return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
eXetik - - > מזל טוב רונן (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
חחחחחחחחחחחחחחח
פשוט אין לי זמן לזה ... יש לי צבא עוד יומיים
יענטו יום חמישי


וואלה אח שלי שיהיה לך בהצלחה
גם חבר שלי מתגייס יום חמישי
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by eXeTik
תודה אחים (ואחיות :)) שלי
גיא... כבוד שנכנסת ועוד לאחל לי מז"ט ;)

מחר בית זונות אצל ידידה שלי, יום חמישי אני בחו"ל, ועוד שבועיים ככה כבר צבא. חולה על כולכם חמדמדים

\|/
(8^)-<8-|<
/|\


יה זונהההההההההההההההההההה אני מתגייס ביום חמישי ובאותו יום אתה טס לחו"ל
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
חחחחחחחחחחחחחחח
פשוט אין לי זמן לזה ... יש לי צבא עוד יומיים
יענטו יום חמישי



אתה כל היום עם החברה אה.....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
יה זונהההההההההההההההההההה אני מתגייס ביום חמישי ובאותו יום אתה טס לחו"ל
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


חחחחחחח זה חבר זה?!?!
זורק עליך כזה זין במקום להיות איתך בבקום?
משעשע למדי
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה כל היום עם החברה אה.....


חברה זה לא תירוץ למה היא כבר בצבא...

quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
יה זונהההההההההההההההההההה אני מתגייס ביום חמישי ובאותו יום אתה טס לחו"ל
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


אמא שלך זונה!!! :whip: :whip: :whip:
ואחותך עם שדיים ענקיים [המבין יבין[ :p

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח זה חבר זה?!?!
זורק עליך כזה זין במקום להיות איתך בבקום?
משעשע למדי


נתחיל בזה שאת היומולדת שלי התחלתי כמו זונה, קמתי ב-6 בבוקר לגיוס של חבר שלי
ב-י-ו-מ-ו-ל-ד-ת ש-ל-י!

וחוצמזה אפילו שאני טס יום חמישי אני בא לבקום והוא יודע את זה, הוא סתם משחק פוזות :disbelief
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
וחוצמזה אפילו שאני טס יום חמישי אני בא לבקום והוא יודע את זה, הוא סתם משחק פוזות :disbelief


מה שנקרא משחק אותה משחק אותה...
אולי אני יראה אותך בבקום אחי
נראה לי אני יסע עם חבר שלי לשם... הוא גם מתגייס
eXeTik
עלק... תגיד לי אם אתה בא בסוף
אם כן נקבע להפגש שם...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
עלק... תגיד לי אם אתה בא בסוף
אם כן נקבע להפגש שם...


סבבה אחי
אני ידבר עם חברים שלי ונראה מה יסגר
אם יש אוטו וכולם באים והכל...
אני יודיע לך
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה שנקרא משחק אותה משחק אותה...
אולי אני יראה אותך בבקום אחי
נראה לי אני יסע עם חבר שלי לשם... הוא גם מתגייס

אחי למה חבר שלך הולך ???
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה חמוד... הוא רוצה שמורן יבוא עד אליו ויקח אותו לכפר סבא כמו זונה של החבר'ה...
אופטימי לפי דעתי
מורן אני אומר נדרוש תשלום סמלי בעבור ההסעה
אנחנו לא שירות מוניות :)


אנחנו ???!?
בואנה יא חמור מה אני הזונה פה ?

אני התכוונת - אני ידרוש תשלום סמלי!!!
רועי - אתה עם הרוחב שלך תופס מקום של שני אנשים
לכן אתה משלם כפול ...


זה יהפוך לאנחנו אם תסדר שמאאאאאררריייצה שלי סוף סוף תיכנע לתחנוני ...
:eyespop: :crazy: :crazy: :eyespop:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אנחנו ???!?
בואנה יא חמור מה אני הזונה פה ?

אני התכוונת - אני ידרוש תשלום סמלי!!!
רועי - אתה עם הרוחב שלך תופס מקום של שני אנשים
לכן אתה משלם כפול ...


זה יהפוך לאנחנו אם תסדר שמאאאאאררריייצה שלי סוף סוף תיכנע לתחנוני ...
:eyespop: :crazy: :crazy: :eyespop:


לך יא זבל
אמן תאבד בשטחים בלי הניווט שלי!!!


וגיא... הוא הולך לנ"מ
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike



זה יהפוך לאנחנו אם תסדר שמאאאאאררריייצה שלי סוף סוף תיכנע לתחנוני ...
:eyespop: :crazy: :crazy: :eyespop:


ייוווווווו... מי זאת המאאאאררייצצצההה הזאת?!!:conf: :rolleyes: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement