|
eXetik - - > מזל טוב רונן (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
יייווואאאאוווווו... מורן תראה מה עשיתתתתת....
עכשיו בכל ט'רד מדברים על מאריצה שלך!@#$@%
יאללה פורום של המורדים...:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יייווואאאאוווווו... מורן תראה מה עשיתתתתת....
עכשיו בכל ט'רד מדברים על מאריצה שלך!@#$@%
יאללה פורום של המורדים...:D |
חחחחחחחחח
אשכרה כמו שצריך !
מעניין אם יש פרקים גם בסוף שבוע ...
הכי מעצבן שתוקעים את "טרה נוסטרה" בכל מקום
יש נראה לי חמישים פרקים של החרא הזה ביום
...
צריכים להחליף ! יחיי המורדים ! יש גם "קייץ נצחי" זה גם פורנו ספרדי
אבל בסגנון שונה ... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחח
אשכרה כמו שצריך !
מעניין אם יש פרקים גם בסוף שבוע ...
הכי מעצבן שתוקעים את "טרה נוסטרה" בכל מקום
יש נראה לי חמישים פרקים של החרא הזה ביום
...
צריכים להחליף ! יחיי המורדים ! יש גם "קייץ נצחי" זה גם פורנו ספרדי
אבל בסגנון שונה ... |
ייווואאווו... איזה חולה קטנטנות!@!@@#
אתה יודע.. נראה לי את ערוץ 6 עשו במיוחד בשבילך...
יש ביום שבת קטנטנות אתה יודע?:D :p |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתם יודעים מה מצחיק?
שהיא הייתה בארץ עם ההוא מקטנטנות... הוא היה בן 19 והיא בת 17
שניהם נראו מקסימום בני 14
מה אתה מוצא בה?
היא לא תתקבל לערוץ הילדים בתור חובבת קטנטנות אפילו (מה שאי אפשר להגיד על המורה שלי שהופיעה שם בקטנטנות... מצחיק )1 |
בואנה מה אתה דפוק ???
מה אתה משחק אותה ???
אתה הולך ורוקד לי עם שקים של תפוחי אדמה
בדיסקוטקים ואתה מדבר ? היית מת להתקרב לרדיוס של מאאאאאריצה שלי !
סתכל פה ותגיד שהיא לא אחוש צ'יקיטיטה !!!
והיא בת 18 עכשיו ...
יא - אללללללה !!!!!!!!
איזה אלילה !!! ממאאאארייייצההההההההההה !!!
| quote: | Originally posted by nesher
מורן אחי, תן קצת תמונות של המריצה הזאת , שאני יידע על מי לעזאזל אתה מדבר
:toocool: |
הינה התמונות אחי
בחסותו של מוש ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ייווואאווו... איזה חולה קטנטנות!@!@@#
אתה יודע.. נראה לי את ערוץ 6 עשו במיוחד בשבילך...
יש ביום שבת קטנטנות אתה יודע?:D :p |
היי היי את יודעת שאחרי הכל , הכל בצחוק ...
סתם זה התחיל מקטע עם החברים שלי בכלל ...
סיפור ארוך - חברים שלי פעם בגלל שהיו לי שתי חברות
רוסיות ועוד איזה קטע עם איזה רוסיה אחת בדיסקוטק
(וזה היה יחסית ברצף)
אז יענו צחקו עליי שאני חובב רוסיות
ונהפכתי לחובב העם הסלבי
אז עכשיו דיברנו על בנות וכאלה כרגיל , ואני ועוד אחד שיצא
רק עם בנות בגילו אמרנו שאנחנו מחפשים כבר צ'יקיטיטה
ומאז אני צוחק איתם שאנחנו רואים המורדים וכאלה
אבל ראסמי היום ראיתי פרק שלם
לאיזה מצב הגעתי !!!
מאאאאאריייייייצצצההההה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היי היי את יודעת שאחרי הכל , הכל בצחוק ...
סתם זה התחיל מקטע עם החברים שלי בכלל ...
סיפור ארוך - חברים שלי פעם בגלל שהיו לי שתי חברות
רוסיות ועוד איזה קטע עם איזה רוסיה אחת בדיסקוטק
(וזה היה יחסית ברצף)
אז יענו צחקו עליי שאני חובב רוסיות
ונהפכתי לחובב העם הסלבי
אז עכשיו דיברנו על בנות וכאלה כרגיל , ואני ועוד אחד שיצא
רק עם בנות בגילו אמרנו שאנחנו מחפשים כבר צ'יקיטיטה
ומאז אני צוחק איתם שאנחנו רואים המורדים וכאלה
אבל ראסמי היום ראיתי פרק שלם
לאיזה מצב הגעתי !!!
מאאאאאריייייייצצצההההה |
חחחחחחחחחחח..... חולה נפש....:stongue: :haha:
ועוד הייתה לנו שיחה על גיל לפני כמה ט'רדים... חחחחחח:D
כנס לאיסי מתישהו!@##!$%!@# |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה מה אתה דפוק ???
מה אתה משחק אותה ???
אתה הולך ורוקד לי עם שקים של תפוחי אדמה
בדיסקוטקים ואתה מדבר ? היית מת להתקרב לרדיוס של מאאאאאריצה שלי !
|
לך יא בוחש בשוקו
אתה רוצה לרדת למצבים שאתה שיכור?!
אז יש לי להגיד לך שלפחות אני לא הקאתי על בר רפאלי!!!!!!
אתה יצאת יותר מושפל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לך יא בוחש בשוקו
אתה רוצה לרדת למצבים שאתה שיכור?!
אז יש לי להגיד לך שלפחות אני לא הקאתי על בר רפאלי!!!!!!
אתה יצאת יותר מושפל |
להיפך - אותך אם השק תפוחי אדמה ההיא תראה
ברחוב היא תזהה אותך ותתחיל לעשות לך פאדיחות
לעומתי - בר זוכרת אותי חרוט לה במוח אחי
:)
אבל מי זאת בר בכלל ???
אין על אתם יודעים מי ....
מממממממאאאאאאאאררררייצצצצה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
להיפך - אותך אם השק תפוחי אדמה ההיא תראה
ברחוב היא תזהה אותך ותתחיל לעשות לך פאדיחות
לעומתי - בר זוכרת אותי חרוט לה במוח אחי
:)
אבל מי זאת בר בכלל ???
אין על אתם יודעים מי ....
מממממממאאאאאאאאררררייצצצצה |
אני בספק... אני לא זוכר שום דבר ואני יכחיש הכל!!
אולי תעשה פול של מי הצ'יקיטיטה האהובה עליך?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני בספק... אני לא זוכר שום דבר ואני יכחיש הכל!!
אולי תעשה פול של מי הצ'יקיטיטה האהובה עליך?? |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רעיון ענק אבל קודם כל אני יארגן ככה כמה תמונות טובות
שיהיה שיקול דעת הוגן
ולא מזוייפות כמו חלק ממה שמוש הביא !
סתם מוש אחי אני מעריץ אותך תביא עוד !!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רעיון ענק אבל קודם כל אני יארגן ככה כמה תמונות טובות
שיהיה שיקול דעת הוגן
ולא מזוייפות כמו חלק ממה שמוש הביא !
סתם מוש אחי אני מעריץ אותך תביא עוד !!! |
חחחחחח אם זה מה שיעשה לך טוב אז סבבה
שאף אחד לא יבחר במאריצה!!!! |
|
|
| DjChook |
| אתה מוד אתה יכול לשנות לבד |
|
|
|
|