return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
מחר ניתוח :( -=||=- תם ונשלם (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחחחחחחחחח..... חולה נפש
:D :haha: :stongue: :crazy: :haha: :happy2:

שששששש... מה אתה הורס לי?!:haha: :stongue: :D

שמעי רועי כבר בונה על ילדים והכל ...
אז אני עוזר לו כדי שלא יהרסו לו התוכניות
Tarantula
quote:
Originally posted by Shahar
חחח שלא תדע מזה וזהו.. =]
למרות שראיתי וגם הרגשתי דברים הרבה יותר כואבים :)))))
(בואו נפתח ט'רד על דברים כואבים ונעשה תחרות למי הכי כאב?)


וואאאוווווו..
אני נראה לי הילדה הכי פצועה פה.. איזו ילדות עברה עלי.. חבל על הזמן... חחחחחח
Shahar
quote:
Originally posted by Tarantula
וואאאוווווו..
אני נראה לי הילדה הכי פצועה פה.. איזו ילדות עברה עלי.. חבל על הזמן... חחחחחח

אה אז אנלא המוכה היחיד פה ? ;)
Hell_Copter
החתימה של אלונה אומרת הכל אז אני רגוע... ;)
והמבין יבין

ורק לידע כללי...
הסרט בלתי שביר מבוסס עליי
זה הכל
ripcurl
quote:
Originally posted by Hell_Copter
החתימה של אלונה אומרת הכל אז אני רגוע... ;)
והמבין יבין

ורק לידע כללי...
הסרט בלתי שביר מבוסס עליי
זה הכל


אתה הנשבר או הבלתי נשבר?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ripcurl
אתה הנשבר או הבלתי נשבר?


תחשוב לפי השם של הסרט....
הוא בלתי שביר... זה מבוסס עליי
תעשה אתה את המתמטיקה :)
ripcurl
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תחשוב לפי השם של הסרט....
הוא בלתי שביר... זה מבוסס עליי
תעשה אתה את המתמטיקה :)


ראית את הסרט
או רק קראת את השם שלו?

בסרט יש שני גיבורים אחד שנשבר מכל דבר
ושני שהוא בלתי שביר...
אמרת שהסרט מבוסס עליך
לא השם שלו

תעשה אתה את המתמטיקה;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ripcurl
ראית את הסרט
או רק קראת את השם שלו?

בסרט יש שני גיבורים אחד שנשבר מכל דבר
ושני שהוא בלתי שביר...
אמרת שהסרט מבוסס עליך
לא השם שלו

תעשה אתה את המתמטיקה;)


כן ראיתי את הסרט... אילו בקולנוע
ועכשיו הורדתי אותו למחשב אז אני יראה אותו עוד פעם
ואני ברוס ויליס בקיצור!!
MasterP
quote:
Originally posted by ripcurl
ראית את הסרט
או רק קראת את השם שלו?

בסרט יש שני גיבורים אחד שנשבר מכל דבר
ושני שהוא בלתי שביר...
אמרת שהסרט מבוסס עליך
לא השם שלו

תעשה אתה את המתמטיקה;)


וואי הביא לך אותה בהפוכה...

סרט טוב אבל קיצ'י מידי

תסריט מעניין
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by ripcurl
ראית את הסרט
או רק קראת את השם שלו?

בסרט יש שני גיבורים אחד שנשבר מכל דבר
ושני שהוא בלתי שביר...
אמרת שהסרט מבוסס עליך
לא השם שלו

תעשה אתה את המתמטיקה;)



אוווווווווו
רועי מובס

חחחחחחח
עקץ אותך

Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אוווווווווו
רועי מובס

חחחחחחח
עקץ אותך


בדוק שאתה דפוק אחי
תקרא את הפוסט שלי שבא אחרי שלו...
מובס עלק... לך חפש
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ורק לידע כללי...
הסרט בלתי שביר מבוסס עליי
זה הכל



אני לא חושב שאתה יכול להצהיר דבר כזה אלא אם כן פתחת את הראש בגיל 8 בצורה הכי אכזרית שיכולה להיות

אני נוסע על אופניים בשיא המהירות פתאום מסתכל שנייה אחורה ולפני שאני שם לב הגלגל הקדמי שלי נתקע בעמוד חשמל והראש שלי טס לתוך העמוד
שיאללה כמה דם ירד לי....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement