|
Dbz (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eXos |
| Wat een enorm zileig programma is dat zeg... |
|
|
| arno |
| wat is er dan zo zielig aan? iedereen loopt het hier een beetje af te kraken maar niemand onderbouwt zijn mening met goede argumenten. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by arno
wat is er dan zo zielig aan? iedereen loopt het hier een beetje af te kraken maar niemand onderbouwt zijn mening met goede argumenten. |
Hey hey heb ik wel gedaan...
Kan er nog wel een paar geven.. om de ruzie nog ff lekker aan te wakkeren :)
Oh ja .. Lynx is ook chinees of japans.. lol ofzoiets :D |
|
|
| Opti |
| jezus , kent iedereen elkaar ofzo.... |
|
|
| Vinyl Boy |
uhm, even ter verduidelijking: deze thread gaat over dbz, NIET over tekenfilms in het algemeen. Ik heb mij uitgesproken tegen dbz en dus NIET tegen tekenfilms in het algemeen, RemyD. Ook ik mag graag zien hoe dexter en deedee elkaar het leven zuur maken en hoe tom en jerry wederom elkaar de hersens inslaan.
hoooooooi |
|
|
| Blik |
waarom suckt dbz zo zwaar, ff denken hoor:
1. omdat zo'n achterlijk 2 afleveringen duurt
2. omdat je tijdens zo'n gevecht elke seconde 5 verschillende beelden krijgt, je hoort dan ook een paar schreeuwen er doorheen
meer kan ik er niet over zeggen omdat ik het bij mekaar 10 seconden gezien heb, 5 keer 2 seconden, en dat was meer als zat |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Blik
waarom suckt dbz zo zwaar, ff denken hoor:
1. omdat zo'n achterlijk 2 afleveringen duurt
2. omdat je tijdens zo'n gevecht elke seconde 5 verschillende beelden krijgt, je hoort dan ook een paar schreeuwen er doorheen
meer kan ik er niet over zeggen omdat ik het bij mekaar 10 seconden gezien heb, 5 keer 2 seconden, en dat was meer als zat |
Ik kan mij vaag herrineren dat jij vanmiddag zei dat je aan deze thread geen aandacht meer zou besteden maar je zit er anders nog helemaal in. :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
uhm, even ter verduidelijking: deze thread gaat over dbz, NIET over tekenfilms in het algemeen. Ik heb mij uitgesproken tegen dbz en dus NIET tegen tekenfilms in het algemeen, RemyD. Ook ik mag graag zien hoe dexter en deedee elkaar het leven zuur maken en hoe tom en jerry wederom elkaar de hersens inslaan.
hoooooooi |
Ja dat was fout ik bedoelde DBZ... :) Maarja voor mij geen dag zonder trance en tekenfilms :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik kan mij vaag herrineren dat jij vanmiddag zei dat je aan deze thread geen aandacht meer zou besteden maar je zit er anders nog helemaal in. :) |
dan zal ik jou je er maar ff vaag aan laten herinneren dat dat gisteravond was, en niet vanmiddag......
maja, als jullie om een verklaring vragen dan geef ik ook een verklaring |
|
|
| moogwai |
| Zitten ze hier een beetje over Dragonbalz te lullen terwijl ik die tekenfilm nog nooit heb gezien... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Blik
dan zal ik jou je er maar ff vaag aan laten herinneren dat dat gisteravond was, en niet vanmiddag......
maja, als jullie om een verklaring vragen dan geef ik ook een verklaring |
Waarom denk je dat ik "vaag" neerzet, omdat ik het niet meer zeker wist...:) nou lekker boeiend allemaal, het word steeds lager deze discussie en het gaat nu echt helemaal nergens meer over.....maar het is vermakend en ik zie de FUN er wel weer van in dus hij mag van mij nog wel ff duren... :):) |
|
|
| Dj Lex |
Jezus wat een gezeik zeg en ik heb z11 die thread nog geplaatst oook. Jezus wat kunnen juyllie zeiken zeg. En die mensen die DBZ zitten af te kraken, maar wel naar cow & chicken of dexter zitten te kijken vind ik ook triest. Met je duim in je mond naar de zoveelste herhaling kijken zeker? Maar ja je doet maar
Laterzzzz:D |
|
|
|
|