return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Dbz (pg. 3)
View this Thread in Original format
Remy D
Hoezo overdrijven als ik het nou heel leuk vind dan kijk ik het gewoon en ik vind het nou eenmaal geweldig.

Net zoals ik zondag op Qontact stond en ik Madonna hoorde zingen in de set van Judge Jules kreeg ik ook kippenvel en vond dat geweldig of bij Radiohead om maar een paar voorbeelden te geven..
Remy D
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Stinkhonden ????? :)
Kom op man...JUST KIDDIN'...


Haha ja dat snap ik ;)
Remy D
Maarja ik kijk het wel niet meer als ik anders niet meer bij hoor :)
Bellie
quote:
Originally posted by Remy D
Hoezo overdrijven als ik het nou heel leuk vind dan kijk ik het gewoon en ik vind het nou eenmaal geweldig.

Net zoals ik zondag op Qontact stond en ik Madonna hoorde zingen in de set van Judge Jules kreeg ik ook kippenvel en vond dat geweldig of bij Radiohead om maar een paar voorbeelden te geven..


Maaruh....wat heeft DBZ met Qontact te maken.Logisch toch dat je kippenvel krijgt bij zo'n top evenement.Kreeg ik ook.Iedere TA-er krijgt het denk ik wel als je op zon vet feest bent geweest!!

GREETZ!!
Remy D
quote:
Originally posted by Bellie


Maaruh....wat heeft DBZ met Qontact te maken.Logisch toch dat je kippenvel krijgt bij zo'n top evenement.Kreeg ik ook.Iedere TA-er krijgt het denk ik wel als je op zon vet feest bent geweest!!

GREETZ!!


Dat ik het allebei geweldig vindt, Qontact is natuurlijk nog vele male beter maar voor een doordeweekse dag is een uurtje DBZ zeker niet mis. :) En ik ga toch echt niet zoals velen hier naar tmf lopen kijken... Want dat vind ik pas echt hééééééééél erg triest!!!!!!!!
Blik
Conclusie:

2 mensen hier vinden het leuk, DJ Lex en Remy D, de rest vind het geen klap aan. Het laatste waar ik hier ruzie over wil hebben is wel DragonBall-Z, nutteloos.........

PS: ik krijg ook kippenvel als ik Pokémon en DBZ kijk, maar dat is niet omdat ik het zo tof vind.......
Remy D
quote:
Originally posted by Blik
Conclusie:

2 mensen hier vinden het leuk, DJ Lex en Remy D, de rest vind het geen klap aan. Het laatste waar ik hier ruzie over wil hebben is wel DragonBall-Z, nutteloos.........

PS: ik krijg ook kippenvel als ik Pokémon en DBZ kijk, maar dat is niet omdat ik het zo tof vind.......


waarom heb jij een plaatje van DBZ staan als je het niet eens leuk vind????????????????
arno
inderdaad bilk, je zit dbz af te kraken terwijl je er zelf een plaatje van hebt staan. DBZ is zeker wel lau... (jaja ik kom ook uit rotterdam, alleen gebruik ik liever dat woord niet) Ik kijk ook standaard elke dag en volgens mij gaan morgen kami en picollo samen dus dat wordt weer een "lauwe" aflevering.
Remy D
quote:
Originally posted by arno
inderdaad bilk, je zit dbz af te kraken terwijl je er zelf een plaatje van hebt staan. DBZ is zeker wel lau... (jaja ik kom ook uit rotterdam, alleen gebruik ik liever dat woord niet) Ik kijk ook standaard elke dag en volgens mij gaan morgen kami en picollo samen dus dat wordt weer een "lauwe" aflevering.


Met jou kan ik praten :D
TranceFool
HAHA, VOLGENS MIJ HEB JE EEN KLEIN DINGETJE UIT TE LEGGEN BLIK!!! HAHA

-=WVG=-
Uhm jongens, ik zal Blik maar even in bescherming nemen, omdat ik vanavond nog samen met o.a. hem in dezelfde kamer een film moet gaan kijken...

Wat jullie blijkbaar niet weten is dat Blik eerst lange tijd boven zijn DBZ-sig had staan:
"You're a complete loser if you watch this..."
Ik denk dat dit al genoeg verklaard...
Waarom hij die sig nu nog heeft?? Ik zou het niet weten, het wordt inderdaad tijd voor iets anders Blik
Remy D
quote:
Originally posted by Bellie


Maaruh....wat heeft DBZ met Qontact te maken.Logisch toch dat je kippenvel krijgt bij zo'n top evenement.Kreeg ik ook.Iedere TA-er krijgt het denk ik wel als je op zon vet feest bent geweest!!

GREETZ!!

Maar leg jij eens uit waarom je het niet raar vind dat jij, ik en de rest kippenvel krijgt op zo'n feest maar het wel raar vind dat miljoenen mensen over de hele wereld kippenvel krijgen van DBZ..;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement