כבר מחר משחתרר הביתה?

כןכן 20 דקות אחרי הניתוח אני כבר הולך :))
Shahar
quote:

אבל סתם מעניין אותי... למה בעטת בקיר?!

תשובה לכוווווולכם
עצבים :(
בכל מקרה אני מציע לכם לא לנסות בכללללל
אפילו אם אתם בטוחים שלקיר יכאב יותר מאשר לכם...
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
בכל מקרה אני מציע לכם לא לנסות בכללללל
אפילו אם אתם בטוחים שלקיר יכאב יותר מאשר לכם...


LOL!!!
אחי זה ניתוח קל חבל על הזמן לחבר שלי עשו את זה עם לייזר אם אני לא טועה בכל אופן אחי תרגיש טוב ותחזור מהר

Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
LOL!!!
אחי זה ניתוח קל חבל על הזמן לחבר שלי עשו את זה עם לייזר אם אני לא טועה בכל אופן אחי תרגיש טוב ותחזור מהר

תודה איש יקר :P
ושלי לא עם לייזר.. וזה במת נחשב קטן
אבל יש כאבים אחרי הניתוח חופשי
oDrori
אף פעם לא מאוחר מדי להפוך למכור למורפיום אחי, דווקא סבבה
;)
סתם הומור שחור, באמתץ שאני מאחל לך כמה שפחות כאבים, ושאחרי זה תצא ותחגוג יור פיט אוף, אני לא בטוח אם תקרא את זה אבל החלמה נעימה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement