return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
eXetik - - > מזל טוב רונן (pg. 6)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
אתם רוצים להגיד לי שמאאאריצה הזאת היא איזה אחת בסידרת טלוויזיה??
יה חולים לכו תמצאו לכם מישהי לפרק
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אתם רוצים להגיד לי שמאאאריצה הזאת היא איזה אחת בסידרת טלוויזיה??
יה חולים לכו תמצאו לכם מישהי לפרק
;)


אשכרה!!
מורן דפקת לעצמך את העירוי הלא נכון!!
luckystrike
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אתם רוצים להגיד לי שמאאאריצה הזאת היא איזה אחת בסידרת טלוויזיה??
יה חולים לכו תמצאו לכם מישהי לפרק
;)


אחי - מה הקשר יא מעפן !
תאמין לי גם שאני יהיה נשוי ויפרק פעמיים ביום אני ירצה
את מממממממאאאאאאאאארררררררריצצצצה
בואנה אתה תדבר יפה על מאאאאאאריצה שלי אתה שומע !!!

חבר'ה להיזהר לא לעבור ת'גבול !!!
eXeTik
נראה לי מורן נולד באינקובטור עם חלונות כהים :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
נראה לי מורן נולד באינקובטור עם חלונות כהים :stongue:


חחחחחחחחחחחחחחחחח חזק אחי!
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי - מה הקשר יא מעפן !
תאמין לי גם שאני יהיה נשוי ויפרק פעמיים ביום אני ירצה
את מממממממאאאאאאאאארררררררריצצצצה
בואנה אתה תדבר יפה על מאאאאאאריצה שלי אתה שומע !!!

חבר'ה להיזהר לא לעבור ת'גבול !!!


יוווווו... מה יש לך ממנה?!?! היא כזאת מכוערת וילדה קטנה.. אם כבר אמא שלה הרבה יותר שווה:D

ואם כבר אז המורה שהיא דלוקה עליו הרררבבההה יותר שווה..:D :D :crazy: :crazy: :p :toothless
DjChook
ואיפה הפוסט:

"ואם כבר, אז אני הרבה יותר שווה"
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Tarantula
יוווווו... מה יש לך ממנה?!?! היא כזאת מכוערת וילדה קטנה.. אם כבר אמא שלה הרבה יותר שווה:D

ואם כבר אז המורה שהיא דלוקה עליו הרררבבההה יותר שווה..:D :D :crazy: :crazy: :p :toothless



זה אומר שאת יותר שווה?
Hell_Copter
ואם כבר אז אני יותר שווה ;)
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
יוווווו... מה יש לך ממנה?!?! היא כזאת מכוערת וילדה קטנה.. אם כבר אמא שלה הרבה יותר שווה:D

ואם כבר אז המורה שהיא דלוקה עליו הרררבבההה יותר שווה..:D :D :crazy: :crazy: :p :toothless


להרגיע ומהר !!!
אקסטיק - אתה מוצא להורג על הפוסט ההוא !!!


ואלונה - אמא שלה גם שווה
היום ראיתי אשכרה פרק שלם !
איזה מתח - מאריצה רצתה אחד שרצה את אמא שלה
!!!
ופבלו היה עם מייה שהוא היה שיכור !!
יאללה יותר מדי ארועים לערב אחד אני לא יירדם בלילה ...


מההה ?
מה אני אומר אלוהים
SOMEBODY SHOOT ME PLZ !!!

nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
להרגיע ומהר !!!
אקסטיק - אתה מוצא להורג על הפוסט ההוא !!!


ואלונה - אמא שלה גם שווה
היום ראיתי אשכרה פרק שלם !
איזה מתח - מאריצה רצתה אחד שרצה את אמא שלה
!!!
ופבלו היה עם מייה שהוא היה שיכור !!
יאללה יותר מדי ארועים לערב אחד אני לא יירדם בלילה ...


מההה ?
מה אני אומר אלוהים
SOMEBODY SHOOT ME PLZ !!!


מורן אחי, תן קצת תמונות של המריצה הזאת , שאני יידע על מי לעזאזל אתה מדבר

:toocool:
Hell_Copter
אתם יודעים מה מצחיק?
שהיא הייתה בארץ עם ההוא מקטנטנות... הוא היה בן 19 והיא בת 17
שניהם נראו מקסימום בני 14
מה אתה מוצא בה?
היא לא תתקבל לערוץ הילדים בתור חובבת קטנטנות אפילו (מה שאי אפשר להגיד על המורה שלי שהופיעה שם בקטנטנות... מצחיק )1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement