|
Dbz (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| arno |
| hee hee hee! niks over dexter he! |
|
|
| Dj Lex |
Oke ik zal nix over die nerd met zijn brilletje zeggen anders hebben we weer 6 pages gezeik.
Peace :D |
|
|
| Remy D |
| Tekenfilms zijn KEWL!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D |
|
|
| Sandman |
He BLIK... is het nog mogelijk om er een poll bij te zetten. dan kan iedereen het zeggen of tie voor of tegen is. en dan heb je gelijk een vaste waarde want nu blijft iedereen maar ijlen ik ben voor en ik ben tegen. bla bla bla bla..
Greetz Sandman
(No offence to anyone by this reply!!) |
|
|
| -=WVG=- |
Tjongejonge, ik ben 3 daagjes weggeweest en het gelul over DBZ gaat maar door, nu ook al een poll...
Als het zo doorgaat neemt DBZ dit forum over :) |
|
|
| arno |
| ik hoef zeker niet te vragen wat jullie hier van angela anaconda vinden? |
|
|
| Dj Lex |
hmm heel gewaagd idd. Ik vind dat dus helemaal nix, maar ik ga het nie afkraken ofzo. je doet je best maar lekker.
Laters |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by arno
ik hoef zeker niet te vragen wat jullie hier van angela anaconda vinden? |
WIE????? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
WIE????? |
zelfde hierro, komt zeker ook op cartoon network, of komt dit op kindernet...??? |
|
|
| arno |
| je weet wel, dat meisje met dat uitgeknipte hoofd odzo, echt grappig is dat altijd. |
|
|
| Opti |
| nee, zit ie ook in dragon ball z??? |
|
|
| arno |
| JEZUS! kijken jullie nooit naar cartoon-network ofzo? |
|
|
|
|