return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
מחר ניתוח :( -=||=- תם ונשלם (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אחי אין לך סיכוי סוף


חבר זה לא קיר ומורן הוא לא נזיר!
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואני ברוס ויליס בקיצור,


.
.
.
.
.
.


אני חנן גולדבלאאאאאאאאאאאט
Hell_Copter
תמסור דש לנתן נתנזון!!!!!
חולה עליו :crazy: :eyespop:
MasterP
בהההה איזה שכונה
לא הבנתי מילה

ורועי למה ערכת לדרורי את הפוסט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
בהההה איזה שכונה
לא הבנתי מילה

ורועי למה ערכת לדרורי את הפוסט


כי הוא ציטט אותי שאמרתי אני ברוס ויליס והוסיף
כי אני מקריח!
אז הורדתי את המקריח!
הוא נבלה חלאתית!!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי הוא ציטט אותי שאמרתי אני ברוס ויליס והוסיף
כי אני מקריח!
אז הורדתי את המקריח!
הוא נבלה חלאתית!!!!


היי רועי זה לא חוקי ...

!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
היי רועי זה לא חוקי ...

!!!


זה לא חוקי לצט לא נכון
אז לא אמרתי מילה ושיניתי פשוט!
אני לא מקריח!! ואין לי מפרצים
אז שירד לי מהתחת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
היי רועי זה לא חוקי ...

!!!


עליתי על משהו עכשיו...
זה גם לא חוקי לגנוב טונות של תרופות נגד אב"כ מהצבא...!!
אז מה הפואנטה שלך??
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
.
.
.
.
.
.


אני חנן גולדבלאאאאאאאאאאאט



חהחהחהחהחהחהחחההחחהחה :haha: :haha: :haha: :haha:
נו זה מקיציס!
oDrori
יפה מאוד ;)

ורועי, תתייבבשש לך, אתה הורג תהומור פה... מקסימום היית צובע את זה או משהו

:)

ועכשיו יש לך גם נאחס... נראה לי תקריח מהרררר טיכו

Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
יפה מאוד ;)

ורועי, תתייבבשש לך, אתה הורג תהומור פה... מקסימום היית צובע את זה או משהו

:)

ועכשיו יש לך גם נאחס... נראה לי תקריח מהרררר טיכו


לך תאכל חרא של פרות! :D
אני לא אוהב שיער ארוך עליי בלי קשר
אבל בעזרת השם אני לא יקריח... אתה תקריח לפני
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לך תאכל חרא של פרות! :D
אני לא אוהב שיער ארוך עליי בלי קשר
אבל בעזרת השם אני לא יקריח... אתה תקריח לפני


תכל'ס, יש מצב
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

(לקטע עם החרא של פרות, לא הקרחת)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement