return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
eXetik - - > מזל טוב רונן (pg. 4)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Tarantula
ייוווווווו... מי זאת המאאאאררייצצצההה הזאת?!!:conf: :rolleyes: :D



אחת מהמורדים


מורן אמר שזה פורנו בשעות היום

אני אישית היום הולך לראות על מה מדובר
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אחת מהמורדים


מורן אמר שזה פורנו בשעות היום

אני אישית היום הולך לראות על מה מדובר
:D


מתי זה??
אולי גם אני יראה
MoSH_MaN
שבע אני חושב
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לך יא זבל
אמן תאבד בשטחים בלי הניווט שלי!!!


וגיא... הוא הולך לנ"מ


וואלה אחי תכיר לי אותו כי גם אני הולך לנ"מ
[=
איזה צירוף מקרים
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מתי זה??
אולי גם אני יראה


אחים שלי - פתחו טלוויזיה !!!
זה בשעה שש בפוקס קידס

וישר שנגמר מתחיל עוד פרק בשעה 7 בערוץ 10 !
אלונה גם את מוזמנת להידהם מיופייה הנצחי של מאאאאאריצה !!!

אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
MoSH_MaN
חחחחחחחחח מורןןןןןןןןןן

למי יש פוקס קידס?
:haha:
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחח מורןןןןןןןןןן

למי יש פוקס קידס?
:haha:


לווין אחי !!!

ומי שמעונין - בערוץ 10 זה מתחיל מהתחלה!
היום אמור להיות נראה לי פרק מספר 4 !

והללויה !!!!!!!!!!!!!
איזה יום ענק !!!!!!!!!
התקשרו אליי עכשיו והתבטלה לי מחר ההדרכה בשטחים !!!!!!!!!!!!

אינשאללללללה יתנו לי יום חופש !
צריכים להודיע לי ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
וואלה אחי תכיר לי אותו כי גם אני הולך לנ"מ
[=
איזה צירוף מקרים


אם אני יסע איתו לבקום אני יעשה לכם שם הכרות
אתה קרבי נכון?
MoSH_MaN
מורן הסתכלתי על העיתון וזה בכלל ב
6

יא מאפן!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מורן הסתכלתי על העיתון וזה בכלל ב
6

יא מאפן!


היית צריך לכתוב את זה לפני 5 שעות ולא עכשיו!
זה היה פוסט מטומטם ביותר
אחר כך אתה עוד תתלונן עליי

MoSH_MaN
מה הקשר יא דביל

אני כועס על מורן
פשוט הייתי חייב לרוץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה הקשר יא דביל

אני כועס על מורן
פשוט הייתי חייב לרוץ


בוא תבין משהו... זה על הזין שלי!
פזה לא ספאם שלא קשור לכלום אז שיהיה לך לבריאות לכתוב אותו
פשוט אחר כך אל תבוא אליי או אל כל אחד אחר בטענות על דבר דומה
זה הכל!
ואין לך מה להגיב על זה... בוא פשוט נסגור את זה ככה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement