return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Dbz (pg. 8)
View this Thread in Original format
arno
hee hee hee! niks over dexter he!
Dj Lex
Oke ik zal nix over die nerd met zijn brilletje zeggen anders hebben we weer 6 pages gezeik.

Peace :D
Remy D
Tekenfilms zijn KEWL!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D
Sandman
He BLIK... is het nog mogelijk om er een poll bij te zetten. dan kan iedereen het zeggen of tie voor of tegen is. en dan heb je gelijk een vaste waarde want nu blijft iedereen maar ijlen ik ben voor en ik ben tegen. bla bla bla bla..

Greetz Sandman

(No offence to anyone by this reply!!)
-=WVG=-
Tjongejonge, ik ben 3 daagjes weggeweest en het gelul over DBZ gaat maar door, nu ook al een poll...
Als het zo doorgaat neemt DBZ dit forum over :)
arno
ik hoef zeker niet te vragen wat jullie hier van angela anaconda vinden?
Dj Lex
hmm heel gewaagd idd. Ik vind dat dus helemaal nix, maar ik ga het nie afkraken ofzo. je doet je best maar lekker.

Laters
Opti
quote:
Originally posted by arno
ik hoef zeker niet te vragen wat jullie hier van angela anaconda vinden?


WIE?????
Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance


WIE?????


zelfde hierro, komt zeker ook op cartoon network, of komt dit op kindernet...???
arno
je weet wel, dat meisje met dat uitgeknipte hoofd odzo, echt grappig is dat altijd.

Opti
nee, zit ie ook in dragon ball z???
arno
JEZUS! kijken jullie nooit naar cartoon-network ofzo?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement