| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יא שמןןןןןןןן!
האמצעית גם גדולה ממך |
היא לא צריכה לדעת מזה אחי !
חוץ מזה שלאחרונה הרבה חושבים שסיימתי כבר צבא ...
זה נהייה כבר קטע בדיסקוטק אנחנו עושים כאילו אני
הקצין של החברים שלי ואנחנו בשבירת דיסטנס ....
כל פעם יש קטעים כאלה
עכשיו חזרתי עם חבר מהסושי-בר
ומילאנו דלק אז שאלתי את המתדלקת אם זאת עבודה מועדפת
היא אמר לי שכן אבל מה אכפת לי זה רחוק ממני גם ככה
קיצר חשבתי שהיא אמרה את זה כי יענו אני עדיין בצבא ואז היא שואלת ככה
"לפני כמה זמן השתחררת ?"
קטעים מוזרים ... |
|
|