| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחח מורןןןןןןןןןן
למי יש פוקס קידס?
:haha: |
לווין אחי !!!
ומי שמעונין - בערוץ 10 זה מתחיל מהתחלה!
היום אמור להיות נראה לי פרק מספר 4 !
והללויה !!!!!!!!!!!!!
איזה יום ענק !!!!!!!!!
התקשרו אליי עכשיו והתבטלה לי מחר ההדרכה בשטחים !!!!!!!!!!!!
אינשאללללללה יתנו לי יום חופש !
צריכים להודיע לי ... |
|
|