return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Dbz (pg. 6)
View this Thread in Original format
Remy D
Maarja nu heb ik hier ook wel genoeg aandacht aan besteed met jullie en ga me lekker weer mentaal voorbereiden voor SHOCKERS :D:D:D:D:D:D:D. Nog maar 1 daggie :D
michiel
ik vind dragon ball z het allerallertrieste wat er bestaat. Ik kan niet begrijpen dat er ķemand onder ons is (en we zijn toch allemaal wel 16+) die dit leuk vind. Maar ja, ik vind jullie niet triest als je er naar kijkt hoor, ik bedoel doe maar lekker waar je zin in hebt. Ik kijk ook naar cow & chicken.

later

michiel
Blik
quote:
Originally posted by michiel
ik vind dragon ball z het allerallertrieste wat er bestaat. Ik kan niet begrijpen dat er ķemand onder ons is (en we zijn toch allemaal wel 16+) die dit leuk vind. Maar ja, ik vind jullie niet triest als je er naar kijkt hoor, ik bedoel doe maar lekker waar je zin in hebt. Ik kijk ook naar cow & chicken.

later

michiel


hum, als je dezelfde mening hebt als mij, waarom moet je mij dan wel ff afkankeren omdat ik 2 uur niet op de site was geweest om mezelf te verdedigen??????
Of had je gewoon zoiets van, kdoe lekker mee met de rest die Blik zit af te kankeren, dan word ik ook weer wat populairder??
visitor
DBZ ZUIGT !!!
visitor
MAAR IEDER ZIJN SMAAK
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik


hum, als je dezelfde mening hebt als mij, waarom moet je mij dan wel ff afkankeren omdat ik 2 uur niet op de site was geweest om mezelf te verdedigen??????
Of had je gewoon zoiets van, kdoe lekker mee met de rest die Blik zit af te kankeren, dan word ik ook weer wat populairder??

Rusti Blikkie, ik denk dat het van iedereen gewoon een flauw grappie was. Als jij je sig cool vindt (ik vind em ook wel strak) moet je em gewoon houden. BTW: ik wist eigenlijk niet eens dat ie van DBZ was, dus ik had eigenlijk gewoon mn mond moeten houden.
Voor de DBZ kijkers veel plezier!!!!, maar ik kijk nog liever Starmaker..

Latuurrzzz.....
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik


hum, als je dezelfde mening hebt als mij, waarom moet je mij dan wel ff afkankeren omdat ik 2 uur niet op de site was geweest om mezelf te verdedigen??????
Of had je gewoon zoiets van, kdoe lekker mee met de rest die Blik zit af te kankeren, dan word ik ook weer wat populairder??

Rusti Blikkie, ik denk dat het van iedereen gewoon een flauw grappie was. Als jij je sig cool vindt (ik vind em ook wel strak) moet je em gewoon houden. BTW: ik wist eigenlijk niet eens dat ie van DBZ was, dus ik had eigenlijk gewoon mn mond moeten houden.
Voor de DBZ kijkers veel plezier!!!!, maar ik kijk nog liever Starmaker..

Latuurrzzz.....
TranceFool
Oeps, eeek, dat is 2x, dat was niet de bedoeling. Ik heb wel medelijden met Blik, maar ook weer niet zoveel dat ik em 2x post, hehe.

Sorry
Henkie_henk
quote:
Originally posted by TranceFool


maar ik kijk nog liever Starmaker..



We gaan nie starmaker dissen he!! (yes nu een starmaker voor starmaker tegen thread!!)

Zullen we nu allemaal weer gaan huilen omdat iemand je programmaatje, showtje of tekenfilmpje afkraakt?? :D
Ow vat het niet TE serieus op :D T IS WEEKEND!!! NO MORE KANKER TENTAMENS!!! Mezellef het ziekenhuis indrinken!! parrtey!


MAZZEL fijn weekend iedereen met of zonder DBZ met of zonder *maker. (uiteraard wel met *maker he.. kan nie zonder anna met er grote.... ogen)
Opti
quote:
Originally posted by Akira
NOu ja DBZ daar ben ik als klein kind mee opgegroeid...net zoals alle andere chinese kinderen.MIjn ouders haalden vroeger altijd video's op voor ons om ns chinees op te krikken de banden werden echt dagelijks 2-3 afgespeeld zodat je alles kon dromen....Ja vroeger vond ik het echt te gek dat is al weer echt zo'n zo 12-14 jaar geleden. Ja tegenwoordig kijk ik er weinig naar maar ik snap best wel dat sommige het echt helemaal te gek vinden...


Hey Akira, ben jij ook een chinees? Hahaha, ik dacht dat ik de enige chinees was die van trance hield, hahaha:D:D:D

Remy D
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Hey Akira, ben jij ook een chinees? Hahaha, ik dacht dat ik de enige chinees was die van trance hield, hahaha:D:D:D


Een kwart van de wereldbevolking is chinees dus er zullen er heus nog wel een paar zijn na jullie 2 die van Trance houden :)
Opti
Hahaha:D, je hebt gelijk;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement