|
eXetik - - > מזל טוב רונן (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
וואי וואי
זה לא ייגמר העסק הזה
רועי + מוש כל אחד לצד אחר בכיתה ...
ומוש - אתה בטוח ???
ראיתי שזה בשבע אתמול ...
מוזר ... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אני יסע איתו לבקום אני יעשה לכם שם הכרות
אתה קרבי נכון? |
אני פרופיל 72 אבל זה עדין קרבי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני פרופיל 72 אבל זה עדין קרבי |
אני לא יודע עדיין בתור מה מגייסים אותו
או כג'ובניק או כקרבי
לא מובן!
לא משנה...אם אני בא אני יכיר בינכם |
|
|
| MoSH_MaN |
אני בטוח מורן
פיספסתי בגללך! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני בטוח מורן
פיספסתי בגללך! |
בן זונה - אמרת לי תביא עוד תמונות של מאאאריצה שלי !!!
:( |
|
|
| NeMeSiS1234 |
מי זאת המאאאאאריצה הזאת??????????????????
מספיק כבר.......... מי זאת... אני מתחרפן פה
ורועי ,סבבה אז נראה אותך שם יום חמישי ... אני מקווה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
מי זאת המאאאאאריצה הזאת??????????????????
מספיק כבר.......... מי זאת... אני מתחרפן פה
|
מוש בחיית יש לך עוד תמונות שלה ?
:(
קצת מאמץ |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מוש בחיית יש לך עוד תמונות שלה ?
:(
קצת מאמץ |
יש לי סרט שרואים לה את החזה אבל עם ציורים |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש לי סרט שרואים לה את החזה אבל עם ציורים |
מה זה של דיסני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
מה זה של דיסני |
הפקה של ערוץ הופ הספרדי!! |
|
|
| MoSH_MaN |
לא כי זה נראה לי צילומים דוגמנות או משהו
זה לא מה שאתם חושבים
אשכרה מזכירה לי דנה מודן |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא כי זה נראה לי צילומים דוגמנות או משהו
זה לא מה שאתם חושבים
אשכרה מזכירה לי דנה מודן |
לפי דעתי היא ממש מכוערת לא משנה מאיזה זווית
די להתלהב ממנה
ממיה אפשר להתלהב חופשיייייייייייייי |
|
|
|
|