|
Dbz (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Ik kijk het dus iedere dag en vind het iedere keer weer super... :D:D:D:D
Echt een geweldige serie en ik kan nu niet wachten tot Goku supersaiyan 2 word. Dat word echt weer een kippenvelmoment :) ik spaar geen kaartjes ofzo hoor maar van de tekenfilm ben ik helemaal weg....:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik kijk het dus iedere dag en vind het iedere keer weer super... :D:D:D:D
Echt een geweldige serie en ik kan nu niet wachten tot Goku supersaiyan 2 word. Dat word echt weer een kippenvelmoment :) ik spaar geen kaartjes ofzo hoor maar van de tekenfilm ben ik helemaal weg....:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
wat moet ik hier nou van zeggen, maken jullie hem af of moet ik het doen.......?? |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik kijk het dus iedere dag en vind het iedere keer weer super... :D:D:D:D
Echt een geweldige serie en ik kan nu niet wachten tot Goku supersaiyan 2 word. Dat word echt weer een kippenvelmoment :) ik spaar geen kaartjes ofzo hoor maar van de tekenfilm ben ik helemaal weg....:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
Dude get a life man!!!
Geweldig???.....Kippenvel????....Het is maar een fokking tekenfilm man.Btw vroeger waren er pas VETTE tekenfilms nu we het er toch over hebben.Volgens mij keek iedereen vroeger wel naar The Transformers (mijn favoriet :D),Inspector Gadget,He-Man,ThunderCats,M.A.S.K.
Dat waren pas tekenfilms :)
GREETZ!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Blik
wat moet ik hier nou van zeggen, maken jullie hem af of moet ik het doen.......?? |
Hhahaha was al bezig toen ik zag dat je dit gepost had :D!!
GREETZ!! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Bellie
Dude get a life man!!!
Geweldig???.....Kippenvel????....Het is maar een fokking tekenfilm man.Btw vroeger waren er pas VETTE tekenfilms nu we het er toch over hebben.Volgens mij keek iedereen vroeger wel naar The Transformers (mijn favoriet :D),Inspector Gadget,He-Man,ThunderCats,M.A.S.K.
Dat waren pas tekenfilms :)
GREETZ!! |
Ja man, vroeger....dat waren tijden....
Toen waren de tekenfilms nog echt leuk, maar nu worden ze steeds saaier (Pokemon) of langzamer (DBZ) :D
Inspector Gadget rulezzz btw :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik kijk het dus iedere dag en vind het iedere keer weer super... :D:D:D:D
Echt een geweldige serie en ik kan nu niet wachten tot Goku supersaiyan 2 word. Dat word echt weer een kippenvelmoment :) ik spaar geen kaartjes ofzo hoor maar van de tekenfilm ben ik helemaal weg....:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
he Remy ik heb ff wat inlichtingen voor je ingewonnen:
http://www.goudengids.nl
zoek onder Rubriek: psychiatrie
hier zijn mensen te vinden die je absoluut kunnen helpen....ik hoop voor je dat het ooit nog goed komt ...sterkte ermee... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bellie
Dude get a life man!!!
Geweldig???.....Kippenvel????....Het is maar een fokking tekenfilm man.Btw vroeger waren er pas VETTE tekenfilms nu we het er toch over hebben.Volgens mij keek iedereen vroeger wel naar The Transformers (mijn favoriet :D),Inspector Gadget,He-Man,ThunderCats,M.A.S.K.
Dat waren pas tekenfilms :)
GREETZ!! |
Laat mij lekker in mijn waarde, als ik iets wil zien dan doe ik dat en het boeit me echt niet wat andere er van vinden. :) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by M5
he Remy ik heb ff wat inlichtingen voor je ingewonnen:
http://www.goudengids.nl
zoek onder Rubriek: psychiatrie
hier zijn mensen te vinden die je absoluut kunnen helpen....ik hoop voor je dat het ooit nog goed komt ...sterkte ermee... |
Whaaaaaaahhahahaha Rofl!!!!! 
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
| Stakkers dat jullie er zijn, jullie vragen iets en ik geef mijn mening en dan gaan jullie met zijn allen tegen mij beginnen. Stinkhonden. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Laat mij lekker in mijn waarde, als ik iets wil zien dan doe ik dat en het boeit me echt niet wat andere er van vinden. :) |
ik laat je ook.alleen overdrijf je echt heel erg man met je GEWELDIG & KIPPENVEL!!!
Dat noem ik pas trippen!!!
GREETZ!!!! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Remy D
Stakkers dat jullie er zijn, jullie vragen iets en ik geef mijn mening en dan gaan jullie met zijn allen tegen mij beginnen. Stinkhonden. |
Stinkhonden ????? :)
Kom op man...JUST KIDDIN'... |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by M5
he Remy ik heb ff wat inlichtingen voor je ingewonnen:
http://www.goudengids.nl
zoek onder Rubriek: psychiatrie
hier zijn mensen te vinden die je absoluut kunnen helpen....ik hoop voor je dat het ooit nog goed komt ...sterkte ermee... |
LOL :D (sorry ik heb er ff geen andere woorden voor...) |
|
|
|
|