|
eXetik - - > מזל טוב רונן (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| מזל טוב אח שלייייי עד 120 |
|
|
| luckystrike |
מזל"ט אח שלו
:tongue3 |
|
|
| Tarantula |
מממזזללללל טטטטטטוווובבבבבבבב!!!!!!!@#!!$^^*)&^%
שיהיה לך רק טוב בחיים!@#!:D
...הרבה כוסיות , מסיבות, בלאגנים,טרקים
ותישאר צעיר לנצח!!!:crazy: :crazy: :haha: :haha: :stongue: :happy2:
   |
|
|
| eXeTik |
תודה אחים (ואחיות :)) שלי
גיא... כבוד שנכנסת ועוד לאחל לי מז"ט ;)
מחר בית זונות אצל ידידה שלי, יום חמישי אני בחו"ל, ועוד שבועיים ככה כבר צבא. חולה על כולכם חמדמדים
\|/
(8^)-<8-|<
/|\ |
|
|
| MoSH_MaN |
הלו רונןןןןןןן
שיהיה לך כיף
מתי נראה אותך?
מורן? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הלו רונןןןןןןן
שיהיה לך כיף
מתי נראה אותך?
מורן? |
איזה חמוד... הוא רוצה שמורן יבוא עד אליו ויקח אותו לכפר סבא כמו זונה של החבר'ה...
אופטימי לפי דעתי
מורן אני אומר נדרוש תשלום סמלי בעבור ההסעה
אנחנו לא שירות מוניות :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה חמוד... הוא רוצה שמורן יבוא עד אליו ויקח אותו לכפר סבא כמו זונה של החבר'ה...
אופטימי לפי דעתי
מורן אני אומר נדרוש תשלום סמלי בעבור ההסעה
אנחנו לא שירות מוניות :) |
LOL~!!!!
רונן אחי תהנה בחול!! שמור על עצמך |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה חמוד... הוא רוצה שמורן יבוא עד אליו ויקח אותו לכפר סבא כמו זונה של החבר'ה...
אופטימי לפי דעתי
מורן אני אומר נדרוש תשלום סמלי בעבור ההסעה
אנחנו לא שירות מוניות :) |
לא דיברתי עם שניהם מתי הם באים |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
מזל טוב רונן אחי.... סעמק כמעטטטט ניצחתי היום :(
טוב באמת גיא, שנכנסת להגיד לו מזל טוב
שנים לא ראינו אותך פה :) |
חחחחחחחחחחחחחחח
פשוט אין לי זמן לזה ... יש לי צבא עוד יומיים
יענטו יום חמישי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא דיברתי עם שניהם מתי הם באים |
אהה חחחח חפיף אחי :)
אותי אתה לא שואל!?
זהו אתה גמרת אצלי!:whip: |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחח
זה היה שניכם ביחד
פשוט התעצלתי
:p |
|
|
|
|