return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Dbz (pg. 4)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Uhm jongens, ik zal Blik maar even in bescherming nemen, omdat ik vanavond nog samen met o.a. hem in dezelfde kamer een film moet gaan kijken...

Wat jullie blijkbaar niet weten is dat Blik eerst lange tijd boven zijn DBZ-sig had staan:
"You're a complete loser if you watch this..."
Ik denk dat dit al genoeg verklaard...
Waarom hij die sig nu nog heeft?? Ik zou het niet weten, het wordt inderdaad tijd voor iets anders Blik


Je bent pas echt een loser als je zoiets triests neerzet vind ik...Of vind Blik zich zo geweldig dan dat hij het niet kijkt en ben ik eigenlijk een loser omdat ik het wel kijk........
arno
Je bent zeker geen loser als je dragonball kijkt. Iedereen kijkt dragonball, ik was echt geschokt om te lezen dat er hier zoveel mensen zijn die het niet kijken.
Remy D
quote:
Originally posted by arno
Je bent zeker geen loser als je dragonball kijkt. Iedereen kijkt dragonball, ik was echt geschokt om te lezen dat er hier zoveel mensen zijn die het niet kijken.


Nee ik stond ook erg raar te kijken en al helemaal dat ze nog me probeerde naar beneden te halen omdat ik het keek. Beetje zwak eigenlijk, maar een paar weken geleden hadden ze het wel allemaal over de TMF-AWARDS.
Sandman
Nou... nu komt mijn commentaar...


Kijk het maar niet.... Het werkt VERSLAVEND.

Ik ben der aan "verslaafd" geraakt (elke dag probeer ik het te kijken anders een zondag met een kater :))
En ik heb al 2 vrienden aangestoken die intussen al verslaafd zijn. en het virus breidt zich maar uit....


Maar kijken wordt DBZ dan echt zo goed bekeken??? dat wist ik oook weer niet
michiel
van schrik durft blik zich hier niet meer te vertonen
is dat jullie ook opgevallen?

later

michiel
arno
haha...ja hij is vast dbz aan het kijken omdat ie het stiekem toch wel heel cool vindt
tango
leuke ontwikkelingen in deze thread na een middagje werken :D

TNG
Bellie
quote:
Originally posted by Remy D

Maar leg jij eens uit waarom je het niet raar vind dat jij, ik en de rest kippenvel krijgt op zo'n feest maar het wel raar vind dat miljoenen mensen over de hele wereld kippenvel krijgen van DBZ..;)


Om de simpele reden dat iedereen hier van trance houdt.En muziek kan meer met je doen dan zo'n stom tekenfilmpie.Je wilt me toch niet vertellen dat je helemaal uit je naad gaat op de theme van DBZ op je kamer???

GREETZ!!
Blik
hahahahaha, jullie zijn echt zo triest.............


denken jullie dat ik me nie meer drf te vertonen omdat jullie mij af zitten af te kankeren. voor jullie informatie, kheb toevallig ook nog een sociaal leven, en dat betekent dus dat ik niet 24 uur per dag op de site en alles uit zit te checken wat er gezegd word over mij ofzo

en dat plaatje van DBZ heb ik alleen maar omdat het plaatje wel OK is, de rest is van Dragonball-Z is gewoon te triest om over te praten

de groeten en veel plezier met het afkankeren!!!!!!

Blik
Bellie
quote:
Originally posted by Blik
hahahahaha, jullie zijn echt zo triest.............



Hooooooooooohooooooooooo!!!

wie is jullie,Blikkie!!! :D

Opti
quote:
Originally posted by Bellie


Btw vroeger waren er pas VETTE tekenfilms nu we het er toch over hebben.Volgens mij keek iedereen vroeger wel naar The Transformers (mijn favoriet :D),Inspector Gadget,He-Man,ThunderCats,M.A.S.K.
Dat waren pas tekenfilms :)

GREETZ!!


De goeie ouwe tijd..... :)
Bellie
quote:
Originally posted by Remy D


waarom heb jij een plaatje van DBZ staan als je het niet eens leuk vind????????????????



Dat maakt toch geen uit man.sjonge sjonge.
Je vind britney spears toch ook vet lekker in de laatste clip en daar kijk je toch ook naar.ook al maakt ze van die vette bagger muziek!!!Dus als ik een vet stoer plaatje van DBZ zie mag ik die niet posten omdat ik DBZ vind zuigen......klopt niet echt maja

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement