|
eXetik - - > מזל טוב רונן (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
אתם רוצים להגיד לי שמאאאריצה הזאת היא איזה אחת בסידרת טלוויזיה??
יה חולים לכו תמצאו לכם מישהי לפרק
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אתם רוצים להגיד לי שמאאאריצה הזאת היא איזה אחת בסידרת טלוויזיה??
יה חולים לכו תמצאו לכם מישהי לפרק
;) |
אשכרה!!
מורן דפקת לעצמך את העירוי הלא נכון!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אתם רוצים להגיד לי שמאאאריצה הזאת היא איזה אחת בסידרת טלוויזיה??
יה חולים לכו תמצאו לכם מישהי לפרק
;) |
אחי - מה הקשר יא מעפן !
תאמין לי גם שאני יהיה נשוי ויפרק פעמיים ביום אני ירצה
את מממממממאאאאאאאאארררררררריצצצצה
בואנה אתה תדבר יפה על מאאאאאאריצה שלי אתה שומע !!!
חבר'ה להיזהר לא לעבור ת'גבול !!! |
|
|
| eXeTik |
| נראה לי מורן נולד באינקובטור עם חלונות כהים :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נראה לי מורן נולד באינקובטור עם חלונות כהים :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחח חזק אחי! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי - מה הקשר יא מעפן !
תאמין לי גם שאני יהיה נשוי ויפרק פעמיים ביום אני ירצה
את מממממממאאאאאאאאארררררררריצצצצה
בואנה אתה תדבר יפה על מאאאאאאריצה שלי אתה שומע !!!
חבר'ה להיזהר לא לעבור ת'גבול !!! |
יוווווו... מה יש לך ממנה?!?! היא כזאת מכוערת וילדה קטנה.. אם כבר אמא שלה הרבה יותר שווה:D
ואם כבר אז המורה שהיא דלוקה עליו הרררבבההה יותר שווה..:D :D :crazy: :crazy: :p :toothless |
|
|
| DjChook |
ואיפה הפוסט:
"ואם כבר, אז אני הרבה יותר שווה" |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יוווווו... מה יש לך ממנה?!?! היא כזאת מכוערת וילדה קטנה.. אם כבר אמא שלה הרבה יותר שווה:D
ואם כבר אז המורה שהיא דלוקה עליו הרררבבההה יותר שווה..:D :D :crazy: :crazy: :p :toothless |
זה אומר שאת יותר שווה? |
|
|
| Hell_Copter |
| ואם כבר אז אני יותר שווה ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יוווווו... מה יש לך ממנה?!?! היא כזאת מכוערת וילדה קטנה.. אם כבר אמא שלה הרבה יותר שווה:D
ואם כבר אז המורה שהיא דלוקה עליו הרררבבההה יותר שווה..:D :D :crazy: :crazy: :p :toothless |
להרגיע ומהר !!!
אקסטיק - אתה מוצא להורג על הפוסט ההוא !!!
ואלונה - אמא שלה גם שווה
היום ראיתי אשכרה פרק שלם !
איזה מתח - מאריצה רצתה אחד שרצה את אמא שלה
!!!
ופבלו היה עם מייה שהוא היה שיכור !!
יאללה יותר מדי ארועים לערב אחד אני לא יירדם בלילה ...
מההה ?
מה אני אומר אלוהים
SOMEBODY SHOOT ME PLZ !!! |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
להרגיע ומהר !!!
אקסטיק - אתה מוצא להורג על הפוסט ההוא !!!
ואלונה - אמא שלה גם שווה
היום ראיתי אשכרה פרק שלם !
איזה מתח - מאריצה רצתה אחד שרצה את אמא שלה
!!!
ופבלו היה עם מייה שהוא היה שיכור !!
יאללה יותר מדי ארועים לערב אחד אני לא יירדם בלילה ...
מההה ?
מה אני אומר אלוהים
SOMEBODY SHOOT ME PLZ !!! |
מורן אחי, תן קצת תמונות של המריצה הזאת , שאני יידע על מי לעזאזל אתה מדבר
:toocool: |
|
|
| Hell_Copter |
אתם יודעים מה מצחיק?
שהיא הייתה בארץ עם ההוא מקטנטנות... הוא היה בן 19 והיא בת 17
שניהם נראו מקסימום בני 14
מה אתה מוצא בה?
היא לא תתקבל לערוץ הילדים בתור חובבת קטנטנות אפילו (מה שאי אפשר להגיד על המורה שלי שהופיעה שם בקטנטנות... מצחיק )1 |
|
|
|
|