return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
מחר ניתוח :( -=||=- תם ונשלם (pg. 3)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by Shahar
אוקי אז קודם כל תודה רבה רבה רבה לכל הברכות שכתבתם לי...
ב 12:00 אפילו לא חשבתי על להיכנס לחדר.. רק ב 12:20 נכנסתי לחדר ניתוח
ביצעו לי הרדמה מלאה למרות שתוכנן רק טישטוש...
-= לא לבעלי לב רגיש =-
הכניסו לי מחט די ארוכה בוריד
פינו את כל מי שהיה איתי מהחדר ונשארו רק הרופאים
ואז האחות אמרה שהיא מכניסה חומר מרדים
היא שאלה אותי כמה שאלות ואחרי כמה שניות הדבר היחיד שאני זוכר זה שאני מתעורר ורואה את הרופא המנתח מצייר לי סמיילי על האצבע החבושה...
במהלך הניתוח קבלתי עוד 3 זריקות לפני החיתוכים
עכשיו אני לא יודע מה יש לי ברגל, צפורן או לא ציפורן...
רק עוד שבוע נוריד את התחבושת פעם ראשונה ונדע מה באמת יש שם :)
הניתוח הוא 99% סיכוי הצלחה כי עשיתי אותו אצל הרופא הכי טוב שיש בישראל, נסעתי מת"א עד לירושלים בשביל זה..
וכמה שמדבירם על הניתוח הזה כניתוח קל, הוא עולה קרוב ל 10,000 בלי ההשתתפות של קופ"ח...
תודה ר-ב-ה לכולכם חבר'ה :)))


וכל זה בגלל שבעטת בקיר...

תלמדו מזה חברים
:p
Shahar
quote:
Originally posted by NyKoN
וכל זה בגלל שבעטת בקיר...

תלמדו מזה חברים
:p

חחח לא לא לא!
כל זה בגלל שהייתי עצבני !
(תקן את עצמך :P)
Tarantula
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחח תודה חבר'ה :)
טרנטולה תזרימי תטלפון שלך אלי
;)))))
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


שובבב...:D :D


רואה מה קורה כשנהיים עצבנים?! לא עדיף בלי זה?:toothless
Shahar
quote:
Originally posted by Tarantula
שובבב...:D :D


רואה מה קורה כשנהיים עצבנים?! לא עדיף בלי זה?:toothless

חחחחח...
אם המקרה עם הקיר היה אתמול הייתי אומר לך שאני דפוק
אבל זה קרה לני קצת יותר משנה אז אני יכול להגיד לך בבטיחות שאני הייתי דפוק חושרמוטה ;]
סחבתי את זה יותר משנה פשוט אחרי חנוכה אני הולך להרשם לכושר קרבי ואני לא יכול עם כזה דבר להרשם..
ובלי עין הרע אני חוזר לאיגרוף תאילנדי אחרי חצי שנה של הפסקה

:)))
ולא שכחתי שבקשתי ממך משהו
;)
luckystrike
אזעקה לרועי !!!

רועי מציקים לאלונה !
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
אזעקה לרועי !!!

רועי מציקים לאלונה !

חחחחחחחחחחחחחחחח..... חולה נפש
:D :haha: :stongue: :crazy: :haha: :happy2:

שששששש... מה אתה הורס לי?!:haha: :stongue: :D
ripcurl
החלמה מהירה אחי
ותיזהר מקירות פעם הבאה
;)
Shahar
תודה אחי :)))
אין לי כבר כל כך מה שיפגע אין כבר צפורן ;)
ripcurl
quote:
Originally posted by Shahar
תודה אחי :)))
אין לי כבר כל כך מה שיפגע אין כבר צפורן ;)


אם אני לא טועה יש לך עוד 9 אצבעות:p
Shahar
quote:
Originally posted by ripcurl
אם אני לא טועה יש לך עוד 9 אצבעות:p

חח האגודל זאת האצבע שנפגעת
ממש נדיר לראות שאחת אחרת נפגעת....
וגם אם כן אנלא חושב שממש מרגישים כיה ן פיציות :)))
בכל מקרה בוא נקווה שלא תרגיש בחיים איך זה..

ripcurl
quote:
Originally posted by Shahar
חח האגודל זאת האצבע שנפגעת
ממש נדיר לראות שאחת אחרת נפגעת....
וגם אם כן אנלא חושב שממש מרגישים כיה ן פיציות :)))
בכל מקרה בוא נקווה שלא תרגיש בחיים איך זה..


אני מקווה מאד שאני לא ארגיש
כי אני יודע מיד ראשונה איך זה לראות מישהו שדופק את האגודל
אחותי הקטנה םתחה את הדלת של הבית על האצבע והציפורן יצאה לה
גם לא עשו (ניראה לי את אוטו ניתוח)י
איך שהיא בכתה

הייתי בשוק
Shahar
quote:
Originally posted by ripcurl
אני מקווה מאד שאני לא ארגיש
כי אני יודע מיד ראשונה איך זה לראות מישהו שדופק את האגודל
אחותי הקטנה םתחה את הדלת של הבית על האצבע והציפורן יצאה לה
גם לא עשו (ניראה לי את אוטו ניתוח)י
איך שהיא בכתה

הייתי בשוק

חחח שלא תדע מזה וזהו.. =]
למרות שראיתי וגם הרגשתי דברים הרבה יותר כואבים :)))))
(בואו נפתח ט'רד על דברים כואבים ונעשה תחרות למי הכי כאב?)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement